Toastare
2008-01-01 18:33
Soomersault, om hon skulle börja säga att hon inte var med på det etc. Just för att det finns flera fall där tjejer sen gått ut med att de inte alls blivit våldtagna utan det är något de sagt för att de ångrat att de haft sex med killen. Kanske för att deras pojkvän kommit på att de varit otrogna etc. Detta gör sen att när tjejer väl blir våldtagna har de svårare att bli betrodda i rätten.. tyvärr. Så man ska stå för vad man har gjort, även om man inte är stolt för det.. och självklar ska man anmäla om man verkligen har blivit våldtagen, även om det var när man var full och av en killbekant etc.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-01-01 18:34
hejhejokej, ja det var onödigt skrivet för det finns inte bara två motpoler.. det finns även den situationen du är i. Du gjorde det, du tänkte inte och du ångrar dig...men du gjorde det.
Jag skyller allt på Emma!
skit samma, det är ju bara att inte bry sig, du gjorde något dumt på fyllan, inget mer med det..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Hah. Det enda du kan göra är att stå på dig. Stå för vad du har gjort. Jag lovar att det går över om högst en månad. Alla gör bort sig ibland och om dom sviker dig för detdär förstår jag inte att du någonsin ens kallat dom för vänner.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
omg du är ung och hade sex, fuckit det var nyårs afon och folk gör bort sig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"bull som fan. bullare är kanske att om det hade varit tvärtom - killen som hade sex med två tjejkompisar - hade han förmodligen fått en dunk i ryggen av sina polare." Ja men då är det ju tjejernas och inte killarnas fel. Istället för att se ner på era vänner när dom gör en sån här grej, så kan ju ni också uppmuntra dom. Eller har jag fel?
your heart pump project kool-aid
"attatch shame upon the pussy"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du får väl göra vafan du vill? skit i ryktet...om dina polare vänder dig ryggen för att du (ve och fasa!!!) hade sex med 2 killar inom loppet av några timmar, så är de ändå inga riktiga vänner. bajs på dem, och bajs på alla som snackar skit.
We call them winerbrods.
Det är cool, ride it out liksom.. Se till att ryktet ändras och att inte bli så full igen så det händer igen, då kan det jävlar bli svårt att ändra på.. Men som sagt du är 18. Det är cool. Om någon frågar säg att första killen va så kass så du var tvungen o gå till nån annan ;)
Vad fan är du kriaten eller vad är grejen? Det är väl inte hela världen. Alla slampar sig, och har tillåtelse att göra det. Om folk ger dej rykte för en sån sak är det dom som är sån ajävla loosers
äh... jag har också knullat två på samma kväll och hånglade med 7-8 st. sånt som händer. hade du varit man hade du fått ryggdunkar, men nu är du tjej, så då är det bara o skita i allt jävla skitsnack. vad jag vet var det ingen som snackade om mig direkt. och gjorde de det så fick de väl göra det då.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Ja, det är jättesynd om dig. Tänk på barnen i Afrika ;P
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
jag hade gett er slampiga tjejer en dunk i ryggen. Inge fel i att älska runt med flera.
shimmy shimmy yo
Hangaround
2008-01-01 22:54
Hade du vart kille hade du kunnat skytat med det och alla skulle tycka att du var den cleanaste snubben i stan. Jag tycker att du skall köra på det, va en tjej ala 2008. Det är inte fult fan.
SpT mfl Självfallet är det en större bedrift om en kille lyckas ligga med 2 st under samma kväll än om en tjej gör det, eftersom det är så jävla mycket lättare för en tjej att få ligga.
Hangaround
2008-01-01 23:02
Ännu bättre, de har makten och använder den samtidigt, på ett eller annat sätt.
alla gör saker dom ångrar, sakerna man inte gjorde är det man ångrar mest i slutändan. låt det inte påverka vem du är.
Vad hade du för rykte innan?? Sex med en kille du Absolut inte gillar?? men visst ditt rykte är knäckt om du hade tänkt att vara flickvänsmaterial och det kan kanske bara botas med att låta tiden gå.
Ät
elem P19 Kanske. Men fortfarande kommer killarna tycka att hon är en slampa, men hade det varit en kille som lyckats sätta på två brudar hade det varit häftigt - inte slampigt. Pesonligen bryr jag mig inte ett skit om vem som pippar vem, men tyvärr brukar synen på killar och tjejer som har sex med vem de vill se lite olika ut...
Skåne!
Jag förstår att du har ångest över att haft sex med någon du egentligen inte ville sätta, men att folk i 18-årsåldern och uppåt nu ser ner på dig och tycker du är slampig för att du bresat för 2 snubbar samma kväll låter sjukt, tycker jag. Antingen bor du i en liten håla eller så har du ett skumt umgänge. Mina polare skulle aldrig ha stämplat mig för det, däremot ställt upp och snackat om varför jag låg med snubben fast jag verkligen inte ville. Så, ja, flytta kanske är ett bra alternativ..inte för att det blir jobbigt för dig med slamprykte utanför att det verkar som ditt umgänge där du bor är relativt bajsigt.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Äh vadå rykte, du fick scora 2 ggr samma kväll! Wohoo! Grattis! ^^ Blir så trött på allt snicksnack om att kvinnor ska vara små pryda varelser som helst ska låsas in nånstans. De får inte njuta av sex som de vill heller utan att moralkakor ska tryckas ned i halsen på dem. Vafan så länge man inte skadar nån i processen t.ex. genom att vara otrogen eller dra på sig/sprida massa könssjukdomar så är det bara att köra på, knulla 10 killar i veckan om du så vill, jag har inget att invända mot iaf.
Kanske inte världens mysigaste sätt att börja det nya året på, och då snackar jag om ångesten, sexet var säkert urmysigt. Bor du inte i en by på 20k invånare så är det väl lugnt? Är väl lugnt även om du bor i en sån by, killar gör det hela tiden. Hade bara varit riktigt kasst gjort om du har pojkvän också...och det har du väl inte?
•pave paradise•
ähh se det positivt.. du fick dubbelt upp, dina vänner fick gå hem och tillfredställa sig på egen hand. du vann! Grattis!
hej hej
lhabia: "sexet var säkert urmysigt." tveksamt om hon det var med en person som hon absolut inte gillar?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Filbunke: Ja, men då har ju hon den andra omgången att gå efter :) Nej usch vad elakt det låter..måste du förstöra för mig även utanför "Övrig Musik"-forumet din jävel? Fan vad jag ska nita dig på Dillinger alltså... ;)
•pave paradise•
Abo, fett trist att höra att folk knasar upp dig, liksom berättar för dig att folk kommer att se dig som ett enkelt ligg, inte flickvänsmaterial. Hatar shunos som förstör sådär. Liksom en brud som är lätt att haffa är ju soft en onsdagkväll så man slipper dra i kuken själv liöm. Men när andra snubbar kallar sådana individer för horor och dylikt så pajjar dom ju chansen för ett lätt nyktert kondombaserat knull en tråkig vardag. Jesus Christ...Stila upp er kvinnodjur!
www.myspace.com/drdrogdisko
lhabia: haha, ja det är mest i "över musik" jag härjar men ibland dyker jag upp här serru! speciellt i trådar som handlar om sex och/eller ångest.. :)
att ha sex med 2 pers samma kväll är lika äckligt oavsett om det är en kille eller en tjej.. det kommer aldrig att få någon att se bättre ut i mina ögon, oavsett kön.. Men sånt där försvinner ju ganska snabbt.. behöver ju inte ens komma ut öht..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
KNULLA FÖRFAN! ORKA. det du bör tänka mer över är vad fan du har för kompisar som er ner på dig för det där. mina kompisar hade sagt bra jobbat:)
alltså.. logiken säger ju att såna där saker får man leva med tills nån gör nåt värre. Så är det alltid :) ett tag är det inne att trakassera en polare för att han låg med en ful tjockis i bastun på skidresan.. sen håller det i sig tills en annan polare har sex med en hemlös snartonåring som han hittade utanför hornstulls T-Banestation.
Simba att ha sex med 2 pers samma kväll är lika äckligt oavsett om det är en kille eller en tjej.. det kommer aldrig att få någon att se bättre ut i mina ögon, oavsett kön.. Vad är det som är äckligt med sex? Okej att i det här fallet hade hon det med en snubbe hon inte gillade som person men vad är äckligt med sex? Om du har sex med två söta tjejer en och samma kväll, är ni plötsligt äckliga allihopa då? För att ni har sex? :S Shit, bara oskulder, PK-idioter och annat löst folk på gatorna och i forumen nuförtiden..
folk snackar om allt. och oftast pga de samsta anledningarna och vissa manniskor ar smasinta pa det viset. javligt latt for mig att saga men strunta i vad andra tycker och tanker. den enda personen du har att svara infor ar dig sjalv. du hade sex nagon och nu angrar du dig. det hander sakert ibland att man angrar ett ligg. damn it, man ar bara manniska! det ar dock no biggie. du lag med dem, det hande och that's it. om dina "vanner" valjer att se det som nagot annat, det ar deras problem. skylle bara inte ifran dig utan ta lardom av detta. och snart ar det var! livet blir alltid lite lattare nar det ar soligt.
I´m with stupid--->
haha slaaaaaaaaaaaaaampa eller pimp valj sjalv
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
jag personligen ser inte det som en större bedrift om en kille ligger med 2 stycken på samma kväll. i grabbars ögon kan det vara häftigt och roligt men killen sjunker så otroligt mycket hos alla tjejer. jag tänker ofta på antalet tjejer jag har haft sex med och om någon frågar så ljuger jag gärna ner mina nummer om det är en möjlighet. har gjort så dumma grejer tidigare som jag står för, men samtidigt inte är glad för. så i korta drag så kan det vara bättre att dra en vit lögn för att själv må bra och slippa snacket. denial , powerfull afrodisiac
"Alla i hela stan vet"? Vart bor man om en hel stad vet om att en person har haft sex? En håla i Överkalix? Bor man där kanske det är på tiden att man flyttar?
Signatur får rum här
hah, vilken tabbe ^^ Men ja, för att inte bara verka elak så lär folk glömma det. Det var ett misstag, dom närmaste förstår om du visar din ånger liksom.
frankielamps: du säger att du ljuger om det men samtidigt att du står för det?
filbunke: ja, om någon vet någonting så försöker jag inte dölja det. alltså står jag för det... däremot kan jag snacka bort det till dem som inte är helt hundra på storyn. förstår du?
haha vilken kväll.. men vafan du är bara 18.. inget å lipa över..
nasty. dirty..
work some magic
usch
ge mig din månadspeng
Sex är inget fult eller skamligt utan något naturligt och fint som sammanlänkar två individer om än bara för en stund, sedan kan det ju vara sjukt ångestframkallande att ångra sex med någon, men har man inte varit otrogen/fått obotligt könssjukdom/blivit gravid/våldtagen/etc så är det bara att själv inte göra så stor sak av det av det utan bara gå vidare och försöka se till att inte hamna i en likadan situation igen.
Jag trodde det där med rykten dog i högstadiet men tji fick jag. Se det som ett tecken att flytta till Stockholm istället, om du bor någonstans där hela hålan vet allt du gjort på nyårsafton redan dagen efter bör du dra illa kvickt. För övrigt är det alltid grymt att scora två gånger på en kväll oavsett kön!
GAIA Shit, bara oskulder, PK-idioter och annat löst folk på gatorna och i forumen nuförtiden.. Vad är det för fel på oskulder? :SHejhejokej
Jag tycker inte du ska lägga ner så mycket energi på det hela, visst det är antagligen urjobbigt. Och som många andra har skrivit så borde du se över dina så kallade vänner. De som trycker ner dig. Det är väl ändå nu som de ska stötta dig?:) Det kommer gå över.:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Yummie, alla gillar den slampiga sorten. NOT!
My heart lives in my vagina.
Lacroix Inget alls, förutom när de försöker predika illa dold avundsjuka genom moralkakor..
Det finns vissa saker jag kan (och har gjort förr) mobba sönder folk för, det är när jag ser personer som trakasserar andra människor utan anledning, rasism och folk som sitter och kallar folk saker/dömer ut dom för deras val eller actions, t.ex. kalla en tjej som gillar att ha sex ofta för billigt luder. Ser jag en sån person på en arbetsplats eller skola etc så får han eller hon veta det i ganska raka och friska ordalag, lyssnar personen inte får den skylla sig själv. Så är det bara, vi alla fungerar olika, jag fungerar på det viset.
Ääääh, en brud jag känner fick knulla på alla tre våningar i ett lägenhetshus under en gemensam husfest i Åre. Då med tre olika killar som också var polare. Det var en kul grej, och vi skrattade åt det efteråt. Om någon tar upp ämnet igen så skratta bara åt det.