Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
more pictures coming...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En sida som är fet om man vill spana puma cws genom åren är
undefined inte såp snygg o lite hemmagjord sådär men grym ändå ett måste om man gillar puma
stick the fucking flag up yer god damn ass
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
duckdown X25 Jag köpte också såna på Shelta, men det är inga problem med dom. Köpte även ett par helvita AF1:or då det var 2för1.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Skivsamlare
2008-06-23 11:22
Nyköpta i London.
Mina nya inköpta på patta i amsterdam
the T A P dance to it 1017475779
air max 90 fuck yeah
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Får se om det funkar, kom iallafall hem från barcelona med två par nya skor Alife chaser napa och Air Max 90
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Har någon här köpt Jodan AF1 fusion skorna? De ser riktigt tunga ut, båda de svart-vita kombinationerna.
Gimme gimme!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Dagens inköp: Nike Air Max 1 Safari Tech Pack.jpg
Impulsköp 1: Adidas Sunny Low, 50% rabatt på Adidas Store i Köpenhamn.
Impulsköp 2: Adidas Instinct II Low, 50% rabatt på Adidas Store i Köpenhamn.
Här är mina nyköpta sneakers. Love them!
Mina tre senaste...
Den sista där är sjukt het. De här tre sätter nog punkt för AF1or för min del tror jag, de senaste 8 dojorna har varit AF1or. Nästa köp blir Jordan (III eller IV) alternativt jordan af fusions för att inte lämna AF1 helt. Har funderat lite på Air max os pack, guld är riktigt heta.
Synd bara att om du köper AM87orna så kommer dina af1or bara stå och damma sedan ;), nej men skämt osido. Malone skorna har jag inte riktigt gillat och ja jag vet inte, de sista var ju nice:a synd bara att de har börjat göra den där air dämpningen synlig. Inget ont om synlig luftbubbla men jag tycker det ser lite onaturligt ut på af1.
Forumssignatur...<br>
Förresten black cement Jordan III ska väl komma i en reissue snart. De är sjukt feta! :)
Forumssignatur...<br>
Haha, jag tror inte att mina forces kommer bli stående om jag så kan klä mina fötter i rent guld. Jag håller till viss del med om vad du säger om den synliga luftbubblan, men jag älskar färgcombon på den skon så det får duga. Malonskon tycker jag är en av de hetaste i original six släppet.
Ja, får se hur det blir med det släppet. Det är ju ett av deras countdown packs som de släpper i år. AJ III och XX tror jag, skon är ju jävligt het. Gillar inte XX nåt vidare dock. Men det är väl ett schysst pack så jag tror att jag haffar det. Släpps 10 oktober tror jag. Möjligt att jag måste skippa en hel månad för det här kittet dock. Inget vidare. I September, lagom till 26 års dagen (min alltså) släpper den AJF3 Fusion som påminner mycket om cement.
Jag hoppas de kommer till insikt och förstår att folk inte vill köpa JXX - eller det finns det väl säkert men om de ska göra ett pack där man måste köpa båda skorna ska det vara som det feta Old Love New Love packet där det är samma sko man köper. Giddamit :S
Forumssignatur...<br>
De kommer nog inte att ända något av deras countdown packs. Alla packs har ju summan 23 iom släppet av JXX3. Men om du har lust kan vi gå ihop och köpa III XX och IV XIX så tar jag III och IV och du XX och XIX. Deal? Nej, seriöst, XX är inget jag tror jag någonsin skulle använda.
Hehe ja det låter som en bra deal.
Forumssignatur...<br>
Länk till SneakersnStuff De verkar ha små storlekar. Största är 7. Men har du små fötter så...
Annars får du väl rocka i färg i stället.
ska snart gå och hämta dessa på posten
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
...jag har storlek 44
Som-Om: De första var sjukt snygga, var kan man hitta dem? Jag hittar dem inte på junkyard...
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
Det ska ju visst komma någon adidas ZX grej där man går ifrån bostaven a till zx - alfabetet. Varje bokstav motsvarar en affär(retailer) och vårat egna SneakersNStuff fick bokstaven S. Riktigt fett. Så att förvänta så kommer det komma väldigt många adidas zx i olika former som olika affärer har designat inom snar framtid. De första skulle komma 8aug eller liknande.
Kolla!
Forumssignatur...<br>
Fast det absolut fetaste är ju att de ska släppa am90 infrareds igen. Omg yes! :)
Forumssignatur...<br>
adidasprojektet är fett.. synd att sommarekonomin är så kass som den är. dock tur att ekonomin brukar ordna upp sig framåt hösten då sns och crooked tongues skorna från adidas släpps ;)
säljer ett par am90 steve nash och ett par am90 huf oanvända sz 42 om nån är sugen..
Producent
2008-07-09 01:41
Vet någon var man får tag på Nike Air Max Classic BW?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Dopness: Finns på footlocker har jag för mig
the T A P dance to it 1017475779
Det ska ju visst komma någon adidas ZX grej där man går ifrån bostaven a till zx - alfabetet. Fan, jag hade precis bestämt mig för att begränsa mina sneakers inköp till Nike (AF1, Dunk och Jordan Brand) men Adidas släpper trevliga saker i år. Gillar deras Stockholm sko. Den AZX ser ju riktigt lovande ut måste jag säga. Ska bli intressant att se vad SNS gör med den.
AM infrareds kan jag garanterat klara mig utan.
JetJaguar X23 Båda finns på SNS för 899 paret. Ska nog haffa Stockholm tror jag, nästan ett måste.
Nu när det ändå snackas om SNS släpp; dessa tänkte jag hooka när dom släpps:
Reebok X SNS
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
Hyffsade... sneakers är ett alltför jobbigt intresse, nån som hålller med. Det släpps ju alldeles för mycket, eller så är min plånbok alldeles för tunn.
Den AZX ser ju riktigt lovande ut måste jag säga. Ska bli intressant att se vad SNS gör med den. Vad menar du? Alltså alla får en sko från ZX serien tror SNS skulle göra en 450. Så det blir massa olika ZX modeller inte en och samma.
Forumssignatur...<br>
alkor P25 Jo, de kommer väl göra en sko per butik eller? Och sen släppa dem i begränsad utgåva. Kommer nog inte vara superlätt att komma över ett par, såvida det inte är SNS eftersom att man lätt kan knata in till dem. SNS kommer ju inte designa 450 modeller, skulle ju ta hur lång tid som helst.
candide, alkor menar att skon som sns släpper är en zx450.
Jaja, men i vilket fall kommer ju varje butik med sitt unika bidrag.
candide Bra att du berättar för JetJaguar vad SNS har i sitt sortiment. Är du ny här?
Apeman P30 Håller inte riktigt koll på vad alla på whoa sysslar med du. Men roligt värre blev det.
Apeman vem fan har koll på vart folk jobbar?
i get more pussy then panty!
confidence nä det är klart man inte har... men om man har sett de här sneakertrådarna ett tag så är det rätt uppenbart att JetJaguar jobbar på SNS... eftersom han tippsar om reor, berättar när nyheter är inne osv... Jag typ inte den blekaste om vem du är, å inte candide heller, men sett till hur länge det funnits sneakertrådar och hur mkt JJ har skrivet i dem, och att det ganska ofta refereas till SNS från honom så behvöer man ju inte vara ett geni för å lista ut det... så allvarligt va det inte, tyckte bara det var en kul grej, värd att kommentera... så chilla...