shoe Du är ju med i ett rivaliserande gäng. Whoa och Like-Whoa har dock vapenvila nu.
Walking the street of dreams
Vanliga whoa låg på sina knän och skakade under whoa-pro´s storhetstid. Det var väl ett av de första gängen av många som lades bakom whoa-pro tror jag. Jag är mest sur över att jag aldrig fick sätta mina planer i verket att ta ner hela 10top listan. Det hade ju varit underbart att spotta mobster i ansiktet. I spelet alltså, inte i verkligheten Ä.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
candide Nästa omgång, nästa omgång..
Hur länge måste man vänta innan man kan fightas igen? Och vad är klubbarna till för?
5minuter och för att få hoes.
/Shadow
Nu är det så att jag spelat Pimpland ett tag och är trött på mitt gäng, dom är inte så aktiva, är det nån som har nåt tips? har 11 i respekt
the T A P dance to it 1017475779
Candide: haha, jag gillar fortfarande ditt engagemang starkt. fett fittigt att de tog bort din gubbe bara så där. Lycka till nu i nästa omgång!
Den som vill köpa pengar , skicka meddelande. priser: 100kr :50 mille 200kr :120 mille 300 kr: 300 mille använde rmig av payson som betalning, självklart skickas en summa innan köp för att garantera att jag inte luras.
haha i början var det där bra kanske, men nu är det ju bara dyrt som fan... Tillgången har ökat och efterfrågan minskat, det är faktorerna man sätter priset efter, var det inte så?
priserna ligge runt de värderna.. pris kan ju iofs diskuteras =)
nån som har nått vapen man kan få?
zacman: come over to the whoa-side.
/Shadow
_Shadow P0 Ge mig ett lösen och jag blir Whoa
forgetmyname Har en pistol du kan få. Vet ej hur man ger eller säljer saker till andra. Köpte en pitbull vad kan den göra? När går den upp i lvl? Kan man köpa grillz till den?
det känns inte lika uppstyrt som under candides regi. fixa det.
Alla gangstas läser i inläggsboken! :)
/Shadow
GAAH!! fattas 200$ till en LSD fabrik =D.. fan va energin ska ladda slööööött =/...
jag har alltid rätt.
najs! köpte en LSD fabrik nyss.. för er som funderar på att köpa en kan jag berätta att den producerar 8g/dag och det får man in ca 22 000 om dan på.. vettefan om det va värt 589 000, kommer ta en IRL vecka att tjäna tillbaka sina 589 000... Nästa fabrik får bli kokain.. någon som ver hur mkt den producerar per dag?
jag har alltid rätt.
vilken drog ska man ta för att få ut så mkt som möjligt $/styrka,ork och hur lång tid måste man vänta innnan man får attackera någon?
och hur länge håller drogen i sig?
omg blir så irriterad snälla whoa medlemar SLAKTA StarkareNDu Försökte slå Dig. Manwuz Boven S
jag har blivit väldigt misshandlad av boven , starkareNdu och Manwuz skulle uppskatta om någon ville döda dom åt mig nu när jag opereras.
mhm
Boven, starkarendu och alla andra i deras gäng får pisk hela tiden. Ikväll ska vi köra en samlad attack mot deras gäng. Men håll er i skinnet så länge, lägg till _Shadows eller min msn (står på PL) så att vi kan snacka ihop oss om vilka vi ska ta.
yep. adda nån.. boven och dom är bara sura för att vi kutta dom för nån dag sen. angående sätt att tjäna in pengar, pizzerior is the shit. får 2.8mille/irlvekca :D
/Shadow
varför står det att min kiosk e värd 25k och sedan när ajg ska sälja får jag bara 6000..??
ingen aning.. haru checkat gängsidan? viktig info där..
/Shadow
Gangsters! Ni måste adda _Shadow på msn om vi ska kunna göra synkade attacker. Vi är 37 pers i gänget men bara 11 har addat. Ni kan ju inte klaga på att det är oorganiserat om ni inte själva anstränger er en smula.
jaa! jag tjänar 7lök per natt ^^ muhaha... snart kommer jag in bland de stora grabbarna! vad har hänt med Whoa-pro?
Get Random!
whoa-pro "försvann"...
/Shadow
2007-01-1619:43:47Flenshuet Slog ner Dig.2007-01-1619:40:13bubben88 Försökte slå Dig.2007-01-1619:38:24Neewbien Försökte slå Dig.2007-01-1619:37:55bubben88 Rånande dig med 4 597$ .2007-01-1619:37:29Flenshuet Slog ner Dig. ligger på opperationsbänken i 24 timmar nu.. någon som vill uträtta hämd åt mig? :)
mest en kul grej...? (känns barre bus)
jag kan försöka lite.. vem ska vi börja döda?
SNap döda honom
varför försvann whoaproa för ?? nu har jag inget gäng att vara med i ju=(=(=(=( och jag som betalade massa pengar varje dag buuuu!
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
Äntligen på top 10 :D Sköööönt!
sägfer det igen TOTALT JÄVLA KAOS
fixa in mig i gänget nu :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
nice Mio, va haru för stats? :) ALLA SOM VILL VARA MED I GÄNGET MÅSTE PMA MIG.
/Shadow
_shadow; Döda Snap!!!
aight man. on my way.
/Shadow
dödade snap för ett tag sedan..
/Shadow
HUr gäår det med WHOA-PRO?
One chapter a day
hahaha jag har nog sen sämsta horan! 68$ om dagen! =P
jag har alltid rätt.
haha jag har oxå en sån x) även en på 90 :D
/Shadow
bara jag inne på whoa-pro gänget XD
¨Shadow! Tackar!!
np.. vi har nåra kvar å döda ;)
/Shadow
lista på dom som ska dö finns i inläggsboken på gängsidan..
/Shadow