candide ja, jag skulle satsa på dom bruna istället. fast vore det jag skulle jag ju såklart slopa af1orna och köpa ett par grymma am1 eller safari. annars har jag inga fler tips om dom modellerna du listade.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
Så mycket mönster på mittsulan blir fan aldrig bra. Färger är alltid nice men jag personligen tycker det blir för mycket och det finns ju liksom inget symetriskt sammanhang med resten av skon.
Nej tack säger jag :)
Forumssignatur...<br>
Sjukt med respekt till dig zacman! :) Visa en bild på samlingen med plx!
Forumssignatur...<br>
candide: Jag har ett par såna där air force 1 premium rödblåa (paris edition) men det där tunna materialet som ser ut som rosor är det skitkass kvalitet på. Jag fick två stora hål i dom fast jag skött om dom noggrant. Skitkasst
http://duckdown82.tumblr.com/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alkor: Kommer i veckan...
the T A P dance to it 1017475779
Grymt feta AM light realidad! Dem har man ju kollat på själv. :) Alla är iofs riktigt nice.
Forumssignatur...<br>
hehe, fick dom för runt 900 spänn med frakt så jag är rätt nöjd.. polaren köpte också ett par, men dom är för små för han så jag ska försöka köpa mig ett andra par av han.
Ska vi inte starta någon trading här på whoa? där folk kan byta sina sneakers. Är jävligt sugen på ett par white on white af1 eller ett par air max 90s
Can't break necks in boxes
whosa, vad har du för strlk och vad har du att ge?
i get more pussy then panty!
tror jag har några 90s i storlek us8.5 att byta/sälja men det känns som att jag har rätt små fötter..
jag är us 8.5 :) har dock 0 par roliga skor. (till salu iaf)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har US9 och ett å annat AF1 par jag vill bli av med. köpa?
Fan, känns som folk har små fötter här. Det absolut minsta jag kan ha är US10.5 och det är absolut minsta. Det var värt ett försök iallafall
Can't break necks in boxes
aaah det blev en dålig bild men mina nya seglarskor som jag har fått hem.
HELSINGBORGS IF!
mack du lyckades inte hotlinka.
Macktastic X0 Tyvärr, det går bara med seglarskor.
In your face biaaaaatch...
HELSINGBORGS IF!
dom har man... dock inte använt dom än men menar du AF-1 generellt nu eller just den modellen? det är ingen nyhet att det blir väck där på toppen på AF-1's, det blir det på alla, tillslut. om det inte är nå cool tyg kanske.
jaha, haha! jag såg fel... du menade på sidan, det såg så mörkt ut.... typ reklamera!
det är bara att reklamera, det ska inte vara några problem alls.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
har spanat på ett par klassiska svarta jordan femmor, plockade dem från ebay igår, man får passa på när dollarn är låg
BOYA! IT GOTTA BE THE SHOES!!!
köpte dom på rea på shelta, lär ju inte gå att reklamera skiten då
Mina, köpte dom på Stadium.
mr-t P20 : Man ska passa sig med att köpa "märkesskor" på Ebay... MÅNGA fake där...
Dom skorna som jag vill ha just nu är dessa Alife Chaser Napa,
Jordan retro 3:an fire red
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Var det några som plocka upp ett par Puma X Sneakerfreaker? De tog visst slut på 3 min typ
Forumssignatur...<br>
jag funderade på att gå förbi sns vid öppning men det är bara en vecka till Providers New Balance släpps och prioriterar dem högre
Kollade lite snabbt. Är det dem här blå/svarta 1500? Ser väldigt fina ut. Vilket datum släpps dem?
Forumssignatur...<br>
3/5 på solebox, gissar att det är samma datum via providers hemsida.
solebox verkar bara få 11 par och de säljs bara i butik. Provider släpper sina 10 maj? verkar konstigt.
källa Ja fan de är riktigt fina. Ska du beställa från providers hemsida?
Forumssignatur...<br>
mm såg att de släpps en vecka senare på Provider, tråkigt att inte få släppa sin egen sko först :) men skorna är ju tillverkade i England så det tar väl längre tid att skeppa över till Australien. Jag ska beställa från hemsidan ja, men jag gissar att det är en rätt stor konkurrens om dem. Det höga priset skrämmer förhoppningsvis bort en del :)
Hehe ok! Lycka till och hoppas du får ett par. Posta bilder sedan isf :)
Forumssignatur...<br>
Mest pga færgsættning & att den ska va sjukt bekvæm.
jo SNS släppte ju 24 par av dem som sålde slut direkt. Det är bara in på ebay och bjuda för att få dig ett par.
hørruduru, gubbsen på soleservice har forf kvar packs, 200 m från lyan min.. De førsvinner dock snabbt till utlændska intressen sades det. Fast om de håller på o byter ægare till øverpriser på nætet redan, kanske bæst att koppa sig ett par redan imorrn då..
Skulle någon kunna länka härliga Air Max 1 bilder? Dags att köpa ett par men har ingen koll..
Jag hörde något att det skulle komma nya snkr freaker puma. Typ svarta? Någon som vet någon mer om det?hörde något om en mindre upplaga och sen skulle det komma en större.. ?!
Forumssignatur...<br>
Jo det kommer till sommaren, mest troligt juni enligt senaste numret av sneaker freaker. 40 par med äkta hajskinn på och sen en lite större upplaga för allmänheten. Sns får säkert in dem när det fick första omgången.
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Miná ny inköpta kickers
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Ahhh! Jag vill ha! Jäkla rare collection thingy a la Japan. Onitsuka Tiger+Tokidoki