I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

jag har förstört mitt rykte

Övrigt - Blandat

2008-01-02 11:57
När jag var singel knullade jag runt för att jag gillar sex & hade lust med det.
Det är klart att man gjorde lite tabbar då man blev aningen överförfriskad, men vad gör det?

Utöka din bekantskapskrets. Det är DÄR problemet ligger & inte i vad du gjorde.
Dragit över fler än en på en kväll finns det enorma mängder brudar som har gjort utan att blivit stämplade som slampor.
Utökar du bekantskapskretsen har ingen koll på någon & då snackas det inte.
Jag tror inte det är hälsosamt att bara umgås med samma personer heeela tiden.

Sedan måste jag säga att jag trodde att du var yngre när jag började läsa. Ett sådant här problem ska man inte ha när man är 18 år & lever år 2008.
Folk som bryr sig skulle nog snarare behöva knulla runt lite själva, så de inte behövde släppa allt de har för händerna & enbart snacka om NÅGON ANNANS liv. Du hör ju själv hur det låter.

Till sist vill jag tillägga att om jag vet att en kille har knullat runt som fan sedan han var 14, & betett sig illa, så har jag svårt att se honom som pojkvänsmaterial också.
Dock inte om han någon gång då han var full hade sex med två brudar.
Tror samma sak gäller för brudar i en vettig mans tänk.

Puss!

2008-01-02 12:07
är det du, emma ?
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2008-01-02 12:11
Frågar du mig, DrKista? Eller frågar du hejhejokej?
Fan, var tydlig.

2008-01-02 12:12
GAIA

Haha sant:P Jag är virgin inte är jag avis för det^^ Men andra kanske är det, hehe
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2008-01-02 12:17
Lacriox

Med det utseendet?

Nää, nu ljuger du allt.. ;)

2008-01-02 12:19
GAIA

Haha vaddå då?^^ Fan jag är nunna, haha. Näärå. Har inte blitt av bara.

2008-01-02 12:35

Lacroix

Blitt av och blitt av? ^^

Det är väl ingen brådska med det? Men har du gömt dig för killarna eller? Du är ju söt, tror inte du har några problem med den biten direkt..

Aja, se till att det blir med nån du tycker om bara. När det gäller oskulden tror iaf JAG att det är viktigt med vem/hur/vad/varför man gör det. Första upplevelsen präglar liksom lite ens framtida syn på sex, iaf den närmsta tiden. En del personer gör det på fyllan eller där inte känslor är inblandade och har en skev syn på hur det ska vara i flera år, hehe..

//Peace

2008-01-02 12:40
Fast nu är ni ju lite offtopic här

2008-01-02 12:43
Inte för att fortsätta diskutera off topic, men jag tror inte alls att den första upplevelsen har så stor betydelse  för framtida sexerfarenheter, tvärtom tror jag att det är just den inställningen som gör att unga människor har sån fruktansvärd ångest inför och gällande allt som rör att "bli av med" oskulden. Jag blev matad med sexuell press i hela högstadiet, första gången skulle vara perfekt..med ens pojkvän, typ rosblad på sängen och sliskig rnb i bakgrunden.
Jag förlorade min oskuld på en svartklubb när jag var 15 år med en 8 år äldre kille som jag aldrig träffat förut, det var fett nice och även om jag blev så hårt dissad efteråt så har det aldrig påverkat min syn på sex eller dyl.
Fan, sex är bara sex, orka lägga så stor tyngd i den handlingen.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-01-02 12:43

GAIA

Haha nej nej förfan^^ Inget gömmeri här inte, men jag har inte hittat den som jag skulle vilja ha det med.
Visst har jag haft killar men jag blir så löjligt avtänd när man ska ha lite mysigt och de går direkt på musslan liksom. Då är det finito baj hehe. ^^

Ja verkligen att det ska vara med någon man tycker annars ser inte jag direkt poängen med det mer än att det är skönt^^

/ weii

2008-01-02 12:46

LoRia

Haha vaddå rosblad på sängen å rnb i bakgrunden. Har aldrig tänkt i de banorna och det skulle kännas lite overkill med rosblad i sängen. Kanske om man just gift sig å det är bröloppsnatten men vafan:P

Sen så är nog väldigt många som har press på sig gällande detta, vilket är synd.

2008-01-02 12:48
Men ta inte allt så bokstavligt talat, hörrni.

2008-01-02 13:06
LoRia

Hmm, jag sa aldrig att det MÅSTE vara på ett sätt. När jag skriver att det är viktigt syftar jag på de flesta. Självklart finns det säkert tjejer som blir av med oskulden i en smutsig källare med en 10 år äldre skejtare eller liknande och tycker att det är fett, alla är vi olika med olika preferenser.

Samma press fanns f.ö. hos killarna också, "öhh, har du inte haft sex än eller, öhh, ska du inte knulla henne snart då, höhö" osv. Jag blev av med den när jag var 14 med en mysig tjej och det var inget jag ångrade. Men jag lyssnade iofs inte så mkt på vad andra snackade för skit back in the days.

Lacroix

Nåja, tror tyvärr det är så att du får vänta ett tag eller leta efter lite äldre killar. Med vetskapen att jag dissar mig själv och resten av det manliga könet när vi själva var/är i den åldern, men så är det, sexuell erfarenhet och lyhördhet för en kvinnas behov kommer oftast efter ett tag, inte riktigt när man är 18 år direkt. Kan tala för 95% av alla snubbar jag känt typ inkluderat mig själv. Vi tänkte inte så mkt på tjejen på den tiden eller visste inte ens så mkt fysiologiskt öht (vafan är en klitoris typ), in och ut liksom, rakt på sak, inga krusiduller typ. Btw, "musslan"? :D

2008-01-02 13:10
Säg "fuck whatevah" till dom som kallar dig slampa. Ärligt, vad har du att skämmas för? Vem fan vill ha en kille som stämplar en som slampa för att du knullade runt lite iaf? Jag skulle high fivea direkt om nån av mina galpals hade sexat upp två kompisar samma kväll...

2008-01-02 13:13
hejhejokej: "(...)det spelar ingen roll ifall jag säger att jag scorade två på en kväll eller om jag säger att jag blev våldtagen typ(...)"

Shit, hur fan kan du ens ha tänkt tanken att "säga att du blivit våldtagen"!? Det är seriöst det värsta som finns, i sånna fall undrar jag varför så många våldtäktsmän inte blir dömda!? Våldtäkt är fan det mest kränkande man kan göra mot en tjej, och om det finns tjejer som tänker sånna tankar och går hela vägen och till och med anmäler det så är det fan inte så konstigt att riktiga våldtäktsmän går fria! Visst är sveriges lagstiftning jävligt skev den med, men shit, skärpning! Man ska fan stå för det man har gjort. Inte för att jag tycker det som hänt dig är en stor grej på något sätt, om dina polare har vänt dig ryggen av en sån anledning borde du bajsa snett på dom o skaffa nya kompisar istället, dom är ändå ingenting att ha.

Jag vet att du kommer säga "men det var inte så jag mena", men det gjorde du fan visst, annars skulle du aldrig skriva det
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?

2008-01-02 13:15
jag måste bara understryka att jag menar inte att du seriöst hade tänkt göra det, tycker bara att det är grymt dåligt att du ens tänkt tanken
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?

2008-01-02 13:20
GAIA

Jo precis, men sen kanske man hittar guldkornet någonstans som jag förhoppningsvis nu har gjort, som uppfyller mina krav på den sexuella biten (Ja, jag är kräsen).
Men sen kan äldre snubbar vara likadana som de snubbar i min egen ålder liksom. Enda sklinnaden är nog som du sa lyhördheten, som garanterat kommer med tiden. Och det är väl den som man saknar kanske, hehe "Vafan är en klitoris?"^^.

Musslan ja. haha. Jag skulle vara rolig men eftersom min hjärnkapacitet just i detta nu är väldigt mycket under medel så kom jag inte på något bättre^^

2008-01-02 13:48
FETT SKARRIG DU ÄR BREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE     www.lunarstorm.se

2008-01-02 15:10
säg bara att du ville knulla en sista gång 2007, och starta 2008 med ett annat bättre knull.. funkar ju om det var innan och efter tolvslaget

2008-01-02 15:25
tycker me d där e skabbig betende
Don't Give Props To The Devil

2008-01-02 15:33
Ah men du är ju en slampa, din slampa!

2008-01-02 15:38
kewl P22  du fick inget på nyår va?? Fan va du inte skulle våga säga det där till henne IRL:
69 - Try it you'll like it

2008-01-02 15:40
fjäderbat0ng P25
kewl P22               BOKTIPS TILL SMÅKUKAR

Män Som Hatar Kvinnor
Ladda ner boken snabbt och enkelt Finns både på CD och MP3/AAC !!!!!!!!!!!!!!!!!1
69 - Try it you'll like it

2008-01-02 15:41
du ska vara glad att du fick mer knull än vad dina kompisar fick

2008-01-02 16:07
Baah. Vad ska man säga ?
Haha även ifall det inte är mina problem kan jag lacka så sjuuukt mycke över att
vissa brudar är så billiga. Jag menar, vem vet .. kanske skulle du bli min nästa flickvän ?
O skulle jag då få reda på att du gjort så skulle oddsen bli lika med ungefär noll för en fortsättning. Sen kan man säga "det är inte mian problem för det tillhör det förflutna".. men och ? Det är väl det förslutna som gjort oss till dom vi är idag ?

Jag tycker det är vidigt hur som helst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-02 16:33

Ingen som frågat om dom använde skydd? Kan ju vara jobbigt läge om ingen kådis användes och den första killen hade något som den andra killen fick ta över. Ännu jobbigare om magen börja svälla och man inte vet vem som blir den lyckliga pappan? :D

Alla gör vi våra misstag. Det är alltid skönt å höra att det inte bara är en själv som får ångest över saker man gjort, hehe.

2008-01-02 16:53
Pepper_Jack
Det är ju lite skillnad på vad man gör när man är singel & skitpackad på nyår, & på vad man har för åsikter angående att vara lojal i ett förhållande.

2008-01-02 16:59
kown 

Tycker jag inte.
Eller jo, klart där är en viss skillnad.. Men man ser ju ändå vad personen är kapabel till att göra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-02 17:02
Pepper_Jack
Haha, det där är skitsnack.
Jag har aldrig varit otrogen, ALDRIG. Det är det värsta handling jag kan tänka mig att göra mot en annan människa, i princip. & jag har bara långa förhållanden. Jag är fanimej den trognaste jävla brud du kan tänka dig. Perfa flickvänsmaterial.
Men den perioden jag var singel söp jag mycket & knullade runt.
Så jag om någon vet.

2008-01-02 17:07
kown 

Haha, ja du är väkl undantaget som bekräftar regeln då kanske.
Av egen erfarenhet uppfattar jag brudar på det sättet jag skrivit.
Oavsett tycke rjag ändå det är vidrigt och en sån människa skulle jag aldrig kunna inleda ett förhållande med. Kanske för att jag är sjukt kräsen. Men jag vill att min flickvän ska vara i princip  felfri och ha ett "lugnt" förlutet.
Men det är ju bara jag ..

2008-01-02 17:10
Pepper_Jack
Så du börjar fråga ut brudar hur många killar de har legat med när du dejtar dom, eller?
Haha, big turn off.

2008-01-02 17:21
Erkänn att du körde den gamla "vara snäll mot raggets fula kompis så hon/han tycker jag är gullig"-taktiken. Dålig taktik men funkar uppenbarligen i vissa fall. Ibland måste man gå omvägar för att få fräsa lite.

2008-01-02 17:21
kan håla med om att det fins en rätt skev sätt att se på dig efter det du gjort men även ett rätt skeft uppmuntrande i den här tråden också.

jag vill inte att min dotter blir kallad slampa när hon växer upp av illskna puritaner. men jag vill inte häler att hon är gratis fitta åt killar hon inte ens "gillar" (svin) efter en flaska vin. då skulle jag se mig som en rätt misslyckat päron. min dotter ska i alla fal ha mer själv kännsla och kontrol än så när hon är 18 barre.

2008-01-02 17:39
kown 

Ja, jag har alltid vetat hur många mina flickvänner haft före mig redan innan vi blivit tillsammans. Thats it.. o det är ingen konstig fråga, det gäller bara att lägga fram den på
ett bra sätt.

2008-01-02 18:00
pepper_jack

vad spelar det för roll hur många någon har legat med..?

2008-01-02 18:01
Snäll_häst F19: Äh hoppa in i stallet o ät hö, ditt jävla di-sto

2008-01-02 18:33
det här med att tjejer skulle va slampor för att dom har sex med flera killar är ju ändå bara en bild mediasammhället och trångsynta 40talister målat upp. Killar är väl isf lika stora slampor. 

Det enda man skall tänka på är om det känns fel för en själv? att ligga runt utan kärlek inblandat kan väl visst va roligt men jag tror att i slutändan mår man inget bra utav det pga att man helt saknar det emotionella planet i sexet.

Hoppas ångesten lägger sej, det där e glömmt inom en vecka ska du se.
New job. New Life. Good life

2008-01-02 18:34
Snäll_häst F19 varför skulle ja inte våga säga d? d undrar jag

min kuk e inte speciellt liten heller.
Don't Give Props To The Devil

2008-01-02 18:41
AVLY F18

Jag vill bara inte att bruden som kanske ska bli min flickvän ska ha haft sex med hur många som helst. Det hade stört mig sjukt mycke.

2008-01-02 18:56
^^
en ny fast partner som har haft många har förhoppningsvis lärt sig vad ho/an inte söker. om du då uppfyller alla de samlade krav ho/an hunnit skaffa sig ska du nog se dig som lyckligt lottad... du uppfyller ju alla kraven, och vem är bättre att avgöra det än någon med erfarenhet?
typ, så du ska se det.

(ja, jag vet att resonemanget brister lite. men det finns en viss poäng i det?)

2008-01-02 19:07
ääh, go for it! 2st på en kväll är inte så farligt.
du var in the mood, dom var in the mood.
varför ska det blåsas upp så hemskt när det handlar om sex?
så länge inte nån andra part var sårad av det är det INGET FEL i det.

bry dig inte om skitsnack, det är glömt snart och livet fortsätter på samma stig.

kör på tjejen!

vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet

2008-01-02 19:18
Samma tongångar världen runt..

"Nej men hon har haft sex med många killar, hon är en slampa"
- Ingen skadades i den processen och det är mellan de det gäller och ingen annan, still ska lortfolk som inte har ngt med saken uttala sig om hur andra människor ska leva sina liv.

"Nej men ett förhållande är förbehållet en man och en kvinna, det är synd och onaturligt, det borde förbjudas!"
- Ingen skadades i den processen och det är mellan de det gäller och ingen annan, still ska lortfolk som inte har ngt med saken uttala sig om hur andra människor ska leva sina liv.

"Nej men han eller hon tillber fel gud, dvs inte VÅRAN gud, vi mördar dem"

2008-01-02 19:20
major-sabeltand P1 - nej, om du hade läst hela tråden så skulle du sett min tidigare förklaring. jag har aldrig aldrig aldrig tänkt tanken.

2008-01-02 19:26
Snäll_häst F19
inte visste jag att personangrepp är tillåtet :/ hmm....
Kung i undre världen

2008-01-02 19:28
hahaha, va det bra?

2008-01-02 19:41
blä
work some magic

2008-01-02 20:13
frudie P20
sexet? :) den ena var ju en keeper om man ska se det så... haha

2008-01-02 20:14
tack för att alla (eller de flesta) skriver så snälla saker förresten, det känns inte lika hopplöst längre.

2008-01-02 20:15
Får man fråga i vilket landskap du bor i åtminstone? Kan inte direkt relatera till problemet, eller lösningen rättare sagt, om jag inte vet om du verkligen bor i en håla eller inte.
•pave paradise•

2008-01-02 20:19

Äh, fuck it. Du är en revolutionär! om du knullar för att du är kåt själv så är du som vilken kille som helst!

Folk som kallar dig hora är inte värda att vara omtyckt av ändå.