I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hollow Earth: Underjordiska världar, inomjordingar (IT); VIDEO-bevis..

Övrigt - Blandat

2008-08-02 08:14
Hur många gånger ska du säga "mer kött på mina ben" och "mer ved i min eld"?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2008-08-02 10:45
nu är det faktiskt så att hur enad forsknings världen än är så kan dom ändå inte motbevisa dom här teorierna och faktan som stöder, är de roliga. så alltså mer ved i min eld

det har motbevisats gång på gång bara i denna tråd. dessutom har det inte lagts fram någon fakta, bara lite spekulationer. men du skiter ju fullständigt i vad alla skriver för dig handlar det hela om tro. just tro har varit ditt största "bevis" hittills. det är inte vetenskap.

och hur är det fler ved i din eld och mer kött på dina ben när folk knäcker dig gång på gång och skämmer ut dig i det oändliga?
skvätt skvätt

2008-08-02 12:29
Jag tror då att att det finns folk där nere, jag menar vem hjälpte att bygga pyramiderna ? de måste ju ha varit nå större folk som dom skicka ner under jorden och lät dom få leva där, och nu har dom där jättarna förökat sig och byggt landskap där nere :) hehe

2008-08-02 13:58
alla får väll tro som dom vill, to ro ro ja hur kan det komma sig:) vill inte vara nedlåtande eller något men gå och handla och gör något som du tycker är kul och tror på som lyser upp din positiva sida, istället för att sprida din negativitet.
vad du än säger har du inget vettigt att komma med, så ja vem gör bort sig egentligen..
jag har inget att skämmas för, och är absolut inte rädd för det heller
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-02 15:12
Af-BeerDeluxe X23

VArför skriver du "vad säger alla skeptiker nu då?" När du inte har något som bevisar att det finns? godjul
 www.RekFoto.se

2008-08-02 17:39
Lexicon P20 det finns inga "bevis" som kan motbevisa det heller
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-02 17:57
det finns inga "bevis" som kan motbevisa det heller

herregud! så ska jag börja resonera om allting.. jävligt bekvämt. för övrigt skrev du ju själv "bevis" i rubriken på tråden. rätt pinsamt

2008-08-02 18:01
Alltså GUD! Din teori är inte framtagen med vetenskapliga metoder! Hänger du med?!
Om du läser nåt annat än konspirationer kanske du kommer förstå skillnaden mellan en vetenskaplig teori och det du försöker lägga fram.

Jag rekommenderar att du slutar äta svampar, läser lite geologi och sen själv försöker komma fram till vilken teori som är troligast. Just nu spottar du bara ur dig samma trams som Lamprecht gör.

Och ja, jag har läst om Hollow Earth förr...
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2008-08-02 18:13
Du kan börja här

est. 1986

2008-08-02 19:14
psyjunta jag tror inte på "vetenskapliga metoder", lika mycket lika mycket konspirationer i dom teorierna, och precis som du, utan att ens läsa igenom det så förkastar jag dom :)

2008-08-02 19:24
och ja, jag har läst geologi förr å har varit väldigt intresserad, men det behöver inte betyda att man väljer att tror på det. men det verkar inte du förstå

2008-08-02 21:04
Jag antar väl att riktig vetenskap är tråkigt helt enkelt?

Och sen har jag stött på Hollow Earth ett antal gånger innan du postade. Konspirationer och annat skumt shit är i stort sett det enda jag läser på internet förutom Whoa.nu.

est. 1986

2008-08-02 22:32
Jag tror pa detta

Jag blev bortford av inomjordingar nar jag var liten, antligen kommer jag bli trodd
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-08-02 22:56
doggsson:

lol

2008-08-03 02:47
jag älskar när idioter går på sånt här
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!

2008-08-03 11:17
Jag rekommenderar att du slutar äta svampar

du slog huvudet på spiken skulle jag tro.. konspirationsteorier känns som en av de negativa bieffekterna vissa kan dra på sig av halucogener..

2008-08-03 13:35
:)

2008-08-03 13:37
joel:

undrar vilken bieffekt som fått dig att stava så dåligt?
Hallucinogener, stavas det. Inte Halucogener.

känner att ja får försvara beerdeluxe lite från era personliga påhopp, nämligen.
finns ingen anledning att attackera honom.

2008-08-03 14:37
Länk till Länk till http://www.hollowplanets.com/

gå in på table of contents - Seismology & Geology där har ni ritkigt vetenskap enligt min mening.

AEAP: måsta naturligtvis tacka du har visat upp ett stöd här nästan ingen annan har gjort, blir så när man ifrågasätter dom officiella sanningar vi har, men det gäller att respektera allas åskiter oavsett vad vi tror på.

2008-08-03 14:48
Af-BeerDeluxe: om du tar "hollowplanets.com" som källa till säker vetenskap säger det mig att du så gärna VILL tro på det här..

2008-08-03 14:59
och du tar SGU och wikepedia som källa till saker och ting, det säger nåt helt annat

2008-08-03 15:00
Af-BeerDeluxe: när jag har länkat till nånting eller angett dom källorna du påstår? point being, du tar en väldigt partisk källa.. det är att likställa med folk som länkar till swecan.org i diskussioner om hasch och andra droger..

Skivsamlare

2008-08-03 19:19
Snälla, kan inte någon bara låsa tråden?
 http://www.kulturkompaniet.nu/

2008-08-03 19:22
AEAP: det är faktiskt trots hur det ser ut inget direkt påhopp utan helt enkelt en misstanke från min sida, av min erfarenhet så har personer med den sortens logik som uppvisas här ätit mycket halucinogener.. kanske inte kan ses som relevant men jag tror det är det..

nej jag tror snarare att bokstäverna som försvinner här och var i mina inlägg beror på mitt tangentbord och på slarv men visst det är möjligt att jag missade två bokstäver pga nån slags skada från mitt leverne..

men du har rätt det var en lte elak kommentar, det gör dock inte att jag tror mindre att det är en aspekt av hela den här grejen..

2008-08-03 20:28
haha jag älskar att konspirationshemsidor alltid är så jäääävla fula. svart bakgrund, vit text, färgade rubriker. fast lite trevligt är det ju iofs, påminner en om när man var liten, internet var nytt, och allt som stod på sådana fogly hemsidor var jättebusigt och spännande. bomber, hemmagjort knark och läskiga sanningar om månlandningen.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2008-08-03 20:32
tänkte på denna då: barndomsminnen..
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2008-08-03 21:13
Jag ska skicka en länk till den här tråden till skolministern, med krav om mer pengar... seriöst så blir man mörkrädd. Att inga vetenskapliga teorier är 100% säkra betyder INTE att alla teorier är lika sannolika.

Och jag förstår fortfarande inte varför ni tar teorier om en måne av ost som något slags hån? Exakt vad gör den teorin mindre värd än Hollow Earth? Med era absurda resonemang är ju precis allt möjligt, för att inte säga sannolikt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2008-08-03 21:14
"Jag ska skicka en länk till den här tråden till skolministern, med krav om mer pengar"

det bästa som sagts i den här tråden :)

2008-08-03 21:53
är det på något som hellst logik i det påståendet, det är som att säga att universum är en glass pinne och allt strössel på glassen är galaxer. villket är helt taget ur luften. hollow earth har en djupare vetenskaplig historia.

2008-08-03 22:04
som om det skulle vara logik idet du säger då eller haha
 www.RekFoto.se

2008-08-03 22:05
Jag tror dem som tror på konsperationsteorier knarkar, det är min teori.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2008-08-03 22:08
Af-Beer:

Men VET du att månen inte är av ost? Hur kan du skratta åt något när du inte vet säkert?

Vad gäller frågan om gravitation som du ställde ovan så gäller att gravitationen är proportionell mot en himlakropps massa. Det går därför lätt att räkna ut att jorden inte kan vara ihålig.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2008-08-03 22:28
Af-Beerdeluxe: kan du för en gångs skull svara på vad nån skrev? Svara på Refused's inlägg eller ska du fortsätta ducka?

2008-08-03 22:30
Filbunke P22 tror han fortsätter ducka.

2008-08-03 22:31
jo, det skulle ju inte förvåna men det vore trevligt att se om han faktiskt kunde försöka säga nåt vettigt för en gångs skull.. åtminstone försöka

2008-08-04 00:08
När jag gick i skolan fick jag iaf lära mig att vara källkritisk.
Sen att länka till youtube och www.hollowearth.com och använda dom två som sina säkraste kort - det är ju som att lyssna på en nazist och basera sina tankar och livsstil på honom!?

Sen om det är sant eller inte, ja det låter jag iaf vara osagt.
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?

2008-08-04 01:28
Jag tycker det är jävligt tråkigt att många av er underskattar internets kraft och spottar på "vanligt" folks teorier om saker och ting. Ni är svaga för aktoriteter och ni låter big brother bestämma vad ni ska tycka och tänka dag ut och dag in, mycket sorgligt. Det vi lärde oss skolan är bara en bråkdel om vad som egentligen försegår här, under och ovan. Ni är så materialistiska och rädda för det okända att man blir mörkrädd.

Världen är en magisk plats... åk upp till fjälls och vandra i skogen under skymning och ni ska få se på fan. Det är mycket vi inte vet om jorden så avfärda innan ni ens forskat kring ämnet är bara dumt, ni underskattar eran egen tanke kapacitet.

Att Jorden skulle vara ihålig är ingen omöjlighet, det är extremt häftig teori som mycket väl kan vara sann. Nu är jag inte så insatt i ämnet. läst igenom tråden och nåra länkar och filmer.

Jag har läst lite detta förut... blandannat om det blå-folket som indierna stött som sägs komma från underjorden. Det roliga är varför grottor alltid framställs som farliga platsar där man inte bör "hänga" runt. Jag tror strängt på att det finns hemliga gångar och underjordiska tunnel system som leder till olika platser. Har ni inte sätt delen om grottor från natur dokumementär serien planet earth? se den... där berättas om en sjö bredvid en maya civilisation som leder ner till grottor fyllda med gigantiska kristaller och grottor med dödliga gaser etc... jävligt spännande.

Man borde fan börja gräva ett hål istället för att resa till antarktis, för där blir man ändå stoppad "vid dörren" av men in black i snowjoggers... det är inte lönt. Men sen kan man göra det lätt för sig, så länge myndigheter bommar igen platser och agerar hemlighetsfullt så kommer jag forsätta att ifrågasätta. Det som göms i snö, kommer upp i tö. Sanningen ska fram!
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2008-08-04 02:06
Ni är svaga för aktoriteter och ni låter big brother bestämma vad ni ska tycka och tänka dag ut och dag in, mycket sorgligt.

Kasta inte sten i glashus. Konspirationsnötter är ju de största papegojorna. Medan vanligt folk är skeptiska till regering och auktoriteter blir ni helt till er så fort nån erbjuder er alla svar.

est. 1986

2008-08-04 02:38
Om vi alla är skeptiska till regeringen, då är vi alla konspirations lagda eller? Är det bättre att hamna i ett tomrum och inte tro på något som helst "mystiskt", likt en robot? Vilken sida väljer du? Och vad fan är det för fel på att diskutera andra svar? Du föddes med en mun, så tala... du föddes med en hjärna, tänk då för i helvete.

2008-08-04 02:54
Jag väljer inte sidor. Jag skapar dom.

G

est. 1986

2008-08-04 03:11
Det låter bra det. kör på!

2008-08-04 08:31
Af-BeerDeluxe
hollow earth har en djupare vetenskaplig historia.

Så nu tror du på vetenskapen helt plötsligt?, tyckte du skrev att du inte lita på "vetenskapliga metoder"

2008-08-04 11:50
vad säger alla skeptiker nu?
Jadu vad ska man säga?
Hahahahaha :))
fan roligaste jag sett på länge!
cry me a river!
--> thcrew

2008-08-04 11:56
haha inte oväntat att AEAP skulle svälja allt med hull och hår heller..
att du orkar potatis

När man läser sånna här trådar inser man varför hasch ska vara olagligt.
cry me a river!
--> thcrew

2008-08-04 12:09
joda

Det lustiga är att det allt som oftast är just konspirationsteoretikerna som tror blint på vad andra säger (så länge det inte kommer från en legitim källa), ändå så menar de att det är vi andra (som inte håller med dem på varje punkt...) som låter oss luras. :)
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-08-04 12:14
af-deluxe
ja precis gravitationen skulle hålla kvar vattnet på sin plats, annars hade allt jordens vatten runnit in och fyllt hela den inre delen, och då skulle det inte finnas mycket vatten till stackars oss här upp

hahah...
samma gravitation som omöjliggör din teori? Nu blommar asfalten :)
cry me a river!
--> thcrew

2008-08-04 12:26
varför är alla forskningsprojekt på antarktiskt topp hemliga?
det är dom inte, inte på sydpolen heller. Som du kanske vet är det helt fritt fram att besöka sydpolen och nordpolen. Gör som Skinnarmo, packa skidorna sen drar du dit. Ligger ju förövrigt en internationell forskningsbas vid sydpolen dit du säkert är välkommen om du betalar resan :) Ola Skinnarmo sa inget om nått hål när han va där iaf fniss.. Har inte hört någon annan polarexpidition göra det heller.

Under kalla kriget (tiden där antagligen dina flesta källor kommer från) var det däremot jävligt kinkigt att vistas på nordpolen av förkarliga skäl, men det var ju ett tag sen.

Ser varken tomte eller hål, däremot en candycane liknande sak. Jag anar ugglor i mossen!

Nää inget hål där heller.. Fasen också!

Där då? Nää.. nästa bild kanske!

Näpp :( Men däöremot en rödvit stolpe IGEN. HMmmmm.. jag anar ugglor i mossen!

Ola Skinnarmo! Egentligen från "Inre Rymden"?!?!?!?!
DÖLJER HAN SANNINGEN FÖR OSS? VEM ÄR HAN!? VART KOMMER HAN IFRÅN!?
cry me a river!
--> thcrew

2008-08-04 12:54
Dirty Dave
Det roliga är varför grottor alltid framställs som farliga platsar där man inte bör "hänga" runt...

grottor med dödliga gaser etc.

ingen klocka som ringer?

anledningen till att det är farligt är att det är riskfyllt att yra runt i grottor utan vidare. Ställen folk dör på brukar man förhindra folk att vara på. Du kan gå vilse, dö av gaser, ramla och slå ihjäl dig etc. Grottor framställs som farliga platser för att dom i regel ofta är farliga om man inte vet vad man pysslar med.. Det är farligt att springa runt på motorvägar och i tunnelbanetunnlar också. Det gör inte att dessa platser är hemliga vägar in till jordens mitt.

Man borde fan börja gräva ett hål istället för att resa till antarktis, för där blir man ändå stoppad "vid dörren" av men in black i snowjoggers... det är inte lönt. Men sen kan man göra det lätt för sig, så länge myndigheter bommar igen platser och agerar hemlighetsfullt så kommer jag forsätta att ifrågasätta.

Är ingen som stoppar dig.. Det åker äventyrare till både nord och sydpolen varje år, varsågod och gör detsamma. FRys inte ihjäl bara.

potatis
Det lustiga är att det allt som oftast är just konspirationsteoretikerna som tror blint på vad andra säger
kan man tro på den ena idiotin kan man väl tro på den andra? Ett storpack folie och en gedigen samling av en ding ding värld, vad mer kan man önska?
cry me a river!
--> thcrew

2008-08-04 13:42
Om vi alla är skeptiska till regeringen, då är vi alla konspirations lagda eller? Är det bättre att hamna i ett tomrum och inte tro på något som helst "mystiskt", likt en robot? Vilken sida väljer du? Och vad fan är det för fel på att diskutera andra svar? Du föddes med en mun, så tala... du föddes med en hjärna, tänk då för i helvete
.
vackert!

Blaze_We, nej det stämmer jag tror inte på den metoden man har räknat ut hur jordens inre ser ut, den kallas seismologi

joda, hur vet du att det där är sydpolen, bara för att du har hittat bilden på wikepedia? som sagt så skilljer sig den magnetiska från den geografiska.
du som omöjlig gör det, inte jag

2008-08-04 13:52
Af-beer
joda, hur vet du att det där är sydpolen, bara för att du har hittat bilden på wikepedia? som sagt så skilljer sig den magnetiska från den geografiska.

Nä förstås. Dom ljuger allihopa och alla som forskar där vet inte vad dom pratar om heller. illa illa. även kartor och GPS ljuger om positioner nära polerna för där kan man ju inte vara det säger sig självt. Det är ju ett hål där.

Men som jag skrev tidigare, det att fritt fram att åka dit, både till den geografiska polen och den magnetiska. litar du inte på kartor eller gps kan du ju navigera med hjälp av stjärnorna, eller är stjärnorna ditmålade av NWO för att lura oss?

ryssarna var ju förövrigt på nordpolen rätt nyss och satte en flagga (på havsbotten). konstigt att dom inte föll rakt ner. inte sant?
cry me a river!
--> thcrew