då var jag ute och cyklade.. tack för svaret och lycka till med skivan
Självlevt, "har rört mera koks en hala sverige" pinsamt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hela sverige
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de e bara sponsrade miffon , anledningen till att ni får hype e ungefär som varför bigbrotherkändisar får hype... folk gillar att se andra göra bort sig totalt... "kläder från gatan" , dvs BARNARBRETARE från den äkta gatan , 20öre om dagen i taiwans GHETTO.... lr vaddå? , sitter ni o syr på gatan lr ? jag fattar inte....så jävla hårt så jag fattar inte o endå har man suttit inne o kört sin grej rätt länge....
fan , ni e så tröga att ni inte fattar att ni e tröga....
Alltså den här Tore Skogman mentaliteten i Sverige, det ska vara klämmigt och med glimten i ögat. Problemet med människor är att alla tror att allting är så jävla rosendoftande och bakåtkammat i det här landet. Svenskar har inga "balls",gömmer sig bakom skärmar och stängda dörrar men det alla borde lära sig att det finns de som steppar upp och skiter i vem/vilka ni är. Det är vid sådana tillfällen tanken slår till"man,jag skulle hållt käften". Kartellen är en bra motpool till all Junkretro-Rap.. Jag står för deras grejj,no doubt
precis
om d nu stås så mycket hur kommer d sig att alla gömmer sig bak en mask? jag vet att d finns smuts i sverige , no doubt..blod knark pengar ägt folk o allt , men vafan... tycker endå det e löjligt.. men kolla markoolio, löjligt säljer ju så d går säkert jättebra...
såg intervjun på myspace där dom snackar om hur hårt det är... tänkte på det när dom snacka om hur Ken inte var äkta gangsterhiphop o inte hade problem med snuten på samma sätt som dom...(hur nu det kan stämma?) jag vet att ken blåst dig både på det ena o det andra sättet sebbe , o jag vet oxå om att om man går runt i en tröja där det står "krimminell" weedsmoker" lr "kartellen" så får man nog räkna med att snuten kommer o frågar lite..... sluta LIPA om d bara... Petter o markoolio tjänar pengar , cash rules o då får man väl bjuda på sig själv lite... det är väl därför man ska vara lite diskret , som typ d flesta som klarar sig undan snuten är? skitsamma egentligen...... blir bara irriterad för jag inte ätit på hela dagen o sitter o väntar på att mitt skift ska ta slut , som den blatten man är.......
ja(och säkert många andra) skulle gärna vilja veta hur ken har "blåst" sebbe?
Sebbe kanske va en av dom som betalade för att få en Ken-vers på mailen...
Haha ken.. så ogangster som det går.
choozeart du kan inte va diskret om du sysslar med värderån, driver runt bland känt folk, håller på med indrivingar, eko brott, you name it, snuten vet, när man e känd kriminell handlar de inte om å hålla sig undan, eller visst det också, men det handlar mycket om att inte låta dom få bevis. du har snutarna i hälarna hela tiden, span, avlyssnningar, handlar om att sköta det på ett smartare sätt en snuten, och de e då man får planterade bevis,trakasserad, husansökningar,random strapdown när dom ser dig, å "kinesen" blev ju t.om inlåst på något dom inte riktigt hade han på, vet ej hur det där låg till. ah ye, snutarna kör ful stil, det e en av dem saker dom rappar om. och det ja kommer till med detta, e att DET är vad dom menar, att KEN och PETTER aldrig levt denna livsstil, och då ska dom inte (speciellt KEN) inte ta åt sig äran och låtsas som om dom levt så.. kens fans e inga hårdkokta kriminella för alla vet att ken är ett skämt, kartellen har ett namn på gatan det skiljer dom. och varför dom e maskerade, gissar att dom inte vill bli igenkända av folk, dom håller ju som sagt på med endel skit.. (tror inte dom sitter och kallar sig trakaserade om dom blir stannade när dom går runt i WEEDSMOKE tröja, isåfall e du dum om du tror så.) my 50 cents.
Du har stor erfarenhet av värdetransportsrån, indrivningar, ekobrott och dylikt antar jag?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Du har stor erfarenhet av värdetransportsrån, indrivningar, ekobrott och dylikt antar jag? ..och det är relevant eftersom...?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
när har petter någonsin låtsats att han är/har varit kriminell?
..och det är relevant eftersom...? Det är lustigt när folk uttalar sig om saker de knappast lär ha någon egentlig erfarenhet av,
speciellt när man skriver det ur en vinkel som i högsta grad försöker framställa det som egenupplevda händelser.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
APP hah jo jag ha erfarenhet och insyn, undrar dock va fan du gör här? dina 2 senaste inlägg har varit helt offtopic.
det är snart 2009 stöd inte sånt här!
Cocaine Cowboys P22 : Sem när fan har petter försökt spela gangster? sluta skriv i sådana här trådar, dickryder-pajas-ass-mufaKKA :D
BAHA!
idiot - det var fel av mig att nämna petter, va pga intervijn, blev fel
Kartellen borde beef AKB :D heh skämt o sido.... ni är tuga... plattan blir fet
www.barabazz.com
akb e inte på "riktigt" de e folk som driver.
Aldrig förstått på mig det där med akb om det är på riktigt eller inte.. Cocaine Cowboys Är du säker på att dom driver?
Vilka är AKB för det första?
http://akb.webb.se/ hahah, ne roliga e dom ialafall.
"..alla har en åsikt om kartellen, dom gnäller, men bara bakom skrämen för dom vet vad som gäller..." sebbe hehe bra sagt, vet att ingen här på whoa hade vågat gnällt framför dom... gillar deras musik, men inte alla låtar... dom är inte skitbra på att rappa men att man kan rellatera till texten gör musiken bra om man säger så...... och dom som inte kan rellatera till texten hatar på dom, i princip så gäller det alla som hatar dom. Jag gillar inte caffe latté o hubba bubba rap =D som era kärlekslåtar osv... o det är för att jag inte kan rellatera till den skiten gogogo kartellen ftp fts
Poserar med maskering på varenda bild jag ser på dem? Grabbarna från kåken skulle garva åt er om de hörde er musik visst? Dom gör sin grejj men dom gör sin grejj dåligt och därför är jag en officiell hatare nu. Pass på Kartellen.
fcuk spleling
fuck the får ost fo life baby, Jukkasjärvi hood represent...vi står bakom er! HOLLA!
BAHA!
Kartellen har rätt, de kokar i ghettona, folk borde få veta att detta finns i sverige också.. en vän blev nyss offer för denna verklighet (vila i frid Adde O) o innan hans bror (vila i frid Christian O). Så ja förstår verkligen varför dom gör sån här musik, de e ju deras verklighet.. Kartellen ni gör feta grejer fortsätt så.
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
eeeejj..was crakalakin? jag e zigenare o är topp breakare men fucc da 5.0 4 lyfe fuck sthlm! gbg äger o d vet ni!!it iz what it iz..Django
Kartellen gästar Z TV presenterar ikväll kl 20
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
tajta kläder dom hade på ztv, o dom ska kalla sig hiphop ha!
Fan vad irriterande anna book var, hon spela för hög musik, och den där jävla snubben som sprang runt med dykar kläder runt studion fyfan
nån som rippade eller nåt för oss som missade? eller kan man se det nånstans?
dan8, hoppas du skojjar
borde finnas på youtube snart..
dan8 hahahaha wtf ? tror du att hiphop handlar om vad man har för kläder din pajas ? "jay-z brukar ha kostym han är ingen hiphopare" ?
värdelös programledare
http://soundsof051.com/
fyfan va dåligt, dom hann ju inte säga mycket, å dom lät "aquaman" stå å spela nån skit dom sista minutrerna istället för å snacka mer med dom, vilket jävla skitpogrm.
ja,avbröt hela tiden,o vem fan bryr sej vad han tycker,låt dom tala till punkt.
http://soundsof051.com/
mogge och hela programet sög ju riktigt kuk-. dåligt upplägg, dåliga frågor, avbryter i svaren osv osv
verkar inte värt att se den där shiten på ztv i på webben asså?
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Bara Mogge som var grymt frusterande
jag tycker inte han va så dålig. han lyckades med att inte vinkla dom åt något håll.. det är väl änsdå bra. sen var det programmets upplägg som förstörde, det vet jag inte hur mycket mogge har att göra med. däremot vet jag itne varför dom sitter och leker latin kings som om det vore 94
Producent
2008-11-21 16:46
"Vi kommer snacka med Kartellen, vi kommer snacka gangster, vi kommer snacka förortsromantik... Anna Bok är här..." Hahaha...
Anna Book är gangsta, them bitchez talking shit on dat lets dance bedda watch their assez. Jag tycker inte de leker latinkings, däremot så verkar TLK vara deras största influenser när det gäller svensk hiphop på gott och ont... De är ju också backade av TLK beats vilket lyfter deras musik väldigt mkt. Det ständiga snacket om att Ken ska vara så wannabee-gangsta stör mig rätt mkt, då de gånger han "Leker gangster" övervägs väldigt mkt av det grymma materialet han släppt. Faktum är också att Ken är den fetaste som gjort förortsrap även om han inte är så "gata" som kartellen. Ken har skills som kartellens rappare just nu inte är i närheten av. Nu var det iofs inte kartellen som tog upp Ken men...