Peppis: Det är inte så farligt som det låter, det är ett rätt litet ställe! Sist hittade vi varann trots att vi bara var typ 6-7 stycken till att börja med. No worries!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
... Det är väl alkohol i Xcider med om jag inte är helt ute & paddlar?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap: Dunno, händer oftare än man tror faktiskt! Folk som gillar straight edge-kulturen är inte så uppskattade i mina kretsar antar jag, haha.
•pave paradise•
peppis: Jag är kille, ja. Finns en enda öl jag dricker men annars så dricker jag öl möjligen en gång varannat år. Jag nöjer mig med cola eller nåt annars, men tack ändå :)
•pave paradise•
lhabia: Djävligt mystiskt. Skulle aldrig få för mig att ens pika någon för att denne inte röker eller dricker. Krävs ju imo mer civilkurage för att avstå.
Ihabia- jasså du dricker inte alkohol, trodde du menade att du inte drack öl(de var så du skrev) jag var sXe innan också. klart man respekterar sXe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
viss skillnad på att vara man o inte dricka öl. och vara man och vara sXe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
peppis: Nej alltså, jag dricker alkohol men ser upp till straight edge-kulturen. Att vara sXe har blivit så sjukt komplicerat och missförstått att jag vägrat kalla mig själv för straight edge. Öl dricker jag dock inte, förutom en sort som sagt, men det händer en gång per år eller vartannat. :) pimpslap: Kul att någon ser det på det sättet :) Men det är ändå rätt logiskt att det är som det är. Att folk betett sig så har ju lett till att jag inte ångrar mitt val det minsta.
•pave paradise•
Aight men då samlas alla runt mannen med colan ikväll då!
Ihabia- oki. hm. hehe ja du kan ju inte dricka och vara sXe, så de gör du nog rätt i. jag hade också svårt för att kalla mig sXe eftersom jag hade pojkvän o därmed inte helt höll mig borta från sex under sista biten jag var sXe vad för ölsort dricker du då? finns ju maaasssaaa öl, du borde pröva typ innes and gunn o lite olika sorter (men de har du säkert gjort). man kan ju inte digga fotboll o inte öl (snyftar lite)
peppis: Nä, precis. Men även om jag skippar drickandet, vilket jag lika gärna kan göra, så är det sex-biten som stör. Även om jag var säker på att det var "responsible sex" som var kravet inom sXe. Som sagt, förvirrande och väldigt...förvirrande. Dricker Hoegaarden när jag dricker. Med is, som jag också får skit för. Och Efes Pilsen har jag testat som inte heller är så hemsk. Utöver det bryr jag mig inte så mycket faktiskt, och som fotbollsspelare/tränare så håller jag 15 års erfarenhet över kravet att jag ska dricka öl om jag gillar fotboll ;)
•pave paradise•
mja..... du kommer absolut inte undan genom att spela/träna fotboll tvärtom...
Fotboll+öl är anledningen till varför jag kallas för idiot/huligan/våldsman bara för att jag är AIK-are också. Så jag klarar mig utan öl :)
•pave paradise•
ouch...aik-are.... du får en xcider av mig ikväll som sagt så blir de nog bra ska du se.
lhabia: & jag bjuder på en kram & en lätt box i magen... så blir nog allt bra ska du se ;)
hahaa... jagsvarade precis på ensjuk annons.. fan varoligt
& jag glömde ju helt... välkommen OpeL !
pimpslap: Det låter ju...frestande...haha.
•pave paradise•
lhabia , vi kan dricka alk-fritt och snacka black flag/clash/social distortion om du vill, OCH HÅLLA HÄNDER!
psk: Haha...jag sa att jag gillar punk, inte att jag är hippie!
•pave paradise•
Jag vill också dricka öl :( fan för försäkringskassan som är så seg...
I´m feeling drunk but im sober..
jag ochlhabia ska bara prata BD :P
aniii: :O :O YOU SWORE YOU WOULDN'T TELL!!!
•pave paradise•
om han kommer vill säga.
hoppas ni får det kul! själv ska jag äta pannkakor med mamma! det måste klassas som "straight-edge" om något!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Filbunke: Vafan! Jävla diss, du som kanske skulle få din skiva idag! :O
•pave paradise•
De e DAX! nu står jag typ å hoppar på stolen på jobbet ;)
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
jävla fotbollshuliganer och dyka upp... >:(
Tack så mycket pimpslap!
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
Oh no, minna pengar kom precis in nu finns de ingen anledning till att banga :(
my name is xelly smelly
så var första cidern öppnad. shit så skumt. kvart över 5 en tisdag hehe
Peppis lite Alkoholist varning där!
my name is xelly smelly
helt klart. ursäktar mig att jag iaf har semester. och de är efter 5
JAG ÄR TÖRRSSSHHHTIIII
One chapter a day
får jag vara med? jag kan ta med en uggla
skvätt skvätt
Peppis Och så är det ju whoa träff om 3 timmar och då är det bäst att vara full så man inte blir sinnessjuk! (jag var nykter förra whoa-träffen)
my name is xelly smelly
Skål Peppis! Ska knäcka min andra öl nu...det är skönt att slippa bry sig om morgondagen :)
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
To Ro Ro: Självklart alla över 18 är välkommna! :OO
my name is xelly smelly
Haha men vad fan är detta, Whoa elite vardagsalkis crew? :D
Som om du inte redan visste det, hur många har inte suttit fulla framför whoa när dom är lediga? ;)
Follow the dao, right about....NOW!
Kan nog hända att jag dyker upp där med.. kul o se vad ni är för små filurer. Blandat-forumet irl kan inte bli annat än intressant.
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
trött man blir på att jobba tiden går inte snabbt inte när man ska ut efter..... .... .... .. ojj där blev klockan visst 46 2h45m kvar tills man har en kall i handen om allt går som de ska.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Jag kom hem precis så jag ska bara hoppa in i duschen sen är jag påväg med. ses på nivå!
Fuck jag kommer sent, men vart i nivå ska vi ses? jag kmr själv för alla mina polare bangar lr kommer sent! gah
Follow the dao, right about....NOW!
Vi kommer vara på övervåningen, sök efter en blatte med rutig skjorta och svart kort hår :)
lhabia : diss? jag har aldrig sagt att jag ska komma.. jag tycker om att skriva i tråden bara :) skulle inte våga dyka upp på ett whoa-get-together.. känner mig inte tillräckligt tuff.. skivan hämtar jag upp på Atmosphere if you don't mind!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
hoppas ni har det roligt...hihi
Jag hoppas också att ni har de jätte trevligt, o njuter av ölen ni som dricker.
I´m feeling drunk but im sober..
baahhh styr ihop något imorgon nu! jag ska ner till stcccöhlm men mina vänner där jobbar. sup med mig.
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
ja de sitter säkert där och snackar skit om oss andra.