7/10 Sucka nah det är en remix från 13 years and still talking mixtape..
Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...
Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...
drar till med den här underbara "mixen" av Eminem.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
7/10 fet låt, ingen favorit från ngn av de men fort tung.
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
8/10, var def. en favorit tidigare men har lyssnat mig less på den. fortfarande äckligt tung dock, undrar vad han snackar om egentligen..
"life's a garden, dig it."
6.5/10 Ganska skön vibe endå
8/10 Tung! Stark åtta.
Säkert varit uppe tidigare, men sjukt jävla fet. En av de fetaste låtarna jag någonsin hört:
Keep playing sega-games
ingen som gillar söder musik här eller? allt man länkar som är svinfett får 5-6/10.. värdelös smak ni har :)
8/10 -.- NWA bara 8.5/10?...
8/10 Det var många år sedan jag lyssnade på den skivan så jag fortsätter med en låt från samma skiva:
The more emotion i put into it, the harder i rock.
7/10
Keep rollin in the $ummertaaajm!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
4/10 Klarar inte av hans röst.
0:30 - 2:45
Keep playing sega-games
Nej, tar den här istället:
0:30-3:30
Keep playing sega-games
9/10 lika fett flow som vanligt, "Holy shit!"
Denna rapparen dog 96' ..så! R.I.P
The more emotion i put into it, the harder i rock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
7,5/10 diggade den första gången jag hört dom :O
bow wow ft T.I
6/10
Har precis upptäckt Freddie Gibbs och han är riktigt nice, ett tips till er som inte heller direkt hört han innan.
Haha Rockz.
Jag gick in i den här tråden enbart för att posta Freddie Gibbs senaste video, vilket sammanträffande.
Han är riktigt bra.
7/10
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
9/10, Vem är det här? Och varför har jag inte hört talas om han innan? TUNG jävel! Antagligen ny i gamet?
Keep playing sega-games
^^jag postade the ghetto i denna tråden för ett bra tag sen, du får kika oftare i tråden ;)
alltid diggat sean p som fan!!! 7.5/10
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Justja, The Ghetto.... Så hette den ! Freddie Gibbs e riktigt tung, no doubt..
pete rock & lords... 6/10
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
8/10
Ni som gillar The Ghetto beatet här har vi en klassiker med likadant
7/10
lyssna på den ockkså den är riktigt tung!
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
5,5/10 Skön vibb på beatet, men den enda som höjde låten var den första snubben, som förövrigt påminner som fan om ena snubben i Swollen Members ! Refrängen var bara dryg tycker jag, och resterande snubbar var inte så bra dom heller. Hade första snubben kickat solo hade det kunnat blivit nåt.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
ahhh redman! fet gammal dänga! 8.5/10
ni som gillade ghetto beatet: