hehehehe. Nu är det fan gangsta like whoa! Snacka om varandras flickvänner och morsor.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
sotarpojken Det är bäst att du passar dig, Ä har 50 respekt irl också.
Walking the street of dreams
Hehehehehehehe. Fy fan, det här har spårat ur till den bästa gangstatråden sen tidernas begynnelse.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
precis detta har ju gått överstyr börjar dra in personliga grejjor pga ett spel wtf det kan ju bara hända på whoa
mobster ge fan i kamakazeee han e snäll:)
jag kan va den första o säga det förlåt förlåt för min del av attacken
Vem är det som är aggresiv här? =)
Jag skrev ju bara "Hälsa Emelie" och inget mer....ser du något dåligt i det? Och sen så känner ingen din brud...så varför bryr du dig?
jag sa inte ett ord om din brud sen tycker jag själv att det e fel att dra in nått personligt på grund av ett skitet spel
Du har ju inte äganderätt Ä, såvida inte Emelie är din dator, det måste ju vara fritt fram att hälsa.
Ä så du rör inte kamakazeee nu då
mobbning like whoa! hälsa emelie från mig med
con_artist Sluta be för ditt liv, vi vill inte ha några kärringar i like-whoa. Hellre döda män än fega kärringar säger jag.
hehe, hellre döda män en fega kärringar. På tal om att be för sitt liv, eme.... eller nja.
Haha, vafan. Det som än gång fanns finns inte längre. Det är en sak att någon hacker tar bort det fysiska Whoa-pro och Candide, men man trodde att känslan och respekten för varandra skulle leva kvar. Istället ser vi hur vissa medlemar av det f d Whoa-pro fuckar andra f d medlemar och sätter knivar i ryggen på dem. We ride together, we die together blev istället We ride together, we kill eachother. WHOA-PRO IS FUCKING DEAD. Tack för de här dagarna iaf... Respekt till Candide, Hazn, ShogunRua, Emilianenko och de andra som gjorde Whoa-pro till vad det var.
Skäms du inte?
ultra surt för dig att candide va med o döda dig då
whoa-pro kommer åter igen komma upp omgång 2
con_artist Aja, där ser man.
Skäms du inte?
alla vart sura för folk drog men skit samma det e glömt nu det är etts epl inget annat blicka framm imot whoa-pro version 2 istället
Candide: Vad exakt hände egentligen? Fattar ingenting..
fan villket jävla kaos som följde av att whoa-pro deletades. själv blv ja cuttad av la-raza o slapp inbördeskriget. Bara jag som tycker alla verkligen satsar på de där nya gänget som shadow satt igång? Nu e de bara öka i respekt galet fort så alla kan använda "så ihjäl", lär gå mkt fortare när vi ska mörda alla pimpland-gäng som förtjänar o dö... som la-raza o redmaffia
Min bild är... för mycket naket kanske?
ey fan har hänt under natten? :p värsta slagfältet i tråden, alla stabbar varandra.. man thats wack. we gotta watch eachothas backs, not stab them. men iaf, jag kuttades ner inatt.. av Cyrus och Rullstola. så.. vilka lever och vilka är döda?
/Shadow
Eey yao ngn bra rutin när man har 1 i respekt? kör nu på taxi > gym > mat > gym i en loop. Ngt annat bättre sätt att lvla snabbare?
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
kan ud köra bil än? fightclub--->bil--->äta--->fightclub(ifall du inte är utvilad, kör bara bilar tills du kan)--->bil---->äta så körde jag ;p
/Shadow
lol de klägga ihop sig på deathlist. Rullstola BlingBlingBitch Implosion hestlife Delzor
/Shadow
vem ska man snacka med om man ska med i Whoa-pro? å vad är kraven?
whoa-pro finns inte. nytt gäng finns. pma.
/Shadow
Candide togs bort ur databasen och med honom hela whoa-pro. Admin har ingen aning om vad som hande och har inte heller nagra planer pa att ta reda pa det. Trovardigt spel nar vem som helst spontant kan forsvinna. Whoa-pro for life! Startar kanske upp det i nasta omgang. Da ska vi rocka pimpland i grunderna.
hehe okej, sjukt. Det var som när jag loggade in på min saigon, han kom precis ut ur fängelset och jag tog honom till sjukhuset direkt för han hade bara 63% i hälsa. Hp +236% stod och sen var han död helt plötsligt. Hade inte tagit några droger eller fått slag av nån.. helskumt. Buggigt jävla skitspel egentligen..
jag är död. blev dödad av; sarisen, m0nkey och josefine (som jag kan se för tillfället) är ute om 21timmar från OP.
jag vill se RULLSTOLA och CYRUS döda innan dagen är slut...
/Shadow
Jag tycker också att vi försöker bygga upp det nya whoa-gänget. Även om det aldrig kommer att uppnå sin forna glans så känns det rätt segt att vara utan ett whoa-gäng resten av omgången.
kommer inte in i det nya gänget =/
jag har alltid rätt.
Vill också lägga ut en efterlysning på gänget FredriXdal och deras medlemmar. Speciellt tollen.
Kan nån vara så jävla snäll och ge guldpojken en omgång. Han bäzzade mig nu. Om ni fixar honom så sätter jag in 30 laxar i nya gängets bank sen... Om ni accepterar mig där också :)
Hasch och Kokain - Bajensvin!
2007-01-1319:17:03jompen8 Slog ner Dig.2007-01-1319:16:05alqaida Slog ner Dig.2007-01-1319:15:56potter Slog ner Dig.2007-01-1319:15:27alen Försökte slå Dig.2007-01-1219:23:02stankovski99 Försökte slå Dig.2007-01-1208:52:47twix Försökte slå Dig. DÖDA ALLA DOM DOM HAR DÖDAT MIG 2 GGR I RAD NU UTAN ATT JAG HAR HUNNIT SPELA!
2007-01-1515:20:32StarkareNStarkareNDuLolxD Försökte slå Dig.2007-01-1515:19:53tollen Försökte slå Dig. dom två tog min attackeradoskuld nu på pimpland. döööööööö!
mest en kul grej...? (känns barre bus)
äh, dom var visst redan borta..
mest en kul grej...? (känns barre bus)
Cluny Jag plockade tollen , StarkareNdu lever dock fortfarande och jag sitter inne nu =/
attakera timtim han försökte attakera mig fått ner han på 87
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Ni verkar vara tillbaka i grottmannastadiet där ni bara skriver ut att alla ska döda den o den, men inget händer...
menar det i bulletdodge gänget ere mer rakt på sak nån som vill joina?(A)
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone
Nån måste ta ledarrollen i Like-Whoa om det ska gå att spela förfan. DarkShadow ta ditt ansvar :P
Tollen och StarkareNdu har vi redan dödat en gång, har de inte lärt sig sin läxa? =P