Curtis vs Graduation?
Här är tracklist till Curtis och Graduation. Kanske varit ute redan men here it goes! Dock ej producenter, vilket är dåligt...
Curtis 1. Intro 2. My Gun Go Off 3. Man Down 4. Still Will Kill 5. I Get Money 6. Bring Em In 7. Ayo Technology (Featuring Justin Timberlake & Timbaland) 8. Follow My Lead(Featuring Robin Thicke) 9. Movin on Up 10. Straight to the Bank 11. Fully Loaded Clip 12. Amusement Park 13. Peep Show (Eminem) 14. Fire (Nicole Scherzinger & Young Buck) 15. All of Me 16. 187 17. Smile (I Am Leaving) {Bonus}
Graduation 1. Good Morning 2. Homecoming (Featuring Chris Martin) 3. Stronger 4. Champion 5. Good Life (Featuring T-Pain) 6. I Wonder 7. Even More Broke Phi Broke (Skit) 8. Can't Tell Me Nothing 9. Drunk and Hot Girls (Featuring Mos Def) 10. Evrything I Am (Scratches By DJ Priemier) 11.Good Night (Featuring Mos Def & Al Be) 12. Big Brother 13. Graduation (Skit) 14. The Glory 15. CRS (Featuring Lupe Fiasco and Pharrell)
källa realtalkny.net
Dessa borde vara de officiella!
Vilken tror ni kommer sälja? 50 utmana dessutom Kanye på debatt i park 106. Tror ni kanye kommer ställa upp? Nån mer info om detta?
Själv tror jag Kanye Weat kommer sälja mer. Själv är jag inte nå fan av kanye, tycker hans låtar går att lyssna till ibland men inget jag går runt med i Mp3:en. Däremot är jag 50 fan. Men han har redan släppt 5 av låtarna från skivan och ingen av de har spelats som hans låtar brukar spelas. Kanyes stronger ser man iallafall på mtv väldigt ofta. Sen finns det mer att "upptäcka" i kanyes skiva (menar alltså att 50 släppt 5 och kanye 1 låt redan (?) )
Jag tror att 50 kommer sälja bra, men inte som förr. Har inte nå koll på vad kanye brukar sälja men tror ändå han kommer ta 50. Men samtidigt så har 50 många stabila fans så it can go eather way!
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
|