I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

jag har förstört mitt rykte

Övrigt - Blandat

2008-01-04 15:02
Fast killar får väl också kasst rykte av att "knullarunt"? Eller... kanske inte kasst rykte. Men det är väl inget pojkvänsmaterial så är att säga...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-04 15:21
cist P22
ursäkta? har jag ens sagt att det var fel/äckligt av henne ?:/
Kung i undre världen

2008-01-04 15:36
Jag tror det kan finnas lite kemi mellan trådskaparen och fizlow. Och han är ju singel nu också..

2008-01-04 15:38
smutsig_slampa

Haha, den var låg.

2008-01-04 16:12
haha shiat..vad händer 2 killar på en kväll.. keep it up..aids is coming to get you girl!
Säg Whalla!?

2008-01-04 16:18
tror nog det är lungt..hade varit värre om du avrit emd dom samtidigt

2008-01-04 18:34
jag är så glad över att inte bo i gnesta, svedala och bastuträsk.

jobbigt att inte få knulla runt liksom.
baeng

2008-01-04 18:36
^^
säg det till folket i gnesta... de verkar jävligt bra på att knulla runt faktiskt.
usch. gnestafolk. värsta sorten.

2008-01-04 18:47
Hahaha :D
Whoa ÄR roligt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-04 19:30
måste säga att din ålder chockade mig en aning...

men grattis till din första bakfylleångest... du är ganska självupptagen om du tror att folk verkligen bryr sig så mycket om vad du gör.. ge det ett par veckor sen är det glömt..
F.ö. får väl du ligga med vem du vill när du vill? fattar inte grejjen...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2008-01-05 04:53
Som dem flesta whoaiter så har jag inget imot att tjejer knullar 2,3 eller 4 killar på en hemmafest. Men om jag befann mig i den situationen att jag antingen skulle bli tillsammans med dig eller knulla dig som 3.e person i den kvällen skulle jag tacka nej till.

MEN det som stör mig mest är att tjejer knullar 2 ggr på en hemmafest och strular med 5 killar, dagen efter får dem en så jävla ångest att dem av desperata skäl måste göra ett inlägg om hur mycket dem ångrar dittan dattan och sedan göra en rövarhistoria om att det var minsann en våldtäckt som skedde den kvällen

ANTINGEN knullar du, får en massa skitsnack på köpet eller så knullar du INTE. enkelt kort och gott.

Gör som alla andra gå till nya jaktmarker knulla där, existerar detta inte i din by så kanske du borde överväga att kika på den andra sidan av gröna gräset... ah, hingsten eller en åsna om ni har sånt boskap, tycks vara jävligt poppis i Irak.

skämt å sido, det fixar sig nästa nyårsfest är det din tjejkompis som kommer att råka ut för samma sak och din grej är minnet blott, sen går det så generation efter generation...

Lycka till

Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.

2008-01-05 11:13
Jag som tyckte att sex skulle vara skönt och inte ge ångest.

Groupie

2008-01-05 20:14
att ha sex med flera på en kväll är alltid respekt, kille som tjej.

2008-01-05 20:45
Ska man vara allvarlig så förtjänar du en two-in-one-night-five a la The Todd.
•pave paradise•
Hangaround

2008-01-06 01:28
bruden, tat lugnt. det är en mänsklig rättighet att bli full och knulla med lite fel personer. och om dina "vänner" tycker att du har gjort nåt fel så är de ju verkligen inga vänner. det hela kommer att kännas lite hårt i en vecka, men på nästa fest är det glömt. det är förresten för jävligt att tjejer alltid går runt och har ångest för att de satte på fel kille, och inte tvärtom.
http://matildaberggrens.blogg.se

2008-01-06 13:42
Stjärnan P19

och vad menades då med:

"skit i alla rykten... Knulla på;) Upp med hakan gumman

jag hoppas för allt på whoa och heliga jesu namn att du var 100% ironisk där?"
?

2008-01-06 14:19
se det som såhär:

Nu när endå allt är förstört så kan du ju leva loppan. Ladda upp inför nästa helg & försök slå ditt rekord på 2 snubbar på samma fest!
work some magic

2008-01-06 14:22
Brodin1:

Svara på min fråga: är du snubben hon låg med som hon ogillar starkt eller inte?
•pave paradise•

2008-01-06 14:27
jag har ingen skyldighet att svara på din fråga.
work some magic

2008-01-06 14:32
Klart att du inte har, men jag tycker att frågan är lämplig med tanke på ditt ständiga uschande och fyande och bläande. Lite suspekt, med tanke på ditt senaste inlägg också.
•pave paradise•

2008-01-06 14:38
Snälla hela världen är det väl inte att man gjort något misstag? Jag hade haft större problem med att vara tillsammans med en brud som knullar ofta olika killar (med andra ord en kille nästan varje gång hon är ute o festar) kontra en tjej som en gång hade sex med två olika killar på en o samma kväll. Oavsett om hon är stolt över det eller om hon räknar det som ett misstag vilket du uppenbarligen gör.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2008-01-06 16:09
Brodin1

Men du har en rättighet!

2008-01-06 16:14
Äh brodin är bara lack för att han är killen som fick ett dåligt sexbetyg :P
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2008-01-06 16:16
Menar du i skolan då, eller pratar vi efter liveframträdanden?

2008-01-06 16:43
haha, skulle inte äns peta på personen i fråga, även fast jag inte känner henne. (pga jag har flickvän sen 2 år tillbaka)

gotta love whoa
work some magic

2008-01-06 16:47
Brodin1:

Ja, det är ju du som står för det man älskar med whoa: löjlighet och barnslighet. Grattis, jag applåderar dig.

Att det kan vara så svårt att bara skriva något vettigt istället för att uscha och bläa i varenda inlägg. Ditt längsta inlägg i tråden har varit det där du förklarar att du inte "äns" skulle peta på personen i fråga. Onödigt.
•pave paradise•

2008-01-06 16:58
roligt att du hakade upp dig på mig från första början, kul att se dig så otroligt små irriterad på mina pikar :)
work some magic

2008-01-06 17:00
Du kan inte ens irritera mig om du försökte. Du fick det att låta som att du var killen som fick dåligt betyg, jag är inte den enda som tycker det :) Men som du vill.
•pave paradise•

2008-01-06 17:03
 seriöst svenska tjejer börjar få flipp. tänk å vara andra killen å int veta om. skulle döda henne fan, tror inte hon dusha emellan?
Don't Give Props To The Devil

2008-01-06 17:04
kewl

Kondom?

2008-01-06 17:09
"Du kan inte ens irritera mig om du försökte."

Det var du som börja skriva till mig, inte jag till dig?
Så tydligen skrev jag något som du irriterade dig på eller tyckte var intressant, hursomhelst fick jag din uppmärksamhet? lägg ner nu. Skriv i GB om du vill fortsätta i all oändlighet.
work some magic

2008-01-06 17:13
Brodin1:

Usch.
•pave paradise•

2008-01-06 17:36
GAIA: vem vet?

nästan licka äckligt endå
Don't Give Props To The Devil

2008-01-06 22:07
haha chill! Varför skämmas? Är du bäng eller? Gjort är gjort, ha ångest nåra dar och get over it. det kommer garanterat dom göra!

2008-01-06 22:24

Jag personligen ser inget fel med det du gjort. Flickvänsmaterial grejen känns ju också fett gay, orka bry sig om hur många ens respektive shaggat sålänge det inte är hundratals eller noll vad vet jag.

knulla mer aids åt folket!

2008-01-06 22:31
Brodin:

se det som såhär:

Nu när endå allt är förstört så kan du ju leva loppan. Ladda upp inför nästa helg & försök slå ditt rekord på 2 snubbar på samma fest!

helt rätt.... Man ska se på de ljusa sidan av mörkret !!
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.

2008-01-07 01:00
magicfow P21

Jamen exakt ;)
work some magic

2008-01-07 01:59
cist P22
ja, om hon mår dåligt utav det ska hon väl knappast skita i ryktena? hur mycket tänker du?
Kung i undre världen

2008-01-07 12:22
Knulla mer! sprid oanständigheten...knulla knulla knulla!
12345678910

2008-01-07 15:12
Mår dåligt över det .. hon har väl bara bakisångest. har man gjort nåt sånt får man stå för det. varför ska hon skämmas och göra det till en fet grej, åååh buufuckinghuu mitt rykte är förstört? deal with it om du nu är en sån mes. var hemma och gråt och skriv i din dagbok.
du komemr över det.  ångesten lägger sig.

2008-01-07 15:58
Knulla mer! sprid oanständigheten...knulla knulla knulla!

hahaha...

2008-01-07 16:03
Att folk ens orkar droppa kommentaren "Hade en kille gjort det bla bla bla..", är inte den åsikten jävligt överspelad vid detta laget?  Jovesst det är sant men man har ju hört det såååå många gånger innan! Om t.o.m min mormor har fattat att man inte kan säga "Har du glömt skärpet hemma pojk?" längre så borde folk ändå tycka den kommentaren är lite "played" som man säger i förorterna(eller?)

Till damen med problemet... det är bara rida ut stormen, och dina vänner verkar ju sjukt jeevla tråkiga och bittra som inte ens kan stå vid din sida längre!

2008-01-08 02:10
Rätt kul att någon snackar om 'obildade' när han inte kan stava rätt på en enda hel mening.. Skabbig brud förresten.

2008-01-08 02:31
Men fan tösen har också varit där... Precis på samma fläck! Det enda jag kan säga e att du ska tänka som en kille... Asså skit nu i allt det snacket om att killar kan göra dittan och dattan blabla skit i det.. Men i värld e det så att killar kan göra grejer utan att få lika dåligt som vi tjejer. Skit i det, gjort e gjort ändå. Bara man inte gör om det så e det lugnt! Du är ju inte en dålig människa bara för att du gör somliga grejer liksom! För fan har själv mått såå dåligt för såna grejer, och nu i efterhand kan jag se att det inte e så hemskt som man kan tro.
Jaja skit sak samma förstår att du mår som fan men du borde inte göra det. Om någon dömmer dig pga det du gjorde så är det den personen i fråga det är fel på inte dej själv!!!! Hoppas allt löser sig! Kramar!

2008-01-13 20:05
Stjärnan P19

så du tycker att man ska lyssna på vad alla andra runt omkring tycker om ens privatliv?
speciellt om dom får en att må dåligt?
jag tycker att ingen annan har någonting att göra med vem man ligger med, hur många på hur kort tid eller varför.

2008-01-13 20:25
Jag håller med. Dina tjejkompisar som snackar skit och sviker dig nu när du behöver deras backup som mest är bara värdelsa sluts (ja, jag sa det).

Gå inte på sambatåget. Alla beter sig så som de tror att de borde bete sig.
Var stark och stå på dig. Det är det enda sättet som du kan komma ur det här segrande. Spelar ingen roll vad folk säger. DU VET VEM DU ÄR OCH HUR DU SJÄLV VILL FRAMSTÅ!

(bountyboo, will you be my boo?)

2008-01-13 20:38
ring mej om du vill göra hatrick!!
Sajjkziii yaoooo

2008-01-13 22:34
man måste ju testa sei fram här i livet gg
mickelito - en Nalle Puh figur?

2008-01-14 00:13
saalam P20

HAhhahahah du måste ha dratt årets än så länge aj aj aj aj hahhah

2008-01-14 00:16
jag hade inte gått ut med dig om jag visst något sånt om dig

å andra sidan hade du antagligen inte gått ut med mig från början för jag är så ful .

fair enough.

skyll tji på spriten.