I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoa läggs ner - dela med er av era minnen!

Övrigt - Blandat

2013-11-20 20:18
BC, hur blev det med tv-serien som ni arbetade med? ("Alla vägar leder till Malmö" om jag minns rätt)
pistol
Battlerappare

2013-11-20 23:17
Dr.Octagon skrev:
mindtrix har en poäng. De flesta trådar blir sabbade av samma gäng som tycker om att jiddra med varandra. Jag nämner inga namn.

haha alla vet ju att det är sofia som förstört whoa.

2013-11-21 10:45
Skulle faktiskt inte förvåna mig om empire och korvkiosk är samma person.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-11-21 11:13
Varför läggs whoa ner? :(
JMD, Jag Måste Dansa!

2013-11-21 11:34
Varför läggs whoa ner? :(

för att DU knappt skriver här längre. whoa kan itne bara sitta hemma och vänta på att du ska kunna leka med andra hemsidor och bara titta in ibland!
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-11-22 10:43
Alla nätter man har spenderat uppe i nattrådarna! När man gick o la sig när solen gick upp.

OCH

21:34 @Misery • EPF!
21:34 @Misery • vilken EXTREMT fin bild i bildtråden
21:34 @Misery • jag blir nästan lite gay för dig efter den

Det där sista är nog mitt bästa minne ;)
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!

2013-11-22 10:52
EPF

HAHA!
det VAR en fin bild.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2013-11-22 10:54
Meh fan va deppigt. Här har man inte varit inne på ett par år så möts man av detta? :(

Kommer minnas när alla skulle va med i crews (Jag-gick-inte-upp-i-morse-men-åt-deg-crew för att ta ett exempel) och såklart tråden med utterskämt. Men bästa minnet får man väl ändå säga är att det blev som en liten familj här inne, som man sen fick träffa IRL på festivaler och annat. Träffade rent av mitt ex Madmadde via denna fantastiska sida. Fan jag blir ledsen på riktigt ju. Whoa var typ det bästa jag hade under tonåren :(
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2013-11-22 10:55
Haha "p27", fan va deprimerande. Senast jag skrev ett inlägg tror jag det stod "p20" typ..

2013-11-22 11:06
Visst är det hemskt, när jag blev medlem första gången va jag 16, nu 25! Usch
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!

2013-11-22 11:11
Äh, jag ser det som att jag blir bättre och bättre mvh F30

2013-11-22 11:21
Som ett vin!

"utter p16" är nog det namn jag minns mest. Hakar upp mig på det där för att man kollade ju alltid noga när någon hade skrivit nått vettigt om det stod "F" efter nicket så man kunde gå in på profilen och hoppas på bild. Men det var ju typ bara Amar och krossad_anka som hade bilder ;)

2013-11-22 11:23
Blweria

Känns lite jobbigt att allt är mitt fel. :/
JMD, Jag Måste Dansa!

2013-11-22 11:26
var det inte alls, du menar att det typ bara var de som hade bilder du tyckte var snygga. ; p

2013-11-22 11:27
haha ja Amar var man väl lite smått internetkär i, men det var alla :P

2013-11-22 11:55
Minns också nån gång då Whoa för ovanlighetens skull låg nere ett par dagar för underhåll och jävlar, det var de längsta dagarna i mitt liv. Jag kommer beskriva de dagarna för mina barn ungefär så som min morsa brukar beskriva att långfredagen var förr i världen för en unge i en överdrivet kristen uppväxt. Det var rent av några som gjorde en catchy låt som gick typ "Whoaaaaa är nereeeeeeee" "Hur länge är det borta när kommer det tillbaka/vad ska jag nu göra framför min data". Sjunger på den än idag när jag har långtråkigt

2013-11-22 12:07
Poet

2013-11-22 12:24
CupCakeRaid: Jag gjorde en skitfattig pilot (tekniskt katastrofal), men jag fick praise för manus och min egen skådespelarinsats, vilket i sin tur öppnade andra dörrar som manusförfattare bland annat.

Men serien ska istället bli tecknad. Ska bara överleva vintern först...
At the gates of Eternity...

2013-11-22 12:56
Jag kommer ihåg när jag såg tekone på en spårvagn i gbg också, blev lite förälskad i hans hår då!

2013-11-22 14:16
haha Misery där är den ju!!! Fan va underbart!

2013-11-22 17:58
Whoa har alltid varit grymt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2013-11-23 11:31
Vill ni dela med er av era minnen AFK får ni gärna göra det på någon av våra officiella Whoaöl/Gravöl i Stockholm, Göteborg, Malmö.

2013-11-23 13:05
hade jag haft minsta möjlighet hade jag nästan övervägt det trots att jag är dödsdödarasocial.
Producent

2013-11-23 13:23
^Du är inte bara lite osocial då? ;)
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-11-23 13:35
Skapar nya minnen i minnestråden, underbart

Detta haha
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2013-11-23 14:06
dopeness nä jag är helt bedrövlig
Producent

2013-11-23 14:06
Jobbigt
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-11-23 15:07
heh närå, sålänge ingen försöker pressa mig till umgänge så är det inget jag mår dåligt av alls
Producent

2013-11-23 15:24
Skönt

2013-11-24 22:59
Har skaffat tre pojkvänner via whoa, några ligg, ett antal vänner, några ovänner och goda minnen.

Favorittråd är den där jag blev varnad för mitt språk mot en tjej när jag försökte få henne att inse att tjejer visst kan få vaginala orgasmer. Antagligen va hon sur på mig rent allmänt för jag legat m hennes ragg samma vecka som de hade sin första dejt.
Tror bountyboo låste den tråden om jag inte minns fel.

Fick min första "är det inte du som är conspicuous...." i våras på södra teatern. Kul! Nu har jag fått va med om det oxå.
Någon jag snacka med mycket back in the days va på samma midsommarfest som jag detta året. Fick på samma fest reda på att en polare är en användare som jag stört mig som fan på.

Älskade Niobe's tråd "Freaky sex".

Skaffade whoa för att jag blev kär i en snubbe som hängde här. Alla utom en som jag träffat härifrån har jag fortfarande idag, mer eller mindre, kontakt med, och de är fantastiska människor allihop.

2013-11-25 21:35
Kanske inte minne men alla snygga tjejerna på whoa.

2013-11-26 17:46
Mindtrix: Jag skulle vilja neka till att jag är en kärring men kan fan inte det. Jag stickar (jäääävligt dåligt men jag vägrar ge upp) , jag klagar på ungdomar som inte reser sig upp åt kärringar på bussen och tåget. Jag klagar på folk som röker i busskurer. Jag klagar på folk som inte respekterar kösystem i olika butiker. Jag lagar väldigt goda och mustiga köttgrytor....mmm, oxsvans....

.....Kom och ta en öl på söderkällaren så ska jag berätta mer gubben

2013-11-26 17:50
Blweria: Ok, din bild. Är det meningen att det ska se ut som det inte är på bilden?

2013-11-26 18:39
Nobe, ja, eller nej...eller jo! fast, jag vet inte...
vad menar du egentligen?

Är det meningen att det ska se ut som det inte är på bilden?

kan det saknas ett ord elelr nåt? jag fattar verkligen itne...

-Mark Twain
Producent

2013-11-27 06:43
12 år som medlem =) har tyvärr knappt vart inne på whoa, hänger mer på flashback idag!
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Poet

2013-11-27 09:19
Fumez skrev:
12 år som medlem =) har tyvärr knappt vart inne på whoa, hänger mer på flashback idag!

Har fortfarande kvar dom där fantastiska partylinjen inspelningarna du bombade med soundboards :)
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Producent

2013-11-27 10:06
Har fortfarande kvar dom där fantastiska partylinjen inspelningarna du bombade med soundboards :)

say what?
Poet

2013-11-27 10:16
Fumez skrev:

say what?

haha du har glömt det helt och hållet alltså :)
Msn några år tillbaka yo, eller fuck kanske var massa år tillbaka nu när jag tänker efter
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Producent

2013-11-27 17:16
Fumez skrev:

say what?

haha du har glömt det helt och hållet alltså :)
Msn några år tillbaka yo, eller fuck kanske var massa år tillbaka nu när jag tänker efter

börjar bli gammal =)

2013-11-28 09:02
shit vad åldern tagit ut sin rätt..

nu för tiden är det julmusik och barnlåtar som lirar här hemma..

saknar gamla tiden!

howser, stuck, kased, tl, ted, skitzophrenic.. och resten av alla gamla goa gubbar! och några gummor också såklart

sen är det någon som har låten
Tinitus & Ted - Sthlm på got eller ont

länka eller skicka!!!!!!!!!

[email protected]

ps. det var inte jag som var full på hultan 99 det var ni!!!!!

Thomas aka thoback aka fan..för gammal för sånt här skit!

fridens!
dra inte in mig i vårat förhållande

Producent

2013-11-28 16:46
Jag kommer ihåg för något år sedan, jag tror att det var i någon natttråd. Så skrev en tjej att hon klämde bröstet i kylskåpsdörren-det tyckte jag var kul!
Men sen började några andra brudar jiddra om att tjejen bara ville skriva att hon har stora bröst, då var det inte lika roligt längre.

2013-11-28 17:24
Tinitus & Ted

"samma skit går runt"
bland annat dom gubbarna som fick mig börja använda whoa. :)

-Mark Twain
Producent

2013-11-28 19:12
^Reppar Jakan to the fullest! :)

2013-11-28 19:33
till min död ;)

-Mark Twain

2013-11-28 20:34
Precis suttit och läst igenom gamla trådar som man skapat eller skrivit i, mycket underhållande. En hel del gamla minnen som dök upp och en del personer som man minns, nostalgi på hög nivå :)

Nästan så man blir sugen på att börja skriva på nått forum igen, läser en del på flashback men skriver inte, känns för stort och opersonligt. Finns de inget forum som detta ungefär?
BAHA!

2013-11-28 22:47
Nån som min Sun-Tzu? Tror han hette så. Rödhårig och hade nån form av koppling till wu-tang vad jag kan minnas.
Vart tog han vägen?
www.nativeswedes.se
Poet

2013-11-29 18:24
Min syrra känner han. Han är Lundabo vill jag minnas
At the gates of Eternity...

2013-11-30 13:46
Blweria: Ja, alltså, nu skäms jag lite. Men när jag först såg bilden så trodde jag att det var en (vit)lergubbe med rött hår och en stor vidöppen mun som av någon anleding hade lite böjd rygg. Kanske för att han skulle precis slå sig till ro i ett mysigt badkar och njuta. Det var typ häromdagen som jag klickade på bilden för att se den i större version och såg att det var en nakenråtta, ja naken nånting och typ visste inte om det var meningen eller bara jag.

Öhh, don't judge!!

2013-12-02 20:55
det här är whoa och som medlem har jag rätt att döma allt och alla hur drygt jag vill och du kan inte göra nåt åt det! ;)

asså, hur kan du få det där lilla hamstertrynet att se ut som en humanoid i någon form? DET är illa niobe, mycket illa.........egentligen så illa det går att bli.

fast, jag hade ju lnskat att jag såg ut så...och snart är det jul så vem vet, det du trodde du såg kanske var en verklighet i min framtid.
du kanske är en sån där trollpacka som kan se sånt? :p

-Mark Twain

2013-12-03 08:15
blweria det där är ett marsvin.