lhabia: Jag tänker ändå tycka att du är fjantig om du ska anonymisera & ha dig, & hör sen!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
om man är anonym får man inte komma!
"Not fuck myself in the head with stupid men"
pimpslap: Hahaha..fan vad svårt det blev att bestämma nu, jag baserar ju allt jag gör på vad du tycker :( :(
•pave paradise•
om man är anonym får man inte komma! WORD!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
dryyyygis
One chapter a day
lhabia: Det är knappt så din "ironi" lyckas täcka över hjärtesorgen. Vi tar det på Nivå!
ooh det blir nog slagsmål ikväll ändå!
One chapter a day
Hoho jaja, vi får se hur det blir.
•pave paradise•
No no no no no.. inge fight ikväll.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur länge ska ägg koka btw för att det ska bli hårdkokt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beror på om du vill ha lös eller hårdkokt och om du lägger i dom i kokande eller kallt vatten
missade att du ville ha hårdkokt
Haha Gynophosis din djävla partypooper :D Kör på 10 minuter
ja men inge bråk o bara löööv. nu ska jag dra men vi syns ikväll då. jag och pimpslap kommer och mustar
One chapter a day
Eyy jag kan göra en hel fuckin fest Pimpslap, jag orkar bara inte.... ;)
Zoned: Men jag känner ju dra-i-håret-hatkärlek för lille lhabia!Gynophosis: Proof or it didn't happen!
pimpslap: Refresh my memory. Var det du som var uppflyttad från Skåne?
•pave paradise•
lhabia: Yessir! 'Dårå?
pimpslap: Om du snackar gullig skånska och inte typ...läskig skånska så kan jag låta bli att gömma mig ikväll. Annars är dealen off! Då får du full och galen försöka få whoa-namn ur totalt förvirrade kroggäster istället! ;)
•pave paradise•
lhabia: Där smög den fetishen fram ja! Du får nog vända dig till Gynophosis eller PhatSniper för referenser on that one. Jag önskar att jag pratade puttinutt-skorr-skånska men jag låter nog mest som någon slags muterad retard från grötland :( Men eh, det kan ju vara kul att skratta åt om inte annat?
pimpslap: Haha, inte fetish, tycker däremot att det är fruktansvärt charmigt. Nåja, nu tycker jag ju synd om dig som själv tycker att du snackar ful-skånska eller.."muterad retard från grötland" som du själv beskriver det, haha. Ska undvika att skratta dock, vet att folk inte uppskattar att man skrattat åt deras dialekt...sägs att jag säger "ja" som gör där nere, så jag hoppas att det inte märks bara.
•pave paradise•
Hur ska man känna igen gänget då? Det känns ju som om ni borde ha en skylt!
lhabia: Well, I guess there's only one way for you to find out! ;)aniii: Det är vardag & vi kommer vara typ 100 pers, tro mig, vi kommer nog hitta varann ;)
okej. Jag är kort och rödhårig. Så. Ropa på mig!
100 pers? Det här väl aldrig varit 100 pers på en träff arrangerad av folk på whoa? Högst 20 väl? :O
•pave paradise•
Jag är kort och rödhårig. Jag ska leta efter någon som ser ut som jag själv m.a.o? :O
lhabia: Jag kanske kryddade LITE.
...
;)
pimpslap: Haha, lite? Pff, jag hamnade på en sån grej 3-4 år sen i Rålambshovsparken, där var det typ högst 15. Sen hade vi whoa-basket, högst 10 var det där, haha. aniii: När ska vi åka då?
•pave paradise•
pimpslap: ja. haha. vad kul! :D
lhabia, när ska man vara där?
aniii: Det står längst upp i tråden, orkade inte sms:a ett svar... 20.00 börjar vi tydligen. Jag har inget emot att vara där då, om sällskap finns.
•pave paradise•
Om ni har riktig otur kanske jag tittar in och tar några kalla med er...
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
ja, sure. 20:00 :)
Toppen. 20.00 vid utgången precis vid Nivå?
•pave paradise•
yes! :)
Eller vänta, åker inte du förbi Gullmarsplan?
•pave paradise•
Buss från hornstull :)
Verkar som om jag måste banga på denna, ekonomin tillåter inte : / Om inte pengarna dyker upp innan jag går från jobbet dvs : ) Annars så finns det flera tisdagar!
I live my life one videogame at a time.
jag o victoria lär vara där 20 00 ungefär, kanske 10 över. vi tar iaf pendeln som kommer in typ 48 till centralen...(right?) om nu inget går helt åt skogen, man kan ju aldrig lita på pendeln...
aniii: Aha, never mind då.
•pave paradise•
för övrigt lite bull att jag faktiskt kallas för peppis på riktig. svårt o gå in cognito... (stavning..)
incognito
äre möte utanför nivå eller är det bara att kliva in och försöka gissa vem som är vem?
puss
som sagt vet man en tid man kommer går de ju alltid att svira ihop möte:-) vi är som sagt på centralen 48 iaf...
blondskutt: Jag och aniii ska mötas iaf, men jag vet inte hur öppna vi är till att möta fler personer utanför Nivå...du kan ju försöka, så får vi se hur det går!
•pave paradise•
Sätt er på andra våningen iaf, gänget som kommer först... så att man kan röka!
pimpslap, såklart!
Haha...jag kommer bli råmobbad för att jag inte dricker öl eller röker...:(
•pave paradise•
oki, så de finns flera våningar? ja då kan vi ju börja snacka om svårt o hitta folk. jag röstar på whoa-lapp vid borden me whoafolk...
aniii: Grrreat! :) lhabia: Varför i hela friden då för?
Ihabia- du är av manligt kön? right? och du dricker inte öl? de e lugnt jag kan bjuda dig på en Xcider