Potholesinmylawn P19 ,
det har ju varit två vanliga arbetsdagar sen efter julafton. så de lär ju komma denna vecka.
har nån beställt från ebay innan? vad säger ni för att få in dem som "gift"?
i get more pussy then panty!
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
Någon som vet att det går bra att handla från pick your shoes? Har velat handla där länge men inte varit säker på hur det är att handla där, är de seriösa eller? (förlåt för intrånget i tråden, kändes onödigt o göra en ny tråd)
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
monkeywriter X1 : Pick your shoes är en helt legit sida. Inga fakes eller så. Mitt tips är dock att ni går ihop några stycken och beställer då frakten tydligen kan va hög.
Always against the odds, one with the underdogs
crucialH P23 men då blir ju tullen bara dyrare iaf om man går ihop fler.
OK bara så jag vet att det går att handla där ifrån. (Y).
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
faen, slängde upp skiten i fel tråd.. mah bad yall.. :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Chea Dessa kommer hem idag;)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Be the change you want to see in the world.
får ej glömma dessa as coola såklart.
till tjejen :)
icecream Feta!
Dessa kickar jag med
not a big fan av adidas men dom såg helt ok ut. det vart ett par AF1 till denna månad. gah :)
Blev ett par såna
HÄR på väg hem från jobbet härromdan.
Jag veeet att ni vill veta..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
bra amerikansk affär utöver pickyourshoes?
icecream : Jag varnar dig, de skorna går inte att matcha till någonting alls. Införskaffade de själv precis efter släppet och har knappt rört kartongen. Fast å andra sidan; den dagen jag hittar rätt kombination ÄR jag kungen i djungeln!
hookade dessa idag! funky fresh!
länk
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
http://duckdown82.tumblr.com/
känslan kommer tillbaka! jag köpte 3 olika jordan IV:or idag. världens bästa jordan-modell
Show FFS!
Forumssignatur...<br>
Trendnet P24 ja, vilka färgcombos, varifrån och vad gav du? suttit o kollat jordan 3or ett par dagar nu ska plocka ett par snart så de kan va intressant info:)
på tal om världens bästa jordan modell, plockade upp ett par Spize'ikes för ett tag sedan, dem kan lätt konkurera med 3orna. ett par skvätt 4or o 5or o
voila . it gotta be the shoes!
eller nu läste ja ditt inlägg igen, du pratar ju 4or (det här med romerska e knepigt=) ). hävdar nog att 3an är aningen tyngre faktiskt
Detta är mina nuvarande älsklingar!
413
kim jones?
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
AH! Tryckte just ner ett par Vans Era från Cali, FRÄSH!
yessir!
cera P1 , äntligen någon med lite känsla! Riktigt snygg modell
ja, jordan III är riktigt fin, har ngr av den oxå, men IV:an.. jippie wee! ska försöka fota dom. den ena va gul/vit/svart, en svart OG färgerna å en grå/ljusblå
Fick bli ett par Gazeller... igen.
413
NiclaZ P60 Nike ID, i see. Va fick du pynta för hela kalaset?
Jag hookade ett par adicolors igår. Polare som jobbar på intersport hade hittat dom på lagret och ja fick dom för en röding.
Här! Nu fattas det bara ett par uptowns white on white till sommarn sen är sneakerbegäret stillat(för en stund)
Can't break necks in boxes
1100:-
Har en liten fundering kring ett par tottlers. Har haft mina första skor hängandes på min vägg hela livet men jag har inte förrens nu kommit o tänka på att det kan vara ett samlarvärde på dom. Det är ett par "Nike Delta force", ser exakt ut som ett par AF1, från 86/87. Vad tror ni?
Här är min nya, och den kommer aldrig att åka av
the T A P dance to it 1017475779
haha cleant!
zacman herregud vilken grym gaddning! och min favoritsko dessutom! galet med props till dig, jag kanske bajtar dig och gör en likadan ;)
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
Riktigt fet gadd, har själv suttit och skissat på lite sneakertattoos, men inte fått fram någonting som jag vill föreviga. Än.
Föresten, ta kontakt med nike, kanske finns lite pengar att håva in ;)
fasa: tackar det är samma här:p whosa: funderar på det men vad ska man säga, hej jag har den här...
the T A P dance to it 1017475779
zacman P26 Ja varför inge, Ey nike you see this?! now give me 10,000 dollars!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Fyfan... Ge mig ett par fila från 98 istället
candide har du sett dom höga gröna med camo-sula live? ett tips är att göra det innan du köper dom. jag köpte dom och har använt dom kanske två ggr. tycker inte alls dom är lika schyssta live som på bild. men du kanske har annan smak. har du 9,5 i storlek kan du få köpa mina ;)
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
Fasa Asså, har inte sett dem. Har varit lite skeptiskt eftersom att de är gjorda i tyg. Kanske skulle ta de bruna under istället. Har du fler AF-1 tips kanske?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.