Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De
här har jag, dock har jag lekt med dem i sommar på festival=vitt har försvunnit framme...De skönaste skor jag stoppat mina fötter i någonsin, de flesta brukar sitta illa då jag har beniga men långa fötter.
Delam tange barat
XRated:"Är det tomt i sneakerskassan får man sälja laddet." Gammalt förortsordspråk. Ska väl införskaffa ett par nya nu snart. Har iof ett par knappt använda Kim Jones som jag köpte förra året som är rätt schyssta vinterskor.
Rehab is for quiters.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
går runt med dom här nu, men skulle vilja ha dom ovanför migTRYCK PÅ MIG
ingen bild funkar ju? :(
"life's a garden, dig it."
dessa måste jag ha!
Dessa har jag, skräp men snygga från Monki
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
INGEN SOM VET varfan jag hittar dom skorna jag posta lite upp i tråden?`MÅSTE HA
Får jag fråga varför? Dom är ju rätt skitfula, eller?
Wordlife no doubt baby
många verkar ju intresserade av white on white af1s, shelta har dem till reapris nu i deras julspecial, 599 för low och 699 för mids.. alla storlekar
i get more pussy then panty!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
? om du syftar på af1orna så var du för sen helt enkelt..
endast i helgen på
www.shelta.se e det ta 2 betala för 1 på air force 1or.
vilket innebär gaaaanska billiga skor !
trist att de bara är på af1orna dock..
Helt jävla underbart med den rean ju!
Wordlife no doubt baby
varför ska dom ha den här jävla rean när man inte har pengar, fy fan asså.=(
Moderator
2007-12-08 18:40
fittbjörn Håller med! :(
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Skivsamlare
2007-12-08 20:28
Tycker inte om Blazer igentligen, men dom va riktigt snygga!
Wordlife no doubt baby
Jag har beställt
ett ,
två par AF1's nu så jag är redo för 2008/09. Har även
dom här nu under vintern.
Would I shit you? You're my favourite turd.
shelta är rätt trevliga just nu, 4 par af1's på väg hem. ooh!
confidence P23 Länka! Jag börjar fundera på att ha
dom här runt halsen iställer för att ha dom på fötterna, när jag får dom. God bless Sheltas weekendrea!
Would I shit you? You're my favourite turd.
siveri , dom t ex ;)
whatone borde vara spöstraff på att låta det oheliga elementet kamouflagemönster beblandas med sneakers :(
Demento P21 nejdå, kollade bara de gråa, gröna eller bruna af1's med camomönster, dom är faktiskt cleana.
mina gray <3
confidence P23 håller tyvärr fast vid min ståndpunkt...camomönster hör inte hemma vare sig bland skor eller kläder i övrigt. NEVER EVER :)
jag har mycket i camoväg, både skor och kläder. eller mycket och mycket, nån jacka, tee och sko, men det passar alltid!
jadu jag betvivlar inte för en sekund att du själv gillar dom kläder du köper och använder men JAG tycker inte att camomönster är snyggt :)
där har vi det. alltid kul när man inte delar samma mening. det skulle vara roligt att få klä en annan person och se hur den personen skulle reagera när den ser sig i spegeln. då kan du inte gilla bape heller iaf :)
köpte mig ett par asics gl3 idag.. den vita varianten som sns har inne..
realidad: Skönt att alla inte bara pratar AF1 :)
Forumssignatur...<br>
sneakers är så mycket mer än air force 1 ;) new balance nya 1500 tillsammans med australiska provider ser jag fram emot.. men blir nog först framåt våren den droppar.
Demento, det är ju små adidassneakers, inte camo ;)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Kreativ P18 ebay, finns ingen annanstans, om du inte är tjenis med nån i kina.
Jag såg ett par på nån amerikansk sida för ett halvår sen typ, sen tappade jag bort länken, hah, men det går nog att leta upp igen!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
ingen som haffat nått snyggt på reorna än?
kan ju gott rekomendera sneakersnstuff tunga rea som pågår just nu
i got this guitar and i learn how to make it talk
nån skojare sålde sånna af1 med sedlar på whoa, amerikan har jag för mig. jag kränger själv av ett par af1 mexico i köp å sälj! 10.5
Hookade två par på shelta idag. Ställde självklart klockan på 11 så man va i tid :)
Air Max 1 Air Force 1
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
måste säga att bowlingskorna jag och några polare rockade med igår var fantastiska.
check it
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
nån mer än jag som har beställt på postförskott / efterkrav / privpak på sneakernstuff pang rea och ännu inte fått grejjerna beställde samma dag 10 min efter rea start dvs den 23 december
i got this guitar and i learn how to make it talk
Moderator
2007-12-29 23:29
var riktigt fantasilös men ordnade ett par låga svarta chucks. klassiskt och bra till sommaren. chucks kan man inte ha för många.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman