I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio/Video] Ge låten ovan ditt betyg...

Utländsk Hiphop - Audio & Video

   

2010-06-26 07:24
well, nu börjar groggen på morgontimmen ta över för mycket, lika bra att gå ut stenhårt. Scarface va runt 23 när han gjorde denna, ofattbart. Både utseendemässigt och mognad, han borde vara 55 tycker man. Bara 10/10 hoppas jag.


 

2010-06-26 12:34
9/10

 

2010-06-26 12:47
10/10

Damn, där har vi en 10:a. Nu ska jag fuska lite, men fortfarande en stenhråd tia


 

2010-06-26 13:00
eller hur, riktigt bra skiva.. är några historier berättade där, rekommenderas starkt!!
verkar som dom bara släppte en skiva även..
 

2010-06-26 13:02
hahaha alltså ice-t, respekt till han.. men gillar verkligen inte det mesta med han. :p

4/10
tror inte jag postade den här, om det är en re-post.. ursäkta :p

 

2010-06-26 13:06
fuck you, du hatar på ice t för att hata, tracy är ingen rappare, men låten är galen..nu blir det nästan personligt, inte bra för dig. Sinister-låten tänker jag inte ens lyssna på.

 

2010-06-26 13:07
bitch
 

2010-06-26 13:09
hahaha... lägg av. föredrar faktiskt body count när det gäller ice-t.
 

2010-06-26 13:17
Bara för att du är kär i Ernie-C, hitlist-nigga
 

2010-06-26 13:20
jo eller hur, vet inte ens vem fan det är. käft nu.

5/10 på geto boys

 

2010-06-26 13:25


bitches
 

2010-06-26 13:31
Aah, 11-5 är riktigt tunga

Fan va mycket bra som droppats på slutet :D.

Damn, playa style är nog top 3 på den skivan 9/10


Denna är också skön B)

prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-06-26 13:31
Hmm tog för lång tid på mig där verkar det som

aja, har inte tid att göra om, ska ut o macka lite bitchez nu :P
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-06-26 13:37
5/10

 Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...

2010-06-26 13:58
Du postade precis på 13 37 :O :O :O Sweeeeet! :D

prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-06-26 15:07
Gorillas får 5/10 pga att den är så sönderspelad att den tappat sin glöd i mina öron.

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-06-26 16:52
Blev smått illamående redan efter några takter, hur tänker du?

3/10

Hata lite på mitt val nu

 

2010-06-26 17:13
4/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-06-26 19:08
6.5/10

Keep playing sega-games

2010-06-26 19:15
8/10

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-26 19:48
7/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-06-26 20:34
7/10 rätt fett

Keep playing sega-games

2010-06-26 20:55
Ge den några lyssnar så växer den nog på dig =) Den gjorde dock det för mig iaf, tokdiggar upplägget på texten och beatet e tungt som fan!

/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-06-26 20:55
Oj, nu vart det knas haha.. 7/10 på Pete Rock
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-06-26 21:24
Alltså WTF? varför har jag inte hört denna innan? 10/10 utan tvekan!


Keep playing sega-games

2010-06-26 21:34
Yeah ! Haru hört Celebrity Smackdown från samma skiva ? jag har postat den kort ovanför, även den e snorfet.

3,5/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-06-26 22:00
4/10

Nej, den hade jag inte hört. Den var inte lika fet som "Listen" men den var definitivt värt en lyssning.

Keep playing sega-games

2010-06-26 22:09
skit i den, tar den här istället...

Keep playing sega-games

2010-06-26 22:12
7/10 Esoteric e fet!

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-06-26 22:15
5/10 på NY Theory
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-06-27 00:08
7 eller 7.5/10 Kan inte bestämma mig.

Tack för att du betygsatte båda låtarna.

Keep playing sega-games

2010-06-27 00:48
7.5/10

 Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...

2010-06-27 00:58

2010-06-27 01:08
4/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-06-27 02:22
9/10

2010-06-27 02:56
8/10 Klockren diss & har alltid diggat videon haha, Yuk got swagga!

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-06-27 11:20
4/10

 

2010-06-27 11:53
4/10

 Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...

2010-06-27 12:30
4.5/10

 

2010-06-27 14:29
4/10

 Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...

2010-06-27 16:37
6/10 Inte så speciellt tung diss, men snubben hade skön röst!

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-06-27 17:54
7/10

 Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...

2010-06-27 18:14
5/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-06-27 20:21
7/10

 

2010-06-27 20:58
6/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-06-27 22:55
9/10

 Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...

2010-06-27 23:05
8/10 All kärlek till Coka <3

"Gun In Your Mouth" dök precis upp i playlisten, så jag kontrar med den:
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-06-27 23:13
5/10

2010-06-27 23:38
5/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-06-28 11:00
5/10