Hepp. Snart börjar väl hatet mot mig flöda från dig empire. Som för övrigt är ett typiskt exempel på en person som älskar att hata mig, och inte är intresserad av att berätta varför. Jag har iallafall försökt prata med honom, men nu har jag släppt det. Jag tror vissa människor bara får en njutning av att hata andra och riktar det lite hit och dit, utan nån egentligen anledning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men nu får du ju ge dig. arrogansen i att överskatta sin betydelse hos folk sådär.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Hangaround
2013-11-05 12:06
VRGNHNS är det så?, låter helt rimligt när du skriver det, samma idioti.
nänänä det där vägrar jag tro på, brb är brb punkt och slut
Hangaround
2013-11-05 12:09
JOJOJO dutrorvisstepådetdärserruvisstdugörsådetsåfröken. Notera punkten, som sätter PUNKT för det hela.
Misery_chick skrev: men nu får du ju ge dig. arrogansen i att överskatta sin betydelse hos folk sådär. Vad menar du?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har precis skrivit att jag säger nej till diskussioner med dig eftersom du tenderar att dissekera vad jag säger och leta efter minsta lilla fel som jag kan ha skrivit. Jag tycker inte det är kul. På vilket sätt överskattar jag betydelsen hos dig då? Prata gärna utifrån dig själv.
Men för i helvete Whoa..
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Battlerappare
2013-11-05 15:18
Det vore ju toppen om vi faktiskt kunde hålla oss till topic i minnestråden om whoa.
Graffare
2013-11-05 16:41
SofiaBayo Jag är faktiskt imponerad av dig, du är öppenhjärlig och ärlig om dig själv; både dina positiva och mindre positiva sidor. Jag tror du är en bra människa och det är helt ok att inte våga vara dig själv av rädsla för att bli sårad. Det krävs en stor människa att öppet gå ut med sina misstag. Jag har inte heller varit guds bästa barn på whoa, men samtidigt har jag lärt mig av livet att man får den respekt man förtjänar. Och att man själv sätter standarden för hur man vill bli behandlad baserat på hur man är mot andra. Nu lider whoa mot sitt slut så jag hoppas att den sista tiden kommer iallafall vara trevlig för oss alla och att vi respekterar varandra. Det tänker iallafall jag göra. Whoa - 12 år av mitt liv ;(
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
nattuggla
Jag uppskattar att du hörde det, för jag ansträngde mig verkligen för att vara öppenhjärtlig, också för att jag kände att ditt inlägg var uppriktigt och att du sa det du sa för att du ville vara omtänksam.
Nu lider whoa mot sitt slut så jag hoppas att den sista tiden kommer iallafall vara trevlig för oss alla och att vi respekterar varandra. Jag håller med! Låt oss göra den sista tiden till en fin och mysig upplevelse. Nu kramar jag dig fastän du kanske inte vill ha en och tack igen för att du tog upp det med mig.
Graffare
2013-11-05 19:27
SofiaBayo Tar gärna emot din kram och måste säga att du lyckats ändra min bild av dig jättemycket :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
BountyBob: Vart fick du Amsterdam ifrån? Anywho, sprang faktiskt på eyegasm på en Trappmusik-spelning här i Stockholm i somras. Hade inte träffat honom sedan jag var nere i Holland och hälsade på honom. Frågade tyvärr inte var han bor, men det verkar vara Sverige i alla fall.
Redline!
Nattugglan skrev: SofiaBayo Tar gärna emot din kram och måste säga att du lyckats ändra min bild av dig jättemycket :):)
Graffare
2013-11-06 09:25
Dr.Octagon Gillar din mer avslappnade stil nuförtiden!
jag kommer sakna alla random whoiter som kom fram på stan/jams å liknade å ropade "YO TEKONE!" kommer även sakna å bli kallad whoa kändis, men får la hoppas att de går över till whoa legend :P
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
tekone hah jag AVSKYR när det händer. eller, hände, det gick över när jag flyttade ut på landet
Redaktionschef
2013-11-07 21:04
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Nattugglan: WTF? Stöter du på mig?
Redline!
Kommer ni ihåg när tråden om tårtkastning och hat i politik-forumet spårade ut och blev en natt-tråd? :P
Minns tiden innan nattrådarna då var och varannan tråd spårade ur på nätterna. Kunde ha samma diskussion samtidigt i två-tre parallella trådar :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Hangaround
2013-11-09 15:19
Det var bästa tiden på whoa, när nattråd innebar att man kapade nån stackares seriösa tråd och tramsade natten igenom.
Det var rätt roligt när alla trådarna om 2012-profetian höll på och folk satt vid tolv-slaget och inväntade en undergång.
Producent
2013-11-10 14:53
minnen? Hmm, varje gång man lackat ur totalt för att det var så dött i trådarna i vår hiphop-froumen... Veteranerna drog sig undan och de egocentrerade, snabba-likes-asen tog över helt.
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement! Boom bap lives!
Jag har lite bildminnen från Whoa, fattar fortfarande inte att jag varit medlem här i över 8 år.. Det är ju insane.
Från perioden när phlegm ville vara överallt i Blandat-forumet:
Från när jag tjafsade med fantalight så fort tillfälle gavs
Från när någon från Whoa lade till mig på MSN och var jättekonstig. Vi pratade i flera år och jag vet fortfarande inte vad han heter på Whoa, någon som har någon aning?
Han bodde nog i Gbg och rökte massa gräs.
Vet inte om någon laddat upp Whoabilden (från.. 2005?) så jag slänger den här också för säkerhets skull
My heart lives in my vagina.
Fan, nu blev jag lite ledsen över att jag aldrig varit med i en sån där whoa-bild.
Redline!
snart är eran över min ungdom,
Dra åt helvete
Hm vad mer, BC99 borde få någon hedersmedalj för att vara den skönaste människan på ett forum. Haha, tack DMAt <3 Vi får hålla kontakten på ett sätt eller annat :)
Misery : Hahaha! Känns som hundra år sedan... tiden går snabbt.
Rytger : Haha är
det ditt andra största minne? Man får väl känna sig ärad att jag är i dina tankar <3
At the gates of Eternity...
Th1ef : Jag vill be om ursäkt till dig. Jag var onödigt dryg mot dig en period här på Whoa vill jag minnas och jag vill att du ska veta att det inte var du. Ttan jag och allt bullshit man bar omkring med på den tiden. Ingen ursäkt, dock. Förlåt.
Synd att det ska lägga ner skapad precis ett konto :(
worlds best advertising!!!!
:)))))
bc: haha ja, men erkänn att du var den mindre vettiga av oss! ^_^
En gammal goding till Whoa, back in the days.
Har du whoa? Nej, vad är det? Jag hade övergett Lunarstorm och skaffat konto på Playahead där min vän fick välja mitt nick då jag fick hjärnsläpp. Alla variationer på mina 4 namn var tagna och jag vägrade ha understreck nåntingnånting. Det blev Tjejistring och oj vad snuskiga gubbar det fanns där. Efter några år fick jag höra "kom till whoa, playahead suger". Hemma hos en vän såg jag att hon var inne på den här mytomspunna whoa sidan. Var det verkligen ett hiphopforum? Hon hade tvingat till sig lösenordet till en kompis nick som vi gick in på men hon bytte sen och vägrade berätta den nya så vi gjorde en ny nick tillsammans. Niobe. Vi var 3-4 personer på den i början och turades om hemma hos henne på söder. Nån gick och laga mat, nån hyrde film, nån spelade nintendo, nån satt på whoa. Och sen roterade vi. Tanken var att jag skulle byta nick till Nemesis men det var taget. Jag trakasserade den personen sjukt länge med påhopp som "nemesis är en GUDINNA och du är snubbe, byt nick för fan och ge det till mig!!!" och konstigt nog gjorde han det men jag glömde lösenordet och har inte använt det alls ( sorry dude :P ) När det började spåra ur med påhopp som jag inte stod för som började likna mobbning och hade ingenting med ens åsikt att göra och flört som jag VERKLIGEN inte stod för tvingade jag mina vänner skaffa egna konton och bytte lösen. Då började min era på riktigt. Min sextråd som spårade ur och andra tog det som ett initiativ till att kräva ett sex och samlevnads forum och använde mig som nån symbol för det. Priyans tråd om hans nyinflyttade granne som han skulle stalka med kassetband och mixtapes som han funderade på om han skulle kasta i huvet på henne från balkongen. Jag var ganska uppmuntrande och gillade honom, vi träffades på basketplanen på Åsö. Han var fett liten och spelade inte alls basket. Jag minns en snubbe vars namn jag har förträngt som var rätt aktiv förut som var hemma hos oss. Han Neil Straussade oss hela kvällen med massage och påhopp om hur våra kroppar skulle se ut så vi slängde ut honom. Efter det ville jag inte träffa nån kille från whoa, förutom BC, alltid BC. Amar <3 Asdöd <3BC <3Tresspasser & ( en bajskorv) Perveterad_bäver jag vill att du ta mig fan erkänner att jag har raggat som fan på dig i trådarna och att du din jävla bäver inte har varit intresserad men att du är det nu, och nu är det försent liknande valfri "look at me now" avsnitt a la Ricki Lake. Ok? Det jag inte kommer sakna är alla besserwissers. Alla SÄR SKRIVS HATARE (HA!) alla Lurkers som så fort det vankas påhopp av en individ hakar på och skriver något elakt och sen försvinner, likt ett deprimerande spöke. Sen tycker jag att det är lite tråkigt/whoa att några känner att de ändå måste attackera någons personlighet och karaktär på ett så kallat välmenande elakt sätt men jag tycker att du Nattuggla gjorde det bra (kanske inte första inlägget) och att du SofiaBayo tog det jävligt bra. Kul att ni kunde reda ut det och förstå varandra bättre. Tack whoa för att ni lärde mig att bli en bättre människa.....förhoppningsvis :D
Priyans tråd om hans nyinflyttade granne som han skulle stalka med kassetband och mixtapes som han funderade på om han skulle kasta i huvet på henne från balkongen.var _helt_ säker på att det var emil brikha
Båda var indier va?
ingen aning, däremot är de ju inte lika öht. utöver att de väl båda är korta.
Niobe <3
För mig är båda indier, båda korta och båda hookade med min kompis. Nån gjorde den tråden. Vem det var kan jag inte minnas nu med säkerhet. Jag säger Priyan du säger Emil. Tomatoes Tomatos. Fred på jorden.
ok hej nyfiken, hookade båda med samma kompis?
emil brikha var den första människan jag träffat som hade en ihopfällbar sparkcykel. oerhört o-hiphop!
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Efter det ville jag inte träffa nån kille från whoa, förutom BC, alltid BC. You always put a smile on my face :) <3
Misery:
haha ja, men erkänn att du var den mindre vettiga av oss! ^_^Hahaha! Ja faktiskt, på den tiden kunde jag inte uttrycka mig lika väl som idag.
Ja, och det var samma person som trakasserade dig. Jag glömde nämna Biologisk som totalt förstörde min Skinbleaching tråd med hennes psykopatiska - håll dig till din egen ras-rant.
emil brikha var den första människan jag träffat som hade en ihopfällbar sparkcykel. oerhört o-hiphop! Den legendariska sparkcykeln! Hört mycket om den