kan nån förklara hur folk kan ha 178tusen miljarder? hur fan tjänar man det utan att fuska?
400 meskalinare? menar du gram eller fabriker? jag har 3 fulluppgraderade =)
jag har alltid rätt.
ROFLMAO... ADMIN VAR DÖD IGÅR!! :D
/Shadow
fabriker.. har iof 500 meskalin, lsd och ecstays blandat.. men mesatadels maeskalin och självklart e alla fulla.. =)
haha lite framgång, har 18 fullt uppgraderade meskalinare nu.. fick ihjäl en med en miljard på fickan =) splittade 50/50 med lube för han hjälpte till men 500 000 000 är inte illa haha
VAD HAR ALLA I DAGSiNKOMST?
Jag har själv ca 50 000 000..
jag har alltid rätt.
typ 1-2 miljarder.. men hur fan får man biljarder?!?
jag har tpy 1miljard max. man buggar.
/Shadow
jävlar.. jag som trodde jag hade mkt ^^
jag har alltid rätt.
jag har också några miljarder men det är bara för att jag rånat folk, det jag inte fattar är hur fick nån så mycket från början?
Någon som vill ha min gubbe? 7 Affärer 7 Horer Ger 1,4 miljoner 6 Fabriker Respkt 16 Vapen: Minigun! Plus några vaketer! Är trött på spelet
ja kan ta den.. maila anv.namn och lösenord till mig =)
jag har alltid rätt.
Man tappar inte alls lusten när servern är som den där. Gör om, gör rätt... för helvete!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sant. nån som ens kommer in? :p
/Shadow
någon som har lust att pejja irl cash för en gubbe? :P
har:
Gestalt: Affärsman
Respekt: 31
Rank: #77
Dödat: 29
Hälsa: 100%
Energi: 100%
Styrka: 176
Ork: 318
IQ: 57
Cash: 0$
Daglig inkomst: 27 582 621$
Tjänade pengar: 496 902 344$
Horor: 1
Businesses: 11
Fabriker: 640
plus 3 biljarder nånting på banken och typ
och 15 pimpbanker som väntar..
jag säljer oxå :D
Gestalt: Mördare
Respekt: 37
Rank: #44
Dödat: 42
Hälsa: 100%
Energi: 100%
Styrka: 206
Ork: 419
IQ: 52
Cash: 1 337$
Daglig inkomst: 260 876 212$
Tjänade pengar: 2 087 014 430$
Horor: 2 Businesses: 84 Fabriker: 212 + 100biljoner på banken
/Shadow
fett sämst dekrim e bättre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
palla sitta i jail i en dag (dekrim) :p
/Shadow
Gestalt: Mördare Respekt: 37 Rank: #44 Dödat: 43 Styrka: 206 Ork: 419 IQ: 52 Daglig inkomst: 260 876 212 Bank: 100biljoner horor: 2 affärer: 84 Fabriker: 212
/Shadow
Jag ger bort 2 gubbar, har tröttnat. Gubbe 1. (är med i gänget desperados) Respekt: 28 Dödat: 37 Styrka: 80 Ork: 174 IQ: 21 Daglig inkomst: 17 947 208$ Cash: 63 103 575 455$ Gubbe 2 Respekt: 21 Rank: #327 Dödat: 34 Styrka: 61 Ork: 123 IQ: 16 Daglig inkomst: 2 116 468$ Cash: 0$
jag kan ta den första gubben där plz
jag kna också ta över en gubbe om jag får =) Pm:a
Vem vill köpa 5 fullt uppgraderade Pimpbanker? isf skriv message till schmurre e död just nu men :p om 20 timmar så :D haha
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
Producent
2007-02-21 03:12
är medlem på det här kalaset nu. fick flera miljarder av 2personer för jag berätta en lustig historia. respekta :D
http://www.soundcloud.com/gyllander
Nån ny medlem med under respekt 5 som vill ha lite cash? har lite för mycket cash så tänkte ge bort till nån som behöver.
nils antar att du ger till respekt 5 så att dom inte blir rånade dirr lol. (för respekt 6 oxh uppåt syns på listan)
/Shadow
Ett tips är ju att sälja horor för att få pengar.. hade 2 mille på banken i förrgår som jag knåpat ihop och kämpat för.. sålde 4 horor och nu har man 540 mille :D men det måste finnas mer sätt att få ihop ett stort bankvalv med pengar.. tips?
Hjulet snurrar men hamstern är död
isoptera skriv till kamakazeee så ska du få cash
sälj dina horor för nån biljon.. alltid nån som köper..
men jag tycker om mina horor som tjänar bra och gör mig glad haha :D nils ska du få den störta kyssen när man träffar på honom iaf;)
Hjulet snurrar men hamstern är död
Har just börjat o köra, är pimp (H) Whieboi heter jag ifall nån rolig har ett gäng jag kan joina eller nått! Men iaf, jag har rånat några taxi araber och så, har förlorat energi ofc så jag äter på en resturang, men jag får ju aldrig tillbaka nån energi? :S Har ätit 4 ggr har fått en ruta, hur gör jag?
You already know, den e on lean!
Nya dödslistan: YoungKillah Batte Hillman Arashi
Vad gör man med pengarna ifall man har $200.000.000.000? =P
snälla kan ingen säga till mig hur man buggar för att få pengar?? =D , ja vill bara pröva dom kommer ju ändå ta bort buggen nu och de är bara mindre än en vecka tills spelet slutar ändå så de tjänar nog ingenting till att ja får veta ;), den som säger till mig hur man gör får mer än 5 riktit bra horer från mig ;).. =))
Hold Your Color!!!!!
Ifall du frågar mig så har jag ingen anning, fick mina av en kompis =P
Hur fan går det då :)
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
så jävla smart att uppa den gamla pimpland tråden då
asså jag har problem =/ drogerna stiger aldrig i pris, får aldrig horor.. tjänar aldrig cash, sitter liksom fast.. så vad ska man göra?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
så vad händer med er? lirar folk fortfarande ? själv är man this !
KAPOW!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
hur kan man fuska på det? Och när det blir en ny omgång, blir ens gubbe om till 0 då?
lirar folk fortfarande? jag startade en nyss
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Hade glömt bort att det fanns..
One chapter a day