TMK, vad för deal?
/Shadow
dessutom ska INGEN röra emoless sedan han är La_Raza. läs i inläggsboken.
/Shadow
Men finns det något whoa gäng just nu?
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
snälla alla döda den här killen, han spöa mig å snodde alla mina pengar -_- eNties heter han
myspace.com/doctastrain
2007-01-2219:11:39NicoleRaso Slog ner Dig.2007-01-2219:10:58Tomtom Slog ner Dig.2007-01-2219:10:17Mysterious Försökte slå Dig.2007-01-2219:08:56Pimpvakt Slog ner Dig.
mest en kul grej...? (känns barre bus)
Lerka från vårat gäng har attackerat honom (emoless). Shadow, whats private ;)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
TMK, vem har sagt att du får ta "gängbeslut"?
/Shadow
TMK : Antingen är du med oss eller emot oss.
Walking the street of dreams
Gängbeslut? öhm han är med i La_raza?
jag är lerka.. jag ska inte ska inte slå något mer på honom har redan sanckat med honom.. och btw han började slå på mej :( och när vi sedan levlat upp oss lite tycker jag att vi ska döda alla top gängen eller alliera oss med dem.. men något topp gäng vill ajg döda:D
Kan nån skicka nått som är bättre än pistol till jamabwe08 plz :)?
TMK - ja men tänk om han inte hade varit det? besides så BÖR du säga till nån av bossarna ifall du tänkt göra nån deal som påverkar hela gänget.. varken jag eller naizo vet vad din "deal" med han är...
/Shadow
jag säger såhär jag med , INGEN RÖR EMOLESS. Ni kommer få 20 torpeder på der 24/7
Och jag säger såhär: INGEN RÖR LA_RAZA ÖVERHUVUDTAGET.
/Shadow
Fan bazza den där jävla Emoless någon nu då... Statuera ett exempel och visa att om man ska hålla på med deals som gäller gänget så ska shadow eller nazio veta vad det handlar om. Styr upp lite nu, det känns lite vekt
Hasch och Kokain - Bajensvin!
spanky, emoless är en La_Raza så det blir inge bazzande...
/Shadow
_spanky vem fan e du ? rör inte emoless om du fortfarande vill spela spelet.
Det är inte bokstavligen en "deal", jag känner honom IRL.
steevee Är du med i Like-Whoa? I så fall föreslår jag att du inte hotar dina egna gängmedlemmar.
Walking the street of dreams
Jag har inte varit inne på ett tag och nu när jag loggade in "Du opereras just nu, tid kvar: 271 timmar 49 minuter 38 sekunder"
blivit av med mitt vapen igen nu.. någon som kan skicka över något sjysst vapen? heter Cluny där också
mest en kul grej...? (känns barre bus)
döda Neewbien tack :P han dödade mig !
Neewbien e du med i whoa :O jag känner mig förådd!
2007-01-2020:33:02Hjulle Slog ner Dig. 2007-01-2020:32:19Njetto Slog ner Dig. 2007-01-2020:25:09Hjulle Slog ner Dig. på sjukan i 30 timmar, jag som skulle fått börja spela igen efter 24 timmar på sjukan... damnit!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Jag kan donera ett par miljoner åt whoagänget om det tjänar någon nytta.
Unweaving the rainbow.
2007-01-2218:28:30jonash88 Slog ner Dig.2007-01-2218:23:33Trapper Slog ner Dig.2007-01-2218:22:21jonash88 Slog ner Dig.
Gramsci kan du donera 1,5 mille till mig =).. vill ha en meskalinfabrik =D.. du får tillbaka dom sen jag lovar... crackneger heter jag
jag har alltid rätt.
galet vad det är krig nu döda dom jävlarna är trött på att bli dödad varje dag!
jag langa också lite cash till whaos kassaskåp typ 1.........
är det bara för mig pimpland inte funkar?
Class file does not exist! jahaaaaa.
jävla skit, jag som verkligen ville spela : (
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Fasen... jag kan "nästan" ha ett eget pimpland på min server ;p
/Shadow
jag tog jonash88 åt er dx
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone
serri? :O hur vettu de? ;P
/Shadow
vi får se hur bra den är senare ;d
/Shadow
ny server uppe, de går för fan skit snabbtD:
Någon som vill köpa en maja fabrik? Kan man sälja droger till andra andvändarE?
yo! hur blir man medlem i erat tuffa gäng?
Jagmedz o big max döda dom!! dom slog ihjäl mig gaah! Funkar de inte me vakter eller vafan?
2007-01-2707:42:30Vietcong2 Slog ner Dig.2007-01-2707:39:28vietcong3 Slog ner Dig.2007-01-2707:37:20Vietcong2 Slog ner Dig.2007-01-2620:28:51BigMax Försökte slå Dig.2007-01-2620:19:58BigMax Försökte slå Dig. kan det inte gå en dag utan att det är krig med några?
BigMax död Vietcong2 soon dead Vietcong3 soon dead
/Shadow
Vietcong2 status: jail Vietcong2 status: jail
/Shadow
men va fan pimpland funkar ionte för mig :(
Te x när jag trycker aktiviteter sen trycker jag på affärer så kommer startsidan upp igen :O