Kanye kommer ju inte sälja i närheten av 50 känns det ju som. 50 har ju typ 4 singlar som det gått jävligt bra för ute redan. Även om man tycker Kanye är bättre så kommer han ju inte sälja lika bra.
kanye suger så jävla mycket på alla fronter altså, förstår att fifty vill "sluta" med musiken om en så värdelös snubbe säljer mer. Ps: Har han haft en Hit-låt som han inte har samplat från en annan hitlåt?
RawTalent 50 Cent har fyra singlar ute och jag har inte sett en enda på MTV eller ZTV. Kanye West har två och Stronger spelas typ varje halvtimme.
your heart pump project kool-aid
Kanyes skiva kommer låta bättre än 50s, vem fan bryr sig om vem som säljer mer? Båda kommer sälja bra hursomhelst, låt oss vara glada för det (hiphopskivor som säljer behövs som fan just nu, förstår ni inte varför så stick)
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
vem fan bryr sig om vem som säljer mer? 50 bryr sig öppenbarligen eftersom han hotar att sluta om kanye säljer mer, vilket också gör att alla 50 fans bryr sig, vilket i sintur gör att det hela blir intresant och att kanye´s fan också bryr sig:D
elem P19 lol, han sa väl inte att han sluta om kanye sålde mer i sverige? ;)
RawTalent Jo, faktiskt. Du kan ju börja med att kolla t.ex. Billboard listan där Stronger ligger på en bekväm sjätteplats. 50 Cent har inte en enda singel på topp 50. Ayo Tech kommer säkert gå in där dock. Sen kan du gå in på Amazon och kolla deras bestselling lista. Där ligger Graduation på en femteplats trots att den ännu inte släppts, Curtis ligger på 23 plats. Glöm inte heller att fiddy har fem singlar ute, Kanye har två.
Glöm inte heller att fiddy har fem singlar ute, Kanye har två. Vad spelar det för roll? Inför the massacre hade han också en massa singlar släppta. Sen allt pre-order tjafs är bara bs. 50 kommer sälja mer än Kanye, oavsett om bb_king köper 10 eller 100 exemplar av graduation.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.rwdmag.com/articles/6015/Online-Review-Kanye-West--iGraduationi-.html
Lil Wayne har enda gästversen på skivan. Trist att mos def bara sjunger. Hursomhelst så låter det bra!!
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Han hade två singlar som jag kommer ihåg sen så var det kanske några låtar som hade läckt. En utav dom singlarna var Candyshop har någon av hans nya singlar lika stor buzz som den? GRODT hade in the club, massacre hade candyshop, jag väntar fortfarande på den där stora hiten och frågan är om AYO tech verkligen kan bli så stor som dom tidigare.
elem P19 jaha, det hade jag ingen aning om. jag trodde att 50 var rätt så överlägsen. lite dåligt av 50 att ge ut 5 halvstarka singlar, istället för 2-3 riktigt grymma. men "I get moeny" är ju sjuuuk!
jag såg faktist 50 på mtv idag en riktig vändpunkt trodde han hade beef med mtv eftersom att dem inte spelar han och spelar till och med lupe fiasco och han är inte kommersiell! så det kan ändra på sig! nu när mtv spelar honom så kommer ju folk veta att 50 är på gång
Ny låt med G-Unit på
www.hiphopgame.com Jävligt catchigt beat och ovanligt fet rap.
"FUCK JIMMY IOVINE"
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Skulle inte förvåna mig om 50 tar självmord eller nåt ifall han säljer mindre än Kanye. Han verkar dead serious :)
Haha sikken pr-grej nu kommer varenda jävel gå och köpa skivan av just sin favorit av dem båda vilket resulterar i att både 50 och kanye säljer mer än vad de annars skulle gjort
Gangster-Rap vs. Medveten HiphopBara att 50 Cent inte är den bästa gangstern och Kanye inte är den bästa medvetna.
LÄNK - Kanye säger att han kommer sälja mer än 50 Cent.
Vilken jävla retard publik.. och ful klocka =) Enligt förstatstik ser ju Kanye att sälja mer.. men hjum.. 50 kommer väl "vinna" ändå va..
50 kommer garanterat sälja mer WW. men det blir nog jämt i USA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad var grejen med dem bilderna då ?
feel tha beaaat maaan
visa att det inte är någon riktig beef som vissa vill gärna vill poängtera, bara en vänlig kamp.
och ja, kanye var också där men har inte hittat någon högt upplöst bil d på honom än.
br om ursäkt, det är kanye som står bredvid 50 i bild #4
aha ok men när är dem bilderna ifrån då ?
feel tha beaaat maaan
gårkväll, T.I och Ciaras stopp i Madison Square Garden, alla kom tydligen ut på scenen.
pallar inte lkäsa hela tråden när skulle dom släppas...
11 sptember ..... hur du nu lyckats undgå att höra det undrar man
feel tha beaaat maaan
CUUUUUUUUUURTIIIIS
Yáll pussys shotin up cars n SHIT , shot em in da mouth see how many bars he SPIT - young buck
Jag har hört preview'n och kan säga att det verkligen låter sämre än de tidigare skivorna.. Get Rich >>>> The Massacre >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Den här. Några spår var helt ok, men vissa var jävligt dåliga. Speciellt spåret Eminem och Dr. Dre gästar på. Hörde inte deras verser dock..
Finns en preview på Graduation också. Låter betydligt bättre.
Blev inte imponerad av någon av previewsen faktiskt.
Homecoming har läckt nu och jävlar vilken låt det är!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Graduation kommer vara ovanligt svag
My big brother was biiiiigs brother. Enda jag gillar som jag hört hittils.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
Bra produktioner på båda skivorna men jag lyssnar hellre på DubC's nya vilken dag som helst!
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
båda albumen har läckt ..........
David VS Goliath
Graduation är ruskigt bra faktiskt!
Graduation kommer vara ovanligt svag Har lyssnat igenom en hel del gånger nu och jag säger helt tvärtom, bästa på länge. Ett enhetligt, skönt sound och inte ett enda skip-spår. Hans bästa skiva hittils enligt min mening.
Kan ju säga att Graduation sög brutalt hårt...så om inte 50 droppar ett album av renaste dynga så kommer han vinna detta slag enligt mig
JKIBMM
Stronger ligger FORTFARANDE på 3dje plats på bilboard listan, fiftys ligger way down. Men vad vet jag
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Stronger ligger FORTFARANDE på 3dje plats på bilboard listan, fiftys ligger way down. Men vad vet jag WOOW FORTFARANDE? efter hela ÅTTA VECKOR?
broder_d, det är ju då åtta veckor längre än vad nån av 50s singlar till denna skiva har gått bra.
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Kan ju säga att Graduation sög brutalt hårt...så om inte 50 droppar ett album av renaste dynga så kommer han vinna detta slag enligt mig pfft! vafan lyssnar du med egentligen?
graduation e en sjukt stor besvikelse enligt mig. Asså samplar man steely dan sak man fan göra nått kungligt av det inte nått tråkit skit beat. Nä kanye misslyckades hårt enligt mig.
Håller med Fittbjörn....låtarna var inte intressanta...man måste tvinga till sig många låtar ....mitt favoritspår på skivan är nog Cant tell me nothing....tillsammans med Homecoming....Good Life var bra i 1 minut sen blev man less på den...och resten var ren dynga
JKIBMM
50 skivan är skönare. Tycker kanyes skiva sög riktigt jävla hårt, 13 spår. fattigt.