Jag kommer på tisdag =D ölölölölöl kommer de va nivå22 igen?
vet inte om de blir så många nu på tisdag..rätt många som skulle bort/inte kunde tror jag? jag ser mest fram emot tis den 9:e september :D
One chapter a day
pimpslap , writers?!, who, where, whyy? ,D
Zoned? Why just tisdag? Vi ska köra den 26:e och den 2:a också juh? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag skippar nog nästa tisdag iaf.
•pave paradise•
Jag kommer den 26e ! Ska tänka på er ikväll då jag ser Looptroop & Last Poets, like WHOA!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
NAJS! vart ser man looptroop en kväll som denna? inte i sthlm va? 26 låter som en deal btw,.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Ni borde hålla nästa på fredag, så att jag kan vara i tjecken på hiphopkemp och tänka på er när jag ser Roots, Pharoah Monch osv. :P
Follow the dao, right about....NOW!
PhatSniper , Malmöfestivalen is the place to be! Fuzz , ska se Pharahoehoeheo Monch på tisdag, jag kan berätta sen om han var bra om du vill ;)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
jag såg pharoah monch för några år sedan och det var grymt. så, tisdag?
puss
Såg honom i höstas men en recension om gubbens framfart är alltid värd :P QUEENS QUEENS!
Jag såg honom på Riddarfjärds festivalen för några år sen it was nice yes
my name is xelly smelly
Men vadå, denna tisdag också? Eller?
•pave paradise•
fan att jag missade, men nästa tisdag, då kommer jag oxå. Var ju skitkul sist!! =)
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
tisdag den 2.a sept kan ni räkna med att hitta mig biktandes vid baren eller på knä och ber till porslinsguden. =) varesig ni bestämmer att det är whoa träff eller inte. men ni får gärna komma och inviga en norrlänning i 08 livet. =)
Ingen som e på nu på tis?
Den 26:e äre som gäller nu - SÅ ÄRE BARA :D - Denna tisdag är ju självklart välkommet att kröka på - precis som alla andra dagar i veckan. Men 26:e is the official date ;)
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Jag är på nu på tisdag
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Säg till vilken tisdag det kommer dyka upp mest tjejer, så ska jag komma dit och plocka russinen ur kakan! :)
Säg till vilken dag Cap kommer så ska jag plocka russinet ur hans kaka!
pimpslap ooh. det hade varit intressant att se.. =)
Fan va sugen man blir, bärs och whoa folk! kan det bli bättre hahah
Jag å BlondSkutt e på nu på tisdag!
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
Hm...dra upp en lista på folket som ska dit igen på tisdag.
•pave paradise•
jag börjar med listan!Blondskutt CosaNoztra
puss
Hmm....ingen av mina vapendragare är tillgängliga på tisdag, så det lutar ju åt att man skippar't då.
•pave paradise•
lhabia - jo kom, du kan få en påse earl grey av mej.
puss
Blondskutt: En påse? Haha, det låter ju inte alls ok, inte någonstans! Speciellt inte när Earl Grey kommer i lådor!
•pave paradise•
sitt hemma i haninge och ha tråkigt istället då ;)
puss
Får väl se beror på PhatSniper - dyker han upp dyker väl jag upp som någon halvsunkig ryggsäck till honom :D
fortsättning på listanBlondskutt CosaNoztra Victoria
blondskutt: Äh...totalglömde vad jag snackade om angående te:t, ha... Får se om jag hinner på tisdag, har ju flytt och jobb att tänka på.
•pave paradise•
Jag hade for mig att det skulle vara nasta tisdag vi skulle dricka ol?
-=Lek med livet så leker livet=-
men kan vi inte köra den 26 då? verkar inte som så många kan imorgon.....
Äh varför inte både och? :)
Precis, jag är på båda tisdagarna... varför begränsa sig? :)
haha ... lilla träffen: imorgon. stora träffen: 26:e :P
jag dyker upp på båda :)
puss
Blondskutt kan man lita på
Fuck! Jag hade lovat vara med på morsans badminton på tisdagar och det börjar idag. Fuck. Aja, ska se om jag kan sneaka ifrån det.
Gynophosis P21 ja men aye hade en sjukt bra ide om den tisdagen för jag fyller år två dagar efter ;) rino P22 kung!! ännu en norrlänning som kommer ner, vart kommer du ifrån då?
One chapter a day
Kan inte idag, men nasta tisdag den 26e ar jag helt klart med pa, men kanske kommer lite sent da jag maste fa lite somn i mig innan jag tittar forbi
-=Lek med livet så leker livet=-
Zoned - Jag är från Boden.. så ungefär så långt norr ut du kan åka utan att hamna i nord norge eller finland.. (Nästan) ;) haha ni låter som ett så kärleks fullt gäng. hade varit mys pys att sitta och snacka strunt med er. :)
Snackar vi öl ikväll? :)
Fuzz - jag är grymt avis på er.. jag vill också öla ikväll.. :/
Rino: klart du är, vi är ett gäng hälsosamma attraktiva unga hiphopare som ska vara snygga vid ett bord med öl och cigaretter, jag hade också varit avis :P
haha.. hälsosamma? dricker ni Low Carb öl då alltså? :)
rino hehe va mustigt då kommer du säkert me en sån där finfin dialekt på köpet jag är nyinflyttad aswell kom hit för 2 veckor sen, fast från sundsvall så det är inte lika coolt som boden...
One chapter a day
Zoned - jag måste nog göra dig besviken. jag tror inte jag har så mycket dialekt faktiskt. nog är väl sundsvall lite coolare ställe än boden.. haha ska vi ha lite action här får man typ åka till luleå. och det är inte mycket action där heller.. :)