Jag tror jag ordnar en nametag... har ju ändå klisterpapper hemma så att säga
Follow the dao, right about....NOW!
billig öl sa ni? hur billig? Typ 25-30:-
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
oki, nästa gång får vi ta whoa till södertälje(eller inte....)- finns ett ställe me 19krs öl/cider här men 25-30är lugnt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan den med mycket pengar visa sig så vi andra vet vem vi ska pusha på för att köra laget runt? =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe kostar ölen 25 kr kan nog tom jag bjuda laget runt. men de tänker jag inte göra
Men hallå kan inte någons pappa betala?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
den som har rik pappa får räcka upp handen
"Not fuck myself in the head with stupid men"
räcker upp handen tyvärr hjälper han inte till med barrundor
Men hallå ingen som går på soc då?
eller hur staten betalar?
nachochips
mmm öl och nachochips
man kan ju göra en studiecirkel av detta så får man pengar till öl? frågan är vad studiecirkeln ska handla om...
det är väll självklart? öl!
öl så klart!
jag kanske dyker upp. bor bara en liten bit från nivå 22 men ja tror jag jobbar till 21. och så har jag knappt pengar till öl. men det är gott liv. kan man inte ta nåns nummer så man inte känner sig så vilsen för alla här verkar ju känna varann
One chapter a day
ölens historia...undrar om de köper den?
Jag känner bara Aye, kom förbi förfan! jag tänker ha en namnlapp ^^
Jag känner ingen
hepp. men om ni ser en tjej me blonda dreadlocks komma in o se vilsen ut så skrik "SAAANDRAAA"
One chapter a day
eller PM:a nummer
One chapter a day
hahaha, jag tror jag kör på "SAAAAAAANDRAAAAA" ifall ingen ger dig deras nummer
ja men de blir fett de då känner ja mig välkommen
One chapter a day
Perfekt, then its a deal!
Jag får nog skippa konceptet klädd helt i grönt, blir något mer uppklätt kanske ska hooka me "donnan" jag träffa sisst å denna gång så kanske "dear i say it" jag slipper åka natt buss HEM. Men jag skriver whoa på nå papper av nått slag å lägger på bordet om jag kommer ihåg! dock e jag inte därförns 21.30.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
har planerat att flyga ner till stockholm imorgon eller på onsdag. kanske borde försöka ta mig iväg imorgon då, i så fall joinar jag er och bidrar med lite exotisk norrbottnisk närvaro och alkoholkultur =) annars tycker jag ni borde köra onsdag också...
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
DrKista haha du e inte den enda norbottnarn(?!) gynophosis är väll oxså de om jag inte misstar mig, så så exotisk e du inte dock kan du få lära mig lite om alkoholkulur ;)
nä gynophosis sa ju att han va från härnösand = västernorrland. o de är ju ja me så de blir lite norrlands representering va
One chapter a day
Nachochips. blir fett sugen..
Zoned: Du kan alltid haka på mig annars! *RAGGAR* ;) PM:a mig isåfall för nummer etc.
pimpslap då kan vi göra en dubbel dejt grejj av de hela ;) du å zoned å jag å fuzz, blir säkert jätte trevligt ;p nä men serriöst kapa ett av de "skitstora" borden efter som de värkar bli en hand full eller 2 av oss
PhatSniper: Hördu unge herrn nu är det varken söndag imorgon, & inte heller Patricia vi ska till så shut your cakehole! ;)
Nu låter det stoopid för att jag är trådskaparn men maybe blir lite sen imorgon!
Jag gillade phatsnipers förslag :P.. zoned va säger du? eller måste jag försöka vara den första som skriker ditt namn imorn? ^^ haha
fan att man är pank då... men haha whoaträffar brukar ju vara sköna.
Anii: jag är broke med, men phatsniper ska vara min beer-pimp! ^^.. han gillade vaselin på läpparna så om du hookar det så borde han nog kunna fixa öl åt dig med :P
Vaselin? Fan. Är det sant att det är valfett?
Ojj detta ärkar bli en dyr kväll för mig ;P men anki klart du ska ha en öl.
Jag är 17 .. mer än halva mitt umgänge är 20+ .. Jätte roligt tänkte jag, tills någon får ideen att dra till krogen :)
Anki? Nja, jag vet inte. Måste jag hora ut mig?
Phatsniper; jag försöker ordna game åt dig, inte göra av med alla dina pengar.. *host* ;)
ojj de e omvända roller nu altså du e min pimp ;) aniii sry aniii menar jag såklart. å jag har ju redan en "hora" n im a one "ladys" man;) så du kan ju se de som en freebee
okej, jag står för shotbrickan imorn.
puss
ja men dåså. då tar jag gärna en öl.
fuzz - 1 öl aniii - 1 öl sedan en shotbricka (kanske)
puss
Blondskutt: va?
Vafan...Nivå 22 = big nono, sen så dricker man ju inte öl. Värt att komma ändå? Jobbet vill att jag drar och recenserar Plain White T's, så jag behöver en anledning till att INTE göra det. Är detta anledningen? Give me the answers :(
•pave paradise•
Anlening för att inte se Plain Whit T's: Hey there delilah?
lhabia kom kom! aniii - äsch skitsamma. hörde att det spårade efter några shotbrickor förra veckan så jag tänkte vara snäll och ställa upp denna gång.
puss
Blondskutt: naw. dig ska jag vara snäll mot!