5.5/10
^Ska jag vara ärlig så har jag inte hört originalet. Posta den gärna.
Keep playing sega-games
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
7/10, jag gillade... vad heter skivan :D
tror inte jag postat den här.. beatet är inte det bästa, men jag gillar. story telling.... at it's finest.
6.5/10 - Suckafree: albumet heter Cold water music,
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Producent
2010-04-16 23:36
The more emotion i put into it, the harder i rock.
bow wows senaste grejer och ölyssna på dne är oxå ge han inte bara en 1/10 för att det e bow wow han har blivit bra ge han en chans
smiley the ghetto child får 7/10 förresten:)
3/10 - Skönt beat men lyricsen var inte mycket att hänga i granen, kändes som att han gick all in på risiga kort.
Wildchild: här e the original ! =)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
aajjt sista bow wow jag lägger upp hoppas ni gillar den och ge den en chans!
6/10
6/10
Överraskande bra för att vara Bow Wow.
The only time you feel alive is when you're dead
"Everybody's a thug now even Nick got a Cannon" - Jin the emcee
fbws: Hört den innan men minns inte när/vart. Hursomhelst..var den minst lika fet ju!
Keep playing sega-games
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Producent
2010-04-22 22:25
http://soundcloud.com/l-105 http://www.facebook.com/pages/LL-Beats/286490384709434
Producent
2010-04-22 22:27
Glömde ge betyg 4/10
http://soundcloud.com/l-105 http://www.facebook.com/pages/LL-Beats/286490384709434
10/10, en av dom bästa nånsin.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-04-23 01:55
3/10 tack vare beatet.
Outcast No.2
One Day.
"Everybody's a thug now even Nick got a Cannon" - Jin the emcee
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
7/10
Born like this var lite av en besvikelse för mig, men låten är tung ändå..
Producent
2010-04-26 16:10
http://soundcloud.com/l-105 http://www.facebook.com/pages/LL-Beats/286490384709434
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
haha introt! fet låt ju
8/10
Keep playing sega-games
4/10, Gang Starrs version av samma sample är bättre imo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
6.5/10
(Feat. Jadakiss, Sheek Louch, and Shaqueen)
SET IT OFF!
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.