Sotarpojken Tydligen inte, dom försökte döda mig idag. Men skitsamma, vi måste köra enade attacker om det ska bli ngt gjort. Vad heter du på PL btw?Newbie Går inte så bra för ditt gäng va? (A)
Walking the street of dreams
bulletdodge, finns, ja kan ta kommando men de vill väll ingen :/
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone
Newbien Korrekt.
Haha, skulle aldrig joina en tjallares och ryktesspridares gäng...
Haha hazn_ jag har inte tjallat för någon, vad skulle man tjäna på det? bli ihjälslagen? det verkar ju som en vettig sak att tjalla på det bästa gänget? skulle fan inte tro det
Så dom hittade bara på att BrAtT, den som hade mest fiender INOM Whoa-Pro och som snackade mest skit, sa att vi skulle fixa gängkrig med dom ?
haha, men du hazn tyvärr spelade jag inte me den gubben då utan jag lirade me "newbien" så jag tror fan inte det, och whoa-pro skulle jag inte säga emot eftersom ni enligt mej är det bästa gänget på pl!
Varför kan vi inte ta whoa crew som saxor är admin?
Sluta slicka röv. Din tid är ute i spelet nu...
Tombombadilla Dom är färskingar.
oooh JÄVLAR NU ÄR JAG FÖRBANNAD SÅ JAG KOKAR!!!!!!
jag har alltid rätt.
haha ,slicka röv? jg har inte sagt nåt det är ett spel och ja skulle va död 24/7 även fall jag betalade er
Naizo P18 Dom är endå whoa representanter så vi kan gå med där tills nästa omgång som candide sa så får whoa-pro kom tillbaka då! Sår är inte whoa, lika färska längre
Tombombadilla För mig är det iaf Like-Whoa som gäller. Välj rätt sida bara.
Like-whoa vad är det för pass på den
FA FAN! blev erbjuden en meskalin fabrik som producerade 136g/dag mot allt jag ägde, dvs. 270 000$ + rohypnol fabrik (44g/dag) och marijuana fabrik (122g/dag) + 4 horor (ca 1500$/dag st) en skuld på 1 000 000$.. när jag skickat över pengar, fabriker och horor skickade han fabriken.. DET VA EN GBL FABRIK! värde 99 000$ han hade bara döpt den till meskalin tillverkning, och man såg inte vad den tillverkade i annonsen.. fyyy fan haha.. det va allt ja hade!!
men det löste sig tillslut.. ja ska att jag va medlem i whoa-pro så skickade han tillbaka allt =)..
jag har alltid rätt.
Tombombadilla Snacka med shadow_ på whoa. Han är ledare.
ja sa att jag va medlem i whoa-pro ska där naturligtvis stå.... my bad;)
jag har alltid rätt.
jonkaGOO Haha, fan vilket scam :P
Naizo P18: heter Chimoru i PL, kommer du inte ihåg när Mobster slaktade mig ^^
sotarpojken Mjo, men han slaktade ju typ alla, jävla fitta :P Du får vara med och leka lite i PL ikväll =)
Kan inte någon döda Neewbien några gånger.. visa lite whoa-proastöd =( fan 24timmar innan jag lever igen... ska döda dig när jag börjar leva igen Neewbien
Neewbien är död 24/7 =)
haha, xD =), så jag dödade dej lordernst fan inget minne av ;S men aja ni ska döda mej i vilket fall
Martin(L)Emelie adda dig på msn - Tazz | Nygift ! säger: ? Tazz | Nygift ! säger: något du undra? Martin(L) Emelie säger: sug kuk Martin(L)Emelie blockar dig - roflmao!!!111oneoneone
sotarpojken Haha, ajajaj ;)
Okej såhär gör vi. Vi följer candides fotspår. Om ni vill ha någon död så mailar ni mig om det, inte skriver i tråden. och alla som vill joina "Like-Whoa" skickar mail. :)
/Shadow
va e de här? nya dekrim?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon som vet hur mkt en LSD fabrik tillverkar per dag? utan extra anställning..
jag har alltid rätt.
rolfi, hoppa på, jag kan vara din sugardaddy.
acceptera ansökan till gänget! =)
jag har alltid rätt.
kan inte. e död och vicebossen e död lmao.. men alla skickar sin email i ett gb eller nå så jag addar. här skare smidas planer ;)
/Shadow
Redio Ska DÖ HAN DÖDADE MIG DEN DÄR Saken ....
shadow jag kan hjälpa dej men ni håller på å dödar mej hela tiden känns inte så värt å hjälpa er :/
Skriv inte reqs i tråden. Ta det i PL eller skicka ett gb/meddelande till shadow_.
nej. _Shadow lmao :) DarkShadow dära.
/Shadow
nån som säljer vapen billigt?
jag får spela om 13 timmar. KUL!
Shadow, skicka din msn i gb. :) för övrigt så säljer jag vapen. fast e död me vapenhandlarn ;p
/Shadow
men varför dödar shadow mej?!
shoe Vad heter du på PL?
vad hette det nya gänget och lösen nudå? kan inte hitta i denna långa tråden
I just don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die
Tweak Maila _Shadow.
lerka..Soremac Försökte slå Dig.grey Slog ner DigMeneceIIsociety slog ner digLightShadow Försökte slå DigDarkShadow Slog ner Dig detta hände inom loppet av en minut..
hmm.. vi visste inte att du va whoa? du va ju inte me i gänget.. eller så var du i vanliga whoa under beeftiden :P
/Shadow