cider 25:- drink typ 60:-
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
aniii: Touché. Men det köper ju inte min chef, haha.
•pave paradise•
hade varit där om jag inte jobbat (jobbar på ung08 :P) men ni kan ju kika om det sitter ett klistermärke på herrmuggen där det står "football fan style". det satte jag dit i söndags :)
Åh, vad sunkigt! :D Om jag lyckas att bli icke-pank så dyker jag kanske upp.
Delam tange barat
You dont say
my name is xelly smelly
haha bangar inte... kommer med fuzz om han e taggad :)
JMD, Jag Måste Dansa!
Dyker upp förmodligen runt 00:30, sådär fashionabelt sent.
Kaneida , det där kan du glömma, jag vill ha dig på plats 20:00 sharp!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap Okej, för din skull ska jag försöka vara där runt midnatt prick. Kan nog inte mycket tidigare.
Om det kommer in lite pengar på kontot så kan ni räkna med ninjan!
I live my life one videogame at a time.
Kaneida , det är bra, jag litar på dig nu!3fots_ninjan , bra där! Ska du få pengar eller väntar du på ett mirakel? ;)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap , du verkar vara riktigt på g :)
"Not fuck myself in the head with stupid men"
ska någon orka sätta ihop en lite mer uppdaterad lista på folk? (dvs jag gör de inte)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Victoria: Alltid på G! ;)Peppis: Vad spelar det för roll vilka som kommer? Inte så att man känner de flesta ändå? Eller du vill veta om det är lönt att ta sig in eller vad? Personligen har jag lika roligt om man är 3 stycken eller 33!
Jag väntar på både mirakel och en återbetalning ; )
pimp- huh?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
3fots_ninjan: Haha, ja det är väl samma sak imo ;)Peppis: Jag undrade bara vad anledningen var till att du ville ha en lista på vilka som kommer? De som kommer, kommer ju. Liksom.
läs inte in så mkt i det hela. en lista är en överblick.
Jag läste inte in någonting alls, därav min fråga! Vill man ha en överblick kan man skapa sig en själv.
uhh, ja e retarderad, skriver i fel tråd.. men vadå, kommer de nå skojj folk ikväll eller?
pimp- okidoki
Rachel: Se nu till att bli icke-pank! Jag vill se dig där & krama dig för du ser så himla gullig ut på bild!
Jaaa.. Rachel, kom dit å träffa pappa psk. *LERLER*
Men sluta, du skrämmer bort stackarn :(
Ikväll gäller det,se till att komma ninja,vill gärna ha något bekant ansikte ikväll!
Haha, tack för den Gynophosis ! <3
Gynophosis P21: Jag dyker garanterat upp så länge mina pengar dyker upp, lite surt att sitta där med en 50-lapp på fickan ; )
Pimpslap, du vet att jag bara skojade...kom så rullar vi. :) Ninja: 50 spänn är ändå två öl :)
Aja, men finns det någon människa som tar två öl och sen åker hem :P
Nu verkar alla vara ruggigt, t o m LÄSKIGT, taggade...nästan så att man inte vågar komma :O
•pave paradise•
Jag har bara svårt sjukt att förstå hur vi alla ska få plats. Ni som tar med er vänner får sitta vid ett annat bord med de :)
Gynophosis: You betta!3fots_ninjan: Jag kan sympati-mjukis-supa med dig om du vill... är fortfarande traumatiserad sedan sist :D lhabia: Sluta nu vara så mesig & kom, jag har ju drömt om dagen då jag ska få giva dig på moppo i flera veckor!
pimpslap: Det där ökar ju knappast chanserna till att jag faktiskt kommer, hörru ^^
•pave paradise•
lhabia: Vad hörde jag? En... kyckling? Tyckte det kacklade till här nånstans...
pimpslap: Trodde du förstått att du inte kan rå på mig längre? Haha. Kommer jag så kommer du ändå inte få reda på det :)
•pave paradise•
pimpslap F23: Vi kan smuggla in O´boy i termosar och sitta och skratta åt alla andra fyllesvin sen ; )
lhabia: Nej det ante mig din fege fan ;) Som sagt, slagskämpen från förra träffen kommer inte närvara ikväll så det är jag som fått det tunga ansvaret att föra hans testosteronflipp vidare!
bbbaaapppbapbapbap
One chapter a day
3fots_ninjan: Haha, yes! & sen kissa i deras glas & låtsas att vi "bjuder laget runt" ;)
pimpslap: Inte feg, bara skygg egentligen. Sen så kan varken jag eller någon annan uttala mitt användarnamn, så det blir enklare att go incognito. :)
•pave paradise•
lhabia: Jag kan uttala det! Måhända inte rätt men ändå. Allt går efter några öl dessutom, även om det krävdes några shots på det för att vi skulle kunna uttala "Gynophosis"! ;)
Fuzz ja nu har ju jag sett fram emot att någon skriker mitt namn så de e bara att hojta!!!!
One chapter a day
men jag vet hur lhabia ser ut så jag vinner
One chapter a day
Haha yes! Zoned min partner in (lhabia-)crime
Oh-noooooes! Whoa-folk gaddar ihop sig mot mig! :O Äh, jag kommer vara nyktrast på stället och lär hänga i ett hörn där jag förmodligen hittat Filbunke så jag kan diskutera punk, AIK och gitarrer med en liksinnad. Inte ofta den kombon sitter liksom. Kom och säg hej.
•pave paradise•
ok jag har fått order om att hålla lhabia anonym. fast en öl kanske ändrar hela situationen (mutbar)
One chapter a day
Suck...ingen går att lita på längre, saknar gamla whoa..:(
•pave paradise•
Vad töntigt! Vad är då poängen med att dra dit? Inte direkt så att han äh-äh-älskar Nivå 22.
pimpslap: En polare flyttar till Göteborg för att flytta och det verkar inte som att vi hinner ses innan, därför tänkte jag komma på det här :)
•pave paradise•