If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
hoppas nån känner igen dom där! vilka äckel
Hej FRA! Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse! puss
Toastare
2008-01-24 20:34
Blir alltid lika förbannad när folk är som lamslagna. Det var 4 st 16-åriga brudar... hoppas de åker dit.
Jag skyller allt på Emma!
Var fan har civilkuraget tagit vägen, undrar jag?
Äckligt. Dom ser jävligt äckliga ut också.
finns inget civilkurage i Stockholm längre.... fyyfaan asså!
Har aldrig funnits civilkurage...minns när brorsan o hans brud blev spöade av ett stort nazigäng i en tunnebana...alla fortsatte läsa metro och låtsades som ingenting. vidrigt!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Alltså seriöst varför hör man aldrig om att folk griper in? Artikel efter artikel där man läser att folk bara sitter och kollar på, fattar ingenting.
my name is xelly smelly
Synd att alla som hade ingripit sitter på Whoa!
Folk är rädda för att bli slagna/knivhuggna/skjutna själva, tyvärr.
vilket jävla lowlife pack alltså. sjukt äckliga
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
fegt av allt folk som bara sitter och kollar på. om dom själva hade blivit angripna och överbemannade hade väl dom velat ha hjälp? shiet sverige asso....
Sleep is the cousin of death
Jag hoppas att någon på whoa känner igen dom och anordnar en lynch mobb ;) Nä men seriöst, vilka jävla djur alltså.
Var fan har civilkuraget tagit vägen, undrar jag? Vart har uppfostran tagit vägen? vart försvann de värderingarna som en gång i tiden var självklara? Vart tog respekten för medmänniskor och deras egendom vägen? hoppas man statuerar ett exempel av personerna i fråga, finns inget mer oförsvarbart än oprovocerat våld. fuckers!
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
.. ..det som är problemet, att vi ska leka psykologer hela tiden istället för att spöa dom tills dom knappt kan stå dom små svinen.
Simba Håller med om att dom förtjänar ett hårt straff, dock lär dom inte få det pga deras "låga" ålder.
Fyfan, ska kolla på efterlyst nu.
Ni kan väl inte säga att ni är förvånade över att folk inte ingrep? Hade ni gjort någonting själva eller? Jag blev sönder misshandlad av ett tjejgäng på typ 10 pers, hela vagnen var fullsatt... Tror ni någon gjorde någonting? Ni ljuger ju lätt för er själva om ni säger att ni är förvånade över beteendet av medresenärerna.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
samma sak gäller väl den där vidriga misshandeön i bingohallen som du visar nu, där det står folk och tittar på.
DIF!
Toastare
2008-01-24 21:17
emelie, inte förvånad..mer besviken. Jag hade lätt gjort nått.. varje gång jag sett nått..allt från tjaffs till taffsande gubbar har jag ryckt in. och då har flera hakat på och reagerat. men det är för att folk är snällare i gbg och skåne
Jag skyller allt på Emma!
Alltså, tog barstolen och slår i ryggen, rös fan i kroppen av att tänka på att få en 14 kilo barstol i ryggen.
*..emelie..* Det är det som är tragiskt. Hade folk ingripit i sånna situationer hade det inte funnits någon risk att sådanna saker hände överhuvudtaget.
Vad hände efter då? Åkte dom dit? Hoppas det.
jag tycker ändå det är skillnad i bingohallen. dom där killarna kan ju vara feta maffiauppgörelsen, sånt vet man ju inte. Och det ser inte heller ut som det är oprovocerat (eller?), utan snubben som blir slagen har säkert gjort någonting (jag hade inte ljudet på hela tiden så jag kan ju ha fel). Tjejerna däremot ser ut att vara tonåringar (och dessutom är dom tjejer = inte lika starka som stora killar), därför tycker jag det är förjävligare att folket inte griper in.
Utvisa ALLA kriminella invandrare över 15 år! Familjen får ta beslutet att följa med eller inte. Dom som inte uppskattar Sverige ska inte vi ta hand om! UT MED DOM!
rkellyone X2 nej precis.. det är sjukt hur folk som borde åka dit får gå, men man lägger enorma resurser på fylleslagsmål där ingen av parterna tar speciellt mycket skada..
Känns som våran kära justitieminister borde ta tag i saker någongång, innan sverige blir känt som landet där man får göra det mesta utan att åka dit..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
BountyBoo Jag håller med du, utan tvekan! Jag skulle också gjort nått, skiter i om jag får stryk på kuppen, hellre fördela misshandeln på 2 (3 i detta fallet då) istället för på en ensam om det skulle bli så. Självklart gör man allt för att hjälpa en medmänniska som har problem! dock inte alla som har förstått detta ännu, tyvärr... Kan hålla med om det där med att folk är "snällare" i göteborg & skåne, bor själv i sthlm, men är uppfödd i Vänersborg och märker verkligen stor stor skillnad på hur folk är mot varandra i de olika städerna. Hur bra kan det kännas att sitta och titta på medans 2 personer framför dej blir sönderplöjda?!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
elleeh X0 Uppskattar man inte sverige om begår brott? Du kan inte vara seriös. Sen tycker jag att man ska utvisa folk utan svenskt medborgarskap som begår grova brott jag med.
elleeh X0 Är du nöjd med ditt uttalande nu?
DU borde fan skämmas.
Om man vet att man blir utvisad om man begår ett brott, och ändå väljer att begå ett, så uppskattar man inte Sverige. Väldigt, väldigt enkelt.
Jag tycker stora frågan är.... Som kille och ser ett par tjejer slår ned en eller flera, har man rätten att slå tjejerna i det fallet? Jag tror nog att jag hade gjort det, vi bondlurkar har kanske mer mod i oss än de ifrån storstäderna?
måste frågan om invandring tas upp varje gång det är någon mörkhyad eller utländsk människa gör ett brott?
Ja, för det blir så roliga samtal.
det är DÄRFÖR jag är rädd för tjejer
Rahamadjan av GU-PA!
dirtyfist P3 Jag hade inte tvekat att använda våld mot tjejer i det tillfället iaf. Jag är stockholmare också :)
Är det inte mer vanligt på större ställen att folk i vågar eller vill ingripa? För där sköter man mer sig själv? Har svårt att tro att nån bara skulle titta på om det var en liten håla det gällde. Iaf den där jag kommer ifrån.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan man inte få bort personen/personerna utan att slafsa tillbaka, så go for it!
Det där är förmodligen väldigt skadade tjejer som är i behov av professionell vård/behandlingshem och dyl.. även om man tycker de är fittiga och äckliga kan man inte blunda för att välmående ungdomar inte gör såna grejer.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Graffare
2008-01-24 21:44
livet e hårt.
http://beltontorsk.tumblr.com/
LoRia Och, vadfan spelar det för roll? Varför gnäller alla om det här med att man ska ha överseende med kriminella? Isåfall kan man ju rättförklara alla handlingar eftersom det beror på någonting - att personen gör dom. Deras eget jävla ansvar.
Riktigt vidriga brudar, hoppas dom åker dit. Hade fan skämt ihjäl om min dotter gjort nåt liknande.
elleeh X0 Ja, om man går efter mottot "sköt dig själv och skit i andra".. vilket många verkar göra efter som ingen ingriper på plats heller. Jag menar på att alla i samhället har ett ansvar att se till att de här tjejerna inte faller dit.. det brister ju redan i låg ålder säkert.. och det finns ingen som fångar upp dem och jobbar förebyggande för att dessa tjejer (i det här fallet) ska fungera normalt i samhället. Om så var fallet skulle ju alla tjäna på det..de själva och vi som står offer för deras utåtagerande beteende. Ska vi utvisa / avrätta / whatever alla som begår våldsbrott tycker jag att vi slipper undan billigt...
elleeh X0 vad som dessutom är jävligt relevant i just det här fallet är att tjejerna är runt 16 år.. dvs. bara barn. Barn med trygg bakgrund gör inte såna här saker.
Dom har iaf fått in namn förslag på efterlyst. Riktigt härligt att höra.
LoRia Människor med sammvete gör inte sånna saker. Med ditt resonemang kan vi dalta med alla mördare, våldtäktsmän, misshandlare osv för välmående personer gör inte sånt.
Man har ett val.
När jag blev misshandlad för något år sedan ingrep en gigantiskt neger och slet bort en kille som stod och slog på mig när jag låg ned. Jag har inget som helst minne utav det, men jag misstänker att mannen ifråga jobbade i matsalen på min skola förut. Jag vågade aldrig fråga honom dock. Lite synd, jag hade gärna velat tacka honom.
nej
vilka drägg, lowlife trash, trasiga äckel. Har de inga föräldrar som kan uppfostra dem?
www.erikbergstrom.se
tvspel P0 Skönt att det finns folk som ingriper iaf :)
jag kan forsta varfor folk inte griper in. jag har gjort det och det slutade med att jag fick en small i fejan och fick aka upp till akuten. med det sagt sa skulle jag faktiskt inte sta och titta pa om jag sag att oskyldiga manniskor blir misshandlade. jag vill skulle vilja att de hjalper mig om jag behovde det och sa ska man hjalpas at i ett samhalle. usch
I´m with stupid--->
när ska folk lära sig att kolla om färdmedlet är kameraövervakat innan dom gör nått dumt..
Heretic ,Thou Art Cast Down!
Synd att alla som hade ingripit sitter på Whoa! haha precis..
work some magic