niobe hah ålrajt, satteh grattis till dem då...bc omg WIN!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
haha, han kan ha varit först i sverige med en sån spark...iaf i hiphop-sverige :p
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Niobe <3 Det var längesen :)
Jo Misery jag tror att det var Priyan som gjorde den tråden. Jag vet att han började dissa mig i olika trådar och jag fattade inte vart det kom ifrån eftersom jag trodde att vi var coola och till slut tröttnade jag frågade om inte han hade ett blandband han skulle kasta i huvet på nån och då blev han tyst så jag tror inte att det gick bra med grannen heller.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han kanske blev tyst pga sur eftersom du rör ihop honom med emil? ^_^ haha, nä jag kan minnas fel, men i mitt huvud var det emil.
emil brikha han som morrade i smyg när han såg en svenne med en invandrartjej... Han och hon Biologisk kanske har hittat varann i detta nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2013-11-12 16:37
Jag är rimligt säker på att det är Emil Brikha du snackar om Niobe (om jag inte minns fel). Ni får inte glömma fyra också, :)
Producent
2013-11-12 16:39
Åhh Amar ja, snällaste tjejen på whoa lätt, :) Måste ha påmint henne om vad det nicket betyder på spanska minst 100 ggr eller ngt, hehe..
hade inte amar rage-issues ett tag dock.
Hangaround
2013-11-12 17:54
haha fick inte kalla henne snällaste eller? NÄNÄNÄ HON VAR ARG EN GÅNG..c'mon.
hade inte amar rage-issues ett tag dock. Säg mig någon på Whoa som inte haft rage issues haha?
At the gates of Eternity...
Jag är ALDRIG arg! ^^
tech haha nej alltså jag gillar amar,, men jag vill minnas att hon hade ett jävla humör och pratade om det själv, typ hur hon flippade och örfilade upp sin snubbe och dyl. Det var mer ett på tal om än ett NÄNÄNÄ HON VAR INTE SNÄLL MINSANN PILUTTA
Hangaround
2013-11-12 19:28
hmm ok, det är väl ok då..men tanken på att du la veto på Amar skulle vara snäll är roligare:D
jag kan lätt lägga veto på folk, brukar tex göra det på alexxxela (det aset) men jag har inget emot amar
Hangaround
2013-11-12 19:38
Niobe : Haha, kan erkänna att så har varit fallet. Var ju så jävla upptagen. Men är det verkligen försent? Date? haha
www.nativeswedes.se
Go for it! En sista Whoa-romans hade ju varit pricken på I:et! :)
Battlerappare
2013-11-13 11:57
Åååh Alexxxela, som lät sina varningar och borttagna trådar pryda sin profil. "Din tråd tråd "Störst snopp på whoa" har tagits bort pga" sen bara ett trött svar ifrån admin typ "men vafan..." Satt på jobbet och tänkte på den här tråden, och vem fan det var som hade den roliga profilen. Tack misery! Har själv lurkat här i typ 10 år från och till, har senaste året funnit mycket ny svensk hiphop tack vare audio & video, vette fan vart man vänder sig nu
stigili dang dang didan
haha kriss är mitt ex. Kul att nån la upp han som "minne" på whoa med en låt.. haha aldrig hört den där låten. Men minns den där bilden för jag ritade en teckning till honom som såg likadan ut till honom när vi var tillsammans.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
BC99 P30 Jag förstår dig, jag tycker inte ens om femtonåriga Th1ef, hon var skitjobbig. Tror att du skrev om mig i en "Folk som inte är snygga men andra tycker det"-tråd, ditt inlägg var något i stil med "Th1ef, fattar inte hur någon kan tycka hon ser bra ut. Hon ser ut som om någon hoppar på hennes mage så ögonen ploppar ur!" But it's all love now, kan se tillbaka på det med kärlek och humor.
My heart lives in my vagina.
Fetaste snubben på whoa är kS, utan tvekan.
här är hans låt "Nemo Nisi Mors":
Jag förstår dig, jag tycker inte ens om femtonåriga Th1ef, hon var skitjobbig. Tror att du skrev om mig i en "Folk som inte är snygga men andra tycker det"-tråd, ditt inlägg var något i stil med "Th1ef, fattar inte hur någon kan tycka hon ser bra ut. Hon ser ut som om någon hoppar på hennes mage så ögonen ploppar ur!" But it's all love now, kan se tillbaka på det med kärlek och humor.Oj, det där är jag faktiskt 99,99% på att jag inte sagt :/ Vet ej vem som sa det, men bara att du tror att jag sagt säger ju egentligen allt. Du hade ju aldrig blandat ihop mig med den repliken om jag hade varit snäll mot dig. Så jag ber om ursäkt ändå.
Och att du inte ens tycker om femtonåriga Th1ef ger inte mig eller någon annan för den delen, rätten att vara taskig mot dig. Jag menar det verkligen, förlåt. Sånt töntigt beteende man haft ibland.
Toastare
2013-11-17 17:03
Octagon, ah han kanske inte hängde i amsterdam, men holland var det. Är bävern singel? Sitter här med pennan redo för att göra klart det sista på bukiskartan, så återkom gärna med resultat Niobe och bävern. SofiaBayo, hur du än försöker kommer du bara vara en störig newbie i de flestas ögon. Välkommen att analysera.
Jag skyller allt på Emma!
Bävern: Sorry mayn. Har en man och han är mycket snyggare än dig och jag byter bara upp mig :P Misery: Måste säga att jag hade hoppats på att min bild av dig skulle ändras. Jag har försökt så in i helvete att se något bra med dig men kan för guds skull inte göra det. Det faktum att du ignorerar SofiaBayos kommentarer som är svar på dina så kallade indirekta påhopp där du inte skriver vem det är skrivet till men är underförstått. Alltså inte riktigt vill stå till svars för vad du slänger ur dig gör att jag inte har någon respekt för dig eller dina åsikter. Du kan liksom fucking dra åt helvete din jävla pk fitta. Bountyboo: Fan att du hakade på vuxenmobbningen där din snygga jävla brud. Du kan glömma mina sexfantasier om dig nu!! This dirty mind won't go near your sexy ass no mo'!
fucking mjao!get along and make a sex-tape!
SofiaBayo, hur du än försöker kommer du bara vara en störig newbie i de flestas ögon. Välkommen att analysera. Att du finner nöje i att trycka ner någon du inte känner skriker bara efter hur osäker du måste vara. Jag tar inte illa upp och du är bra som du är. Sluta ta ut dina känslomässiga issues på andra bara och deala med dom hos dig själv, så ska du se att du kommer må mycket bättre. Fegt är det dessutom inte kan stå för vad du själv tycker utan måste säga "de flesta". Jag är gärna en störig newbie i dina ögon, med tanke på att du verkar vara sjukt dömande och jag föredrar människor som är lite mer öppensinnade. Win-win situation.
Min analys av dig BountyBoo: du fick inte särskilt mycket kramar när du var liten och du har fastnat i en ålder på 13, där du bestraffar främlingar för att kompensera bristen på kärlek hos dig själv, trots att du egentligen är vuxen och borde veta bättre.
Haha Nu börjar det fan bli minnen här :) Det är i såna här stunder det är rätt soft att Whoa försvinner.
I.C.T.W Ill be heading out soon
Niobe: Good for you! BountyBoo: Japp :'(
www.nativeswedes.se
Niobe Ett hårt slag indeed då dryga internetrandoms respekt är så oerhört viktigt för mig, ^^ Det raraste är ju att du använder pk som skällsord, jag ser det mer som en synonym till "inte dum i precis hela huvudet".
Den som tar whoa mest på allvar vinner... Vinnaren kan få en rolig gif av ICA-jerry i sin inkorg.
VRGNHNS måste ju vara jag.
FINNS DET ETT SOUTH PARK-AVSNITT SOM HETER GINGER COW!!!?!?!?!?!?!?!?!?!?
det var väl det senaste eller det innan det?
nja, vet inte...såg att jag har 7 avsnitt att se nu. :) det är lycka
Misery: Det handlar inte om att jag ska respektera dig, däremot det du skriver. För annars är det väl ingen mening med att du överhuvudtaget skriver något om hela du är ett stort jävla skämt. Är det här nån sorts Anna Odell-skit du håller på med. Ska du fnissa och ^^ och skriva saker till ingen specifik person som "åh, det här är så dumt att jag inte orkar" MEN DU ORKAR JU, KNÄPPIS. Varje jävla gång. Men å andra sidan så gillar jag att sätta dig på plats så it's a win win, neh? (Aaah, fan vad jag kommer sakna dessa whoa (gräl) Blweria : Jag kan tänka mig vara med på ett spoofsextape med dig :P
känner du att du sätter mig på plats så är det totally win-win för jag känner mig inte det minsta....eh, ok hjärnsläpp, är tillrättavisad rätt ord? poängen är iaf att får det din båt att flyta så go on with your bad self.
tillrättavisad är en kombination av ord...men ord i sig blir ju samma i singularis som pluralis... jag rättade till och visade :p niobe, on with it! :p
...eller så kanske vi ska sluta kapa tråden med ot-dravel
hate that!
Misery_chick skrev: ...eller så kanske vi ska sluta kapa tråden med ot-dravelInte ofta jag tycker du säger något vettigt, men där håller jag med dig.
Allra helst så skulle jag vilja slippa OT-dravel i alla trådar där du och dina kompisar egentligen inte bidrar med något, mer än att ni vill sitta och störa er på folk som ni lagt in veto på. Det är det Niobe försöker få fram till dig, men som du inte vill höra eller ta till dig.
Vad ledsen jag blir. Jag har "hängt" på whoa sen jag började klottra som barn. Givetvis har jag bytt account x-antal gånger genom åren då man blivt bannad. Toyboy var mitt orginalnick men det är nog ingen som minns längre. De sista åren brukar jag titta in 1-2 gånger om året och le lite åt att samma diskussioner pågår om än i mindre utsträckning. Jag blir lite ledsen, samtidigt kanske jag äntligen kan släppa whoa, ett forum jag besöker sällan men som ger mig dåligt samvete då jag inte tittar in. Vems fel är det då? FACEBOOK! facebook dödar alla forum, det är fan tragiskt. Annars säger jag puss o tack för mig o tack för alla roliga natttrådar!
Äger dig som staten
Föresten.. va fan har det här blivit för ett jävla kärringforum? Det ska vara 90 procent pubertala småkillar och inte tsärringar som jiddrar som ett jävla kafferep. Kanske lika bra o döda whoa nu innan det blir ett nytt FI, bläh!
Äger dig som staten
Föresten.. va fan har det här blivit för ett jävla kärringforum? Det ska vara 90 procent pubertala småkillar och inte tsärringar som jiddrar som ett jävla kafferep. Kanske lika bra o döda whoa nu innan det blir ett nytt FI, bläh Hahahahahah WTF?
mindtrix har en poäng. De flesta trådar blir sabbade av samma gäng som tycker om att jiddra med varandra. Jag nämner inga namn.
Redline!
Föresten.. va fan har det här blivit för ett jävla kärringforum? Det ska vara 90 procent pubertala småkillar och inte tsärringar som jiddrar som ett jävla kafferep. Kanske lika bra o döda whoa nu innan det blir ett nytt FI, bläh! Hahaha, fan andra garvet idag från whoa, nog lär det bli lite tomt
mindtrix har en poäng. De flesta trådar blir sabbade av samma gäng som tycker om att jiddra med varandra. Jag nämner inga namn. Allså jag var fett jobbig i början av 2001, när jag joinade. Så tog jag bort för jag tyckte de kändes ingen behov. Men sen jag blev lite äldre, så blev jag en medlem. Och via detta forum ha man träffat vissa personer som blev bra vänner till mig. Jag kommer dock sakna dom åren när de var bäst för mig. :)