pimpslap fan vilken krigare du e altså gick du till jobbet imose oxså?
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Kan det här tänkas bli en ny folkrörelse!? - kanske rent utav en religion!? -tror ni man kan få ut EU bidrag!? - typ Ölsmakar klubb!? :)
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Zoned , haha word. Om jag gjorde Phattie , om jag gjorde! Halvjoggade t.o.m., försov mig ju såklart.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
ImmaOne: Tisdagsklubben ÄR redan en rörelse, vi håller på att mobilisera styrkorna underjord in this very moment!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Pimpslap - Det är tur att jag har Phatsniper som min hemliga informatör - så jag hinner joina innan upproret kommer! :D
Ses vi på nivå22 ikväll igen? Jajemen. Ses vi på nivå 22 tisdag om två veckor? jajemen! :) Måste sluta hänga där alltså, men vad ska man inte göra för billig öl =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ikväll också? :O
One chapter a day
Vänta nu, ska ni dit ikväll?
I live my life one videogame at a time.
ImmaOne: Jag tycker att vi allihopa ska vara glada & tacksamma över att vi har PhatSnippa i våra liv! Gynophosis: Haha. Das Sunkmeister!
Ikväll ska jag dit med några polare från jobbet bara,sitta dra i sig några öl. Måste juh tagga till inför resan så jag har hög toleransnivå :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pimpslap min vänn nu gör du mig generad ;) ingen som e down för lite kareoke ikväll?
phatsniper på bögbåten eller?
One chapter a day
Aaah, så det är DET som P'et i "PhatSniper" står för, P som i "Patricia"!
pimpslap F23: Den var inte alls långsökt :P
haha, fan... :) sarski och phatsniper kysstes! :)
Karaoke sjungs på Starbar! - sååå äre bara! - Onsdagsklubben :D
*hoppas att sarski är en kille*
One chapter a day
En jävla medalj till victoria och peppis som köpte nachochips. Vill ni närsomhelst använda mig som lammkött då är det bara höra av er. nachochips!
hahaha... nej.. hon är en tjej
Zoned ahahahaha! De var väl inte de enda som "fick till det" under kvällen? *SKVALLRAR & PLANTERAR INTRIGER*
haha ja du var snabb på att flytta bort när nachochipsen kom
One chapter a day
pimpslap åh berätta I want dirty details!!!
One chapter a day
Zoned jag vet inte om jag vågar!!1
klart du vågar!! nu måste du berätta för jag är nyfiken to the bone!!
One chapter a day
Zoned men hallå du vart ju med (i orgien) ditt senildementa as!
:O ....vem stoppade nåt i min öl?
One chapter a day
3fots_ninjan , äh långsökt schmångsökt ;) Förresten varför kom du aldrig igår? Du LOVADE!
vi hade ett uppdrag vi hade kunnat nyttja en ninja till
One chapter a day
pimpslap F23: Lova var väl lite att ta i ; ) Jag skulle komma om mina pengar hade tänkt göra mig sällskap men självklart så kom dom idag : / Zoned F19: Vad var det för spännande? :D
ja jag e grymt besviken på 3fots ninjan han svor ju på sin ninja gheder å allt !
3fots_ninjan jag vågar inte säga =/ men det var PhatSnipers ide
One chapter a day
PhatSniper P23: Nästa omgång, jag har redan bokat in alla tisdagar för resten av mitt liv ; )
var fots_ninjan P22 där?
ja sneaky sneaky! vi skulle ju stjäla whoa skylten!
SCCCHHHH!!!!!
One chapter a day
aniii F19: Jag smög mig in med min ninja stealth och satt och spanade :D Nej, min budget sög, satt på en 50 lapp : /
fots_ninjan P22 men du var inte där?
de var ett hämligt medelande Zoned de e bara du å jag som kan läsa de. "alla andra omedvetet ignorerar de" filtert e på :)
aniii F19: Nej, tyvärr : /
PhatSniper AAHHH du stavade hemligt med ä!! FY FY FY *flörtflört*
One chapter a day
Är det öl ikväll igen?? Gynophosis Du kan vara mitt lammkött anytime... haha
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Haha fan va alla e törstiga!
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
ja nån öl ska man väll lyckas klämma ikväll me ;)
Fan va gulligt allt det här verkar. Jag blir typ alldeles rörd. Om ni kör om två tisdagar lär jag fan dyka förbi.
pimpslap åh vad du är söööt! jag blev nojjig att DU skulle gå hem själv, men för dig verkade det så självklart att jag inte vågade säga nåt! :O men jag gick för egen del till gullmars i ren tristess då det visade sig att min buss inte gick förrän en timme senare nästan. huhu, jag vill också bo centralt som en viss annan person som bodde där nära precis :(
Delam tange barat
Ptolemajo Hela grejen är jättegullig, jag lovar! Bara massa kärlek och mysiga människor! Så dyk upp du :)
Delam tange barat
Vad ar detta, en olkvall som man missar...hmmm... Nar blir nasta? Far man titta forbi da?
-=Lek med livet så leker livet=-
john078 de e klart du ska ;)
nästa tisdag är väl spikad? ikväll är jag inne i stan med bil så blir ingen alkohol för mig
"Not fuck myself in the head with stupid men"
börjar nya jobbet nästa vecka får nästan avstå eller bara föl´ja med en snabbis har ingen lust att komma bakad till jobbet andra dan ;S