Chill, tjejer kan ha sex utan att behöva ses som slampor.. Jag menar när en kille ligger med flera tjejer, så ses han ju bara som en förebild.. Ligg på för fan, fast bara med folk du vill ha sex med såklart, och om du har pojkvän så håll dig till honom. *lol*
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
lhabia X0 jag kan säga att jag inte bor i någon liten håla eller så iaf men jag har liksom inget litet sammanhållet kompisgäng utan alla känner typ alla :/
Har du snackat med dina vänner och allt folk som var där när det hände, hur dom ser på saken just nu? Jag tycker du ska stå rak i ryggen och var stolt!
Jag kan spy när jag ser vad alla skriver |-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför ska du få rykte för? om du har riktiga vänner så kommer de kanske ogilla vad du gjort men om du själv säger att du ångrar det så borde ingen kompis klandra dig heller så den hårdaste domaren många gånger är en själv. det är ju inte så att du gjort något brottsligt eller något fult som att ligga med din kompis polare. stå för dina riktiga känslor, t.ex att du ångrar det och då ska det inte vara mer med det. ser inte riktigt hur din handling skadar någon annan än möjligtvis dig själv då du utrycker ångest. om ni alla tre var singlar har du inget att behöva förklara för människor egentligen
Femme fatale
*ligga med din kompis POJKVÄN ska det stå
Femme fatale
tvekar rejält mycket på att bruden är 18, om hon nu var 18 skulle hon inte oroa sig för sånt här.
alla vet ju att klottrare e knarkande monster som knivhugger pensionärer o rånar aschmed nere på hörnet..
loosah,m håller med lite där, men däremot förstår jag om hon skulle ha inombords för det för handlingens skull. dvs att man mår dåligt bortsett från ryktet.
det kan vara jävligt jobbigt att bära med sig en ångestladdad sexakt
Femme fatale
få en liten update då.. gått några dar nu (kanske redan skrivits i tråden.. ja har slarvat) men vad säger dina vänner.. tycker dom du är dum
GAIA P25 förstå mej rätt.. om jag tog hem en tjej och satte, sen får jag reda på att hon satte en annan kille för 2 timmar sen, skulle jag känna mej lätt äcklad.. ja, kalla mej pk-idiot om du vill, jag har inget emot sex alls. När det blir flera killar/tjejer per kväll blir jag skeptisk..
Jag personligen är jävligt trött på människor som inte är PK. Eller snarare folk som gör allt för att vara egen och lite på gränsen. en släkting till emo's där man sticker ut från mängden genom provokativa åsikter och tankar..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
I know what you did last New Year's Eve
I know what you did last New Year's Eve
Du har 2 alternativ Första är att ditt första skjut var för dåligt så du var tvungen att ha dig ett till. Det andra är att bli nunna.
Knulla för ditt eget tillfredställande och var lycklig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det här kanske är lite off topic men... en grej jag funderat på ett flertal gånger är att killar (i allmänhet då, inte just i denna tråden, då det varit otroligt ont om sådant) har lätt & gärna kallar tjejer för slampor när de legat med många. Samtidigt verkar de ha en brinnande lust att själva dra över ett par stycken. HUR går det ihop sig? Lägger man på horrykte på tjejer som gillar sex vågar ju snart inte en enda brudjävel bjuda till. Känns bara som att man sabbar för sig själv & för alla andra.
Orka böla.. du gjorde ditt val. Tusen andra som gjort likadant. Knulla vem fan du vill och skit sen i vad andra snackar.. Till din förvånad kommer du inse att folk inte kommer bry sig lika mycket då. Och om du nu inte kan tänka så utan verkligen ångrar det så låt bli att gör om det fler gånger. Folk glömmer. Och det med att du tänkte säga att du blivit våldtagen.. Menade du det så hoppas jag nästan du blir det.
Like hell yeah! Flock the seagulls on this mothafukka!
jag tror som sas tidigare att det mäst är prepubertala miffon och rätt obildat folk som gör skillnad på kvinnor och män i det flästa situationer. alla jag kan räkna in i min vänskaps krets både män och kvinnor har för mycket vet i huvudet för inte göra något sådant här. och om någon skulle göra det skulle vi nog skaka på huvudet och skratta vänskapligt. det handlar väl mäst om att vuxna människor inte rakar ner på sådan här skit men också inte häler håler på med den. sen är i min värld själv handlingen lika korad för både en man och en kvinna och tror ingen som sakt normalt funtad vuxen person skulle göra skilnad på könet.
jag kan säga att jag inte bor i någon liten håla eller så iaf men jag har liksom inget litet sammanhållet kompisgäng utan alla känner typ alla :/ Du menar klubbstockholm?
hejhejokej F0 vadå dig själv att skylla? om andra snackar skit om dig för att du har satt på två snubbar på en natt är det dom som har problem. ta för dig av livet och skit i vad folk säger.
Det är nog dags för mig att flytta ifrån Sverige! It starts to get freaky.
hejhejokej: haha! Ja, jag hade läst hela tråden innan. Det var min första tanke när jag kom till det du skrev "va, har jag missat nått?". och så var det inte (kunde iaf inte hitta nått trors att jag läst det två gånger, nu har jag läst det tre gånger), så därför blir jag fan sne på att du kan tänka eller ens skriva något sådant! Du skulle vara jättesöt o gullig o underbar om du kunde citera nått som skulle kunna få dig att skriva så, annars är du bara en osmart jävel som säkert förtjänar att bli behandlad illa (för att sånna som tänker som dig får våldtäktsmän att gå fria, och våldtagna kvinnor att leva i skräck för att den som våltog dom skulle kunna göra det när som helst och hur som helst igen pga att de aldrig åkte fast. Och de skulle dessutom kunna göra det mot någon annan) men som jag skrev, att du lätt kommer förneka det jag skrev (vilket blev sant), så kommer du inte heller kunna citera något som skulle kunna ge dig en bra anledning att skriva så
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?
shit, vilket "problem" du har egentligen! fatta vad jobbigt, du har råkat knulla två personer! Folk som har riktiga problem i sverige har typ en mamma som dog när dom gick på lågstadiet, folk som har problem i t.ex. usa. kan få cancer (som går att bota) i din ålder, men de har inte råd med mediciner för att deras föräldrar inte är VDs för microsoft, folk som har problem i afrika dör för att dom inte får tillräckligt med mat eller för att de är födda med hiv, folk i mellanöstern kan inte sova på nätterna för nästa bomb kan spränga deras hus. barn i ryssland fryser ihjäl kalla vintrar ... helvete, du har inte ens nått problem, du lever i trygga sverige där vi hela tiden får i princip (relativt) all hjälp vi behöver. Jag lovar att du skulle kunna ta livet av dig för att din pojkvän gör slut medans andra kan tvingas se sin familj bli dödad och fortfarande lever vidare utan tanken på självmord. Oroar du dig över nått sånt som du oroar dig för kommer du inte komma långt i livet Nu har jag läst i några andra forum, kommit tillbaks och läst igen o hittar fortfarande ingen anledning till att du skulle kunna skriva så
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?
om man bryr sig mer om vad andra tycker än vad man själv tycker så tycker jag att det kanske är dags att dra
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
skit i alla rykten... Knulla på;) Upp med hakan gumman
okej, nu förklarar jag hela den där "våldtäktsgrejen" en gång till för alla så att folk kan sluta tjata om det sen. låter det bra? det jag menade var att hur jag än säger att jag själv ser på saken, typ om jag säger "aa jag var skitkåt jag ville göra det med båda" eller om jag säger "åh fan vad jag ångrar mig" så kommer folk inte bry sig om vad jag säger därför att de redan har skaffat sig en uppfattning om vad jag är för slags människa. detta grundar jag på att det är så måna tjejer som blir våldtagna på riktigt som blir kallade slampor sen efteråt, även fast de inte ens hade "del i saken" eller hur man ska säga. det var ALLT jag menade med "det spelar ingen roll ifall jag säger att jag scorade två på en kväll eller om jag säger att jag blev våldtagen typ, folk kommer ju bara rycka på axlarna och stämpla mig som slampa." ja, det var dumt sagt men jag menade VERKLIGEN inte att jag skulle säga att jag blivit våldtagen. så dum är jag INTE. och sen så var det även någon som bad om en update. mina tjejkompisar är helt "åh nej, varför gjorde du deeeet?" medans mina killkompisar inte tycker att det är något konstigt alls med det hela... jag är ganska förvånad över det, men ja. den första killen jag låg med går för övrigt runt och blånekar till att vi hade sex har jag fått höra (men vad jag vet så har inte han fått höra att jag var med annan efter honom) och den andra killen är på mig som ett plåster nu. :/
Dåså, vifta bort den andra och blåneka den första, all good in Wonderland..
Men om hon blånekar den som blånekar kommer han vända och kalla henne för lögnaktig slampa. Classic dick move, trust me. Do not fall for it.
•pave paradise•
hejhejokej Låter ju som att allt är frid & fröjd igen. Plus att du har en pojkvän om du vill.
It will blow over, ursäkta ordvalet.
- Sarcasm is the lowest form of wit! - Aha, but its still a form of wit. - Darn, you got me there.
Du verkar gilla att knulla, tjejen! Fortsätt med det isf, och sluta upp med att skämmas för det! Vad fan har andra människor att göra med vem du har mellan benen? Nej, sluta ha ångest och fortsätt med det som ger dig det, är mitt tips. Det gör dig gladare i längden...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Jag hade blivit besviken på en kompis som ligger med två kompisar, eller ens en, nykter som onykter, kille som tjej. Tycker det är dumt att riskera vänskap på så sätt. Det går nog över, försök att ta det lite lugnt på fyllan bara. Det går över!
slutislutslut
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Vill man ligga ska man ligga, vill man inte är det rätt dumt. Och vad har "vännerna" med att göra ifall du "gör" två på en kväll? Avundsjuka? Det enda som möjligtvis skulle kunna bli ett problem ifall du bor i en håla är att skaffa pojkvän. Men isf borde du nog ha flyttat till en större stad för ditt eget välbefinnandes skull oavsett om denna kväll utspelat sig eller inte.
skit i alla rykten... Knulla på;) Upp med hakan gumman jag hoppas för allt på whoa och heliga jesu namn att du var 100% ironisk där?
Kung i undre världen
Är väl lika bra att sådant här händer iofs så kanske folk drar ner på det lite iaf. Du lär ju inte göra om det precis.
teN det är väl ändå helt mellan dom två personernansom ligger med varandra? vad spelar det för roll för dig om någon av dina kompisar knullar med sin kompis?
vadå ångest. va stolt att du fick två killar på en natt detta samhället syn på tjejer o sex e fuckt up tjejer kallas h*ra medans killar blir kings. =S
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
Brodin1: Vad är grejen? Verkar som att killen hon snackar om som hon inte gillar alls är DU, med allt ditt ständiga hävdande om att du tycker att det är äckligt.
•pave paradise•
äh kändes det bra att göra det så har du väl inget att ångra. skit i va folk säger, knulla på!
Jag hör aldrig längre att killar är hingstar och tjejer horor, säger folk så längre? Det är väl ganska okej att ha lite sex så i din ålder, men sedan kanske det inte ska vara flera på kväll och flera varge helg osv. Jag hade inte velat haft en tjej som haft 30 samlags-partners. Sedan om du vart 13-15 år så hade jag tyckt att det var lite tragiskt, trist och nästan hemskt, men du är ändå 18, om du inte har sex på de två nästa festerna fattar väl folk att du inte är någon "slampa". Lycka till, det går över.
om folk snackar skit säger du bara att den första var så dålig att du var tvungen att ligga igen, men tyvärr var den andra inte mycket bättre. vilka jävla idiotkompisar du har som ser ner på dig bara för att du bestämde dig för att ligga med 2 killar samma kväll.
Rehab is for quiters.
vadå ångest. va stolt att du fick två killar på en natt detta samhället syn på tjejer o sex e fuckt up tjejer kallas h*ra medans killar blir kings. =S du är medveten om att det är generellt mycket svårare för killar att få sig bazz va? en brud går fram till första bästa packade snubben o risken att han säger nej är inte för stor.. killar får oftare jobba för att styra de dom vill.. det som gör skillnaden! vem applåderar den som hoppar 2 meter med hjälp av trampolin? hahaha skulle inte vilja ha nån som du som flickvän o de gäller nog de flesta så du får väl knipa om dina utsvävningar när du hittar nån du tycker om o hoppas att folk inte snackar för mycket haha.. eller så skiter du i allt o blir kvarters***** for all i care gör din grej
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Producent
2008-01-04 14:23
gå hem till den som snackar värst, be om att få prata lite med honom i köket och ställ honom med ryggen mot skåpluckorna bredvid knivstället/knivlådan. medans ni står och snackar så tar du fram den största jävla kniven shuno har i köket och så hugger du den precis under kuken in i skåpluckan och sen säger du "Nästa gång du snackar bredvid munnen så missar jag inte." Sen går du därifrån. Börjar han snacka sen efteråt får du nog göra en ken och stick den i siiiiiiiiiiiiiidaaaaaaaan!
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
hejhejokej F0 ...och om du hade varit kille så hade du fått rykte som värsta hingsten. Nu lät man lite som Magnus Betnér (usch), men ärligt talat så hade du inte fått skitrykte om du varit kille. Synd. Gör som du vill, du får väl fan knulla vem eller vilka du vill? Inte läst tråden, klaga gärna om jag upprepar det någon annan skrivit.
I tego arcana dei!
Fast, är man kille i en sån krets och har dragit på två tjejer under samma kväll lär man ju inte få röra någon av tjejerna inom den kretsen igen.
•pave paradise•