Tisdagsöl like whoa (sthlm)
Vart juh rätt så lyckat förra gången så vi kör väl igen denna tisdag. Nivå 22 och vi börjar 20:00Hitta till Nivå: Med tuben är det gröna eller den blåa linjen som gäller. Jag vet bara att man ska gå till höger efter att man gått av den gröna linjen när man åker från city. Antar det är samma sak med Blåa men är osäker. Bara upp för rulltrappan,så ser man nivå 22 precis när man kommer till spärrarna. Fridhemsgatan 17 annars... Ses där!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Karta Fyrkant = Nivå 22
Cirkel = Tunnelbana
ja nu e man laddad igen :) dyker troligtvis upp viid 21,30 snåret håll en platts vetja ;)
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
hur många var det sist som hooka, cirkus?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
måste man hooka? -blir rädd-
haha ... träffas, mötas, umgås!? :P - Hur ska folk hitta varandra!? - vem tar med skylt med texten "Whoa.nu" på!? :D
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
är väl rätt bra om man tar lite nummer o sådant annars brukar man inte hitta varann. jag har typ träffat hälften av alla som dykt upp i tråden innan, så tror jag kan chansa rätt om ngn av dem kommer. men som sagt
folk måste ju ha whoa nametags..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
hehe hi, my name is
Kan inte nån som är äldre än mig komma så jag inte känner mig så gammal? :P
"Not fuck myself in the head with stupid men"
hey, jag kan fake att jag är äldre. fyller 26..i december.
Äh 26 är ju ingenting!
nej de är sant, jag är bara barnet hehe precis som alla andra 19 åringar som ska med....host men rent seriöst brukar åldern inte spela så stor roll på dessa whoaträffar, iaf enligt min erfarenhet.
hehe jag har bara blivit lite åldersnojig efter jag fyllde 27... TRE år kvar till 30! det är helt sjukt! men annars så ser jag väl ut som 20 och har verkligen barnasinnet kvar :P
just de är ung08 och den grejen på lava på tisdag, så lär vara fett med ungar i sthlms city. men de är väl under 18 dem aktiviteterna är till för hoppas jag? vet inte vad jag vill säga med detta förutom att de kanske är skönt att hålla sig på fridhelmsplan
ses på nivå .. sitter endå där ofta o bärsar :)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Förra träffen innehöll både gratisshots, ragg & slagsmål, så förväntningarna är höga även på denna! Men då våran slagsmålskämpe rest tillbaks till Island är det väl jag som får stå för vevandet denna gången... it's a hard job osv. SES DÄR!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
fan va jag hatar nivå 22
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
ooo men de e hett me pojkar som slåss på fyllan....not. hetare med tjejer isf. så de löser sig nog.
Denna gång vill jag inte missa sista tåget hem. Klarar inte av nattbussen igen alltså!
peppis jag måste hålla med dig där om att d e hetare med brudar som slåss ;)
fan va jag hatar nivå 22 Fan vad jag hatar idioter som producerar totalt meningslösa inlägg
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
ja men de där e ju bara barnsligt! fy så snygg hon var där!
Pimpslap de e ju sällskapet som gör kvällen å inte stället lr hur ;)
Nästan så man måste styra upp pengar till en bira eller två så man kan komma :)..
Follow the dao, right about....NOW!
fuzz klart du ska!
de e ju sällskapet som gör kvällen å inte stället lr hur ;) WORD! & det är den billiga ölen på stället som gör sällskapet som gör kvällen... ;)
Jag kommer om någon lovar mig en öl så jag bara behöver köpa en två själv ;)..
yees yes! även fast de gick lite överstyr för mig senast så e de ju glömt till på tisdag ;)
fuzz min vänn om de vissarsig att jag har deg kvar på kontot kan du få "hora"av mig ;)
nej men, detta har man missat! jag kommer helt klart förbi med mitt crew =)
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
Aye, vilket crew? jag är ditt crew :P
Phatsniper; ska jag ha rött eller rosa läppstift? ;) hahaha
hehe kör på vaseline i så fall "might come in handy" ;)
Fuzz: Oroa dig inte för sådana petitesser, PhatSniper har läppstift på sig så det räcker & blir över för er båda!
Då vet jag hur jag ska känna igen min beer-pimp iallafall ^^
fuzz: hela gänget! kul att whoa tar min nivå22 oskuld
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
usch o fy nu blir jag svartis på er ... själv börjar jobba om några timmar (Phatsniper vet va jag snackar om för tider :P) - Vill också hinka öl och dra shot's ... Ajja, men vad är väl en bal på slottet!? *filosofera*
haha usch, nu blandar jag ihop dagar har jag märkt ... är ju bara söndag en så länge :D - Kanske finns hopp för tisdagen ännu! :;)
Jag och Johnny är på! Listor är bra, jag gillar listor.Gynophosis PhatSniper Peppis LEGEND Fuzz (okej, jag kan bjuda på en öl)Aye Blondskutt CosaNoztra
puss
Wohoo! nu har jag två beer-pimps ^^.. var fan är läppstiftet... brb
put me on the list!
Gynophosis PhatSniper Peppis LEGEND Fuzz Aye Blondskutt CosaNoztra Victoria pimpslap
Undra om det blir som förra gången att alla sitter vid typ olika bord en stund för att försöka pejla in och tjuvlyssna på alla för att ta reda på vilka som är whoaiter.
Nametag like whoa, säger jag ju.. annars blir det så
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Borde finnas whoa-pins
Jag och Johnny ska ha nametags. Eller kanske, om vi orkar göra dom..
puss
PhatSniper får köra grönt all over, det vart ju genom honom alla hittade varann förra gången ;)
fet ångest över de där har inte pallat tvätta :S får koka ihop nå annat *rotar i garderoben*
sådär. då var hundvakten kirrad. då är de bara pengafrågan kvar att lösa.... billig öl sa ni? hur billig? mi liki billig öl