Hehe, ja det osar ju självdistansVART ÄR SVENSK HIPHOP PÅ VÄG? MASKINEN-PENGAR Se på den här videon där ena muppen från Snook och den andra muppen från Afasi Filthy klär ut sig till transvestiter, det verkar som om dom har käkat en e för mycket samtidigt som dom har varit på dekadenta technoklubbar i Berlin... Hatare säger att gangsterrap/verklighetsrap/gaturap är ett 90-tals fenomen som håller på och försvinner, är den här skiten bättre?? Själv håller jag inte med om det. Det har funnits alldeles för mycket gangsterrap i USA, lite balans skadar inte, men i Sverige däremot har det bara varit mupprap som verkar övergå till bögrap nu. Kartellen skapar balans i Sverige, det ska ta mig fan folk vara glada över. Hela den här jävla technosoundet som har kommit in i hiphopen på senare tid håller på att bli uttjatat och dom här människorna som medverkar i den här låten ser bara till att det blir ännu mer uttjatat. Det där var nog sista spiken i kistan. Kommer ihåg när Young Jeezy kom ut med albumet "Thug motivation 101" det var då hela den här techno/elektroniska grejen var på sin topp. Efter det har det bara gått utför. Men jag kan tänka mig att mupparna på whoa.nu tycker att det här är the shit. Men som sagt, de är ju muppar allihopa som är påväg att bli bögar hahaha. Tacka whoa.nu för att dom supportar bögrapen. F.T.P F.T.W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.