jag har förstört mitt rykte
måste bara slänga ur mig all ångest som jag håller på att drunkna i just nu... igår hade jag sex med en kille som jag absolut inte gillar... och ett par timmar senare så hade jag sex med en av hans bästa vänner. ni kan ju gissa hur bra rykte jag kommer få nu. :( jag vet att jag bara har mig själv att skylla, och jag har ingen jävla aning om varför jag gjorde det. enda bortförklaringen jag har är att jag var full men det räcker ju liksom inte. det är redan en massa som har fått reda på det och mina kompisar ser ner på mig som fan nu och jag lär ju aldrig kunna skaffa några nya vänner i den här stan efter det här. jag har sån sjuk jävla ångest. vet verkligen inte vad jag ska göra. har försökt snacka med den ena killen om att han inte ska gå runt och snacka om det med folk men han bryr sig såklart inte ett skit. just nu känns det allvarligt talat som att jag måste flytta härifrån, men det kommer ju inte bli så enkelt eftersom att jag bara är arton. ja... gott nytt år. jag kommer att spendera hela det här året ensam instängd i mitt rum.
Tur att du skrev åldern, skulle precis frågat & gissat då hade det bara blivit pinsamt.
Don't!
Jag tror det är rätt lungt, hade ju vart en annnan sak om duvart 14 typ .. Men försök bara att ändra på "ryktet" då, genom att inte ha sex med nån annan än din pojkvän som du ska försöka skaffa :-)
be the change
bull som fan. bullare är kanske att om det hade varit tvärtom - killen som hade sex med två tjejkompisar - hade han förmodligen fått en dunk i ryggen av sina polare.
Skåne!
du överreagerar en smula.. det är lugnt! förra nyårsafton var det en tjej som hånglade med typ halva festen, knullade med en kille på toaletten och sedan en annan kille i trapphuset.. då snackar vi ångest.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Jag tror att det inte är så allvarligt som det antagligen känns just nu, utan att det kommer att vara glömt om några månader. Men visst fan kommer det att kännas skit ett tag, det tror jag absolut.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Toastare
2008-01-01 18:02
Det är ju gjort och jag förstår att du har ångest. men det är inte hela världen och du är ändå 18 år.. folk kommer glömma bort det. Sen är det ju bara att ta det lungt i celibat ett tag och sen skaffar du pojkvännen du gifter dig med och har sex med för förstagången på bröllopsnatten så blir allt bra ;)
Jag skyller allt på Emma!
princessleija, jo du jag tänkte också på det. men i mitt fall så går det ju verkligen inte att vända till något bra. det spelar ingen roll ifall jag säger att jag scorade två på en kväll eller om jag säger att jag blev våldtagen typ, folk kommer ju bara rycka på axlarna och stämpla mig som slampa.
Man tycker att människor som är myndiga borde förstå bättre. Konsekvenser tillkommer givetvis till alla ens handlingar i livet. Jag har inget direkt tips till dig, i hur du ska göra, eller vad du kan göra, mer än att du förhoppningsvis lär dig av ditt misstag. Alkohol är bra konstigt.
vänner som ser ner på dig är väl inga riktiga vänner eller? hitta någon du kan lita på och försök prata om det. det är asjobbigt nu men tro mig, det är inte hela världen, även om det kanske känns så.
hejhejokej Jag vet. Det är drygt som fan. Förhoppningsvis kan du kanske förklara din ångest och säga att det var pga fyllan. Eller så spelar du cool och säger, vadå jag ville pippa med båda och jag gjorde det. Som Samantha i Sex & the city =)
Skåne!
Snälla, skyll aldrig på att man var "full" eller man hade aggerat annorlunda om man varit nykter. Det är BS.
Pedro_Sanchez: Eh, nej, det är inte BS? Dock ingen bra ursäkt då man isåfall kunde ha sett till att vara nyktrare, men visst fan agerar man annorlunda när man är galet full än när man är nykter. Att säga något annat är BS.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
filbunke, aa och det minns du fortfarande. det känns ju... bra
Skyll inte på fyllan, utan säg istället du gjorde ett stort misstag.
kan du inte bara göra det till en "girlpower" grej. Det är ju du som är största playern... seriöst va har du för kristna fjantar till polare?? Ja skulle langat high five!!! skit i att det snackas lite. det görs det överallt. Dom där snubbarna lär ju inte dissa dej iaf. Dom vill säkert knulla igen right?
69 - Try it you'll like it
Dina vänner kommer släppa det om ett tag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Brunsås P1 : Då bör man inte dricka alkohol. Min mening. Folk får väl gå någon kurs i hur man skall aggera när man är berusad.
Toastare
2008-01-01 18:08
det positiva är väl som sagt att du kan rensa ut bland dina vänner..för de som verkligen är dina vänner skiter i vad du gör. De bryr sig om hur du mår.. inte hur deras rykte skulle påverkas av att umgås med dig. Pedro, det är ju för att hon druckit för mycket som hon tappat omdömet och utfört en handling hon antagligen aldrig skulle gjort nykter. Hon var full.. Men nämn aldrig, aldrig våldtäkt eller skämta om det.. för det är sånna anmälningar som gör att de som verkligen våldtar går fria.
Pedro Klart man agerar annorlunda när man är full, aspackad, berusad eller vad man nu är. Man tappar kontrollen över så sjukt mycket när du druckit alkohol, gränser försvinner och allt känns så jävla rätt på fyllan. Som dagen efter inte känns riktigt lika bra.. Alkohol suger.
Skåne!
BountyBoo F27 Då ska hon inte dricka som hon gör. Kan man inte hantera sig själv eller gör saker man sedan kommer ångra bör man genast se över vad och hur mycket man egentligen tål av den fina drycken.
Toastare
2008-01-01 18:10
Pedro, det är självklart att 1000 tals inte klarar av att dricka.. och gör saker på fyllan de aldrig annars skulle gjort. Som sagt så hoppas man att de lär sig av sina misstag och dricker så de kan hantera det eller inte dricker alls. Men att påpeka något som alla redan vet känns lite onödigt i tråden.. som sagt så är det bara att stå för vad man har gjort och inte skylla ifrån sig.. det är det enda rätta.
Ligg med vem du vill, när du vill, hur ofta du vill! Jag kan säga att jag personligen inte bryr mig och du borde inte heller bry dig om vafan folk tycker och tänker om dig! Men om du blir kallad hora och liknande så begär jag att alla på Whoa kallar mig för hora också eftersom jag har gjort liknande grejjer många gånger, skillnaden är bara att jag är kille...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Det värsta är när människor skyller på att de var fulla.
Toastare
2008-01-01 18:12
Pedro, men nu handlar inte tråden om att du kan hantera sprit utan att hon begått ett misstag som hon har ångest över. Men en klapp på axeln till dig och oss andra miljontals som kan dricka..och ännu en klapp på axeln till alla oss som kan dricka med också har empati för folk som gjort nått de ångrar.
Pedro Fast alla människor tål alkohol olika bra, så man kan ju knappast säga att man ska "lära" sig hur man ska bete sig när man är full... Om man ofta gör saker man sen ångrar på fyllan ska man ju sluta dricka, inte lära sig hantera det, för det går nog inte...
Skåne!
ge mig adressen till den som kallar dig slampa så ska jag döda dom
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Wow, olaga hot. Roligt, roligt.
hejhejokej F0 "det spelar ingen roll ifall jag säger att jag scorade två på en kväll eller om jag säger att jag blev våldtagen typ, folk kommer ju bara rycka på axlarna och stämpla mig som slampa." missuppfattar jag något här, eller har du ens för en sekund övervägt att säga att du blev våldtagen av dem för att slippa horstämpel?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
ta det inte så seriöst, shit happens!
skratta lite åt din egen misär och snart är det glömt.
mjao!
Snäll_häst F19 , nej alltså de lär ju inte banga iaf men som en "kompis" sa, nu kommer alla killar bara se mig som ett enkelt ligg och inte kompis/flickvänsmaterial.
Vem har tagit skada av vad du gjort? För att kunna påstå att du gjort något fel måste man kunna peka ut nån som lidit av det. Inget "brott" utan offer. Ärligt talat, skitsamma. Låt folk skvallra om de vill, men som sagt är du 18 och de flesta borde ha slutat gotta sig i andras sexliv. Och kom ihåg, hade du varit kille vore du festens kung.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Toastare
2008-01-01 18:19
Pedro, olaga hot? Lugna ner dig lite nu... olaga hot måste vara riktat mot en specifik person.
Misery_chick , nej nej nej absolut inte! jag bara menar att vilket håll jag än lutar historien åt så kommer folk inte bry sig om vad jag säger för de har redan sin uppfattning om vad jag är för någon.
fattar inte varför det blev massa skumma radbrytningar här nu men skitsamma :/
Toastare
2008-01-01 18:20
Jag vill understryka igen, STÅ FÖR VAD DU GJORT. Vad du än gör så ska du inte nämna våldtäkt för du förstör dels killarnas liv och du ser till att tjejer som verkligen blivit våldtagna inte blir trodda i rätten sen och riktiga våldtäktsmän går fria.
Toastare
2008-01-01 18:21
du ska luta historien åt att du var med på det eftersom du uppenbarligen var det och säga att du begick ett misstag men att du var införstådd med vad du gjorde.
BountyBoo F27 Det är nog du som ska ta din Admin-titel lite mer seriöst och inte accpetera sådant uttalanden, oavsett hur ett hot ska vara riktat för att vara "olaglig".
det är 2008 och sådana här trådar skapas fortfarande, att det går så sakta för jämställdhet och sunt förnuft. orka bry sig om vem som ligger med vem hit och dit? de som lägger så stor vikt vid andras sexliv borde ta och rannsaka sig själva och sitt egna, uppenbarligen. hejhejokej: det är uppenbart att du redan har begrundat dina handlingar, men tänk inte i negativa banor utan försök se det positiva och ta till dig det du kan få ut ifrån det det här. dvs, som någon sa ovan, möjligheten att sålla bort de som eg inte är vänner, fundera på hur vettigt alkohol är, din egna inställning till sex, osv. bättre att försöka vända något till något positivt än att gräva ner sig. det kommer du ju bara må än sämre av, och det i sin tur kan leda till än mer destruktivt beteende. de som har något att säga/sprider rykten, är förmodligen de som har störst problem med sig själva iaf så...
Toastare
2008-01-01 18:21
För det som är värre än att bli kallad slampa är att ljuga om övergrepp.
Pedro: Hej rättshaverist.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
hejhejokej F0 sen kan man ju tycka att du borde se över hur du mår egenligen när du gör något så destruktivt som att ligga med en kille du inte gillar istället för att oroa dig över hur du ska vinkla historien för att undkomma eventuell ryktesspridning.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
asså dina kompisar försöker ju bara skuldbelägga dig. där och då, ville du ligga med dom? och tänk då bort att du var full.ville du det där och då så har du väl inte gjort något fel och att dina kompisar då håller på och snackar en massa dynga är allt bra sorgligt. återerövra din sexulitet och bejaka den. det värsta som kan hända nu är att du går och blir nunna. du har förhoppningsvis lärt dig något av det, men om det leder till att du låter bli att ligga med en kille, fast du egentligen vill blir det ju bara fel.
hejhejokej F0 Skit i att försöka luta den bara så dör den av sig själv efter ett tag, du är säketr en skitbra tjej på många sätt och vis i övrigt, och bara den här händelsen försvinner från folks närminnen så kommer dom att se till dina bra egenskaper igen.
Två killar på en kväll är inte så pass mycket att folk inte släpper det förr eller senare. Om du inte bor i den minsta mest inavlade hålan i Sverige, och isåfall gör du rätt i att flytta därifrån ändå.
Toastare
2008-01-01 18:23
Pedro, jag tar min admintitel på största allvar... men det är klart man får bli förbannad. Jag tror inte Yun_di kommer göra det i verkligheten utan han vill mer understryka hur mycket han hatar folk som kallar tjejer som har sex (eller mycket sex) för slampor. Ta inte allt så bokstavligt, det är internet..
BountyBoo F27 Haha, det får mig att le. "Ta inte allt så allvarligt", nej, visst, jag glömde att det var Internet. Det som är problemet. Då får man använda sig av lite bättre ordval, eller framstå som en pajas. :)
Jag tycker inte det spelar så stor roll. Vilken liten incesthåla du måste bo i om alla bryr sig så otroligt mycket. Har själv hört tveklöst värre grejjer här i krokarna och skulle inte bli särskilt upprörd om det inte vore typ min flickvän... Klart att folk snackar men de hittar snart något nytt att snacka om..
http://www.earforcefm.blogspot.com
Toastare
2008-01-01 18:26
Pedro, du måste förstå att folk uttrycker sig på olika sätt.. som sagt har Yun_di inte brutit mot lagen eller någon av våra regler här på whoa och jag förstår att han blir förbannad. Så den som framstår som en pajas är väl du som skriver egna lagar. Nog diskuterat, läs gärna våra regler så vet du vad det är man inte får göra här.
Det känns skit nu o kommer att göra ett tag, men snart är det glömt hos alla andra. Det lovar jag. Och dina "polare" som ser ner på dig borde du inte hänga med. Mina polare hade skrattat och sagt: u go girl. Sen hade de sagt att jag inte ska göra om det, om jag nu får sån fetångest för det, men att jag inte ska skämmas. Finns de som gör så grymt mycket värre saker. Det här är en fis i rymden i det stora hela. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BountyBoo F27 Hur menar du när du säger att
"och du ser till att tjejer som verkligen blivit våldtagna inte blir trodda i rätten sen och riktiga våldtäktsmän går fria."
alltså jag vill bara säga det, eftersom det var ganska många som reagerade på det, jag har aldrig över huvud taget haft minsta lilla tanke på att säga att det var våldtäkt. det var dumt sagt men det enda jag menade med det var att jag ville ha två "motpoler" eller vad man ska säga, liksom en som var att jag verkligen ville och en som var att jag typ skulle skylla ifrån mig.