jag är chill. men bara för jag tipsar om iphonen i alla trådar jag ser och hypar den så behöver jag inte jobba på apple. klart candide vet vem jag är, gah!
i get more pussy then panty!
...jo... candide vet vem du är.. men jag vet inte vem du är å jag vet inte vem candide är... Har man kollat mkt i sneakertrådarna är det uppenbart att JJ jobber på SNS... om du inte tror mig så kan du ju rota igenom alla sneakertrådar som varit sen det började göras sneakertrådar här... läs dem, å se om du inte kan lista ut var JJ jobbar... det var en kul grej... don´t get ur panties in a bunch...
rockas just nu.
paul smith fielder, dock gammal modell, dock snyggare än de nya.
riktiga män väger över 70 och röker blunts på toan.
Senaste pickupen. Var ett tag sedan jag blev helt såld på ett par. Det skricker fresh om dom!
Can't break necks in boxes
skriker mest sverige skulle jag säga, perfekta till höstens vm-kval ;)
Vad tycker folk om Pro-keds Alien Arcade II? Själv kan inte bestämma mig, dem är snyggfula men ändå fly. Tror man måste vara 80-talist för att verkligen uppskatta dem.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sykos om jag ser dej med som limegröna air maxen e det bull... word
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så... kommer man att se någon av er inne på SNS imorrn för att haffa den nya skon? Allmoge möter sneaker. Riktigt hett.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
sulan på pro kedsen var sjukt nice, personligen tycker jag dom liknar skate skor för mycket hade varit riktigt nice med helt svarta lack..med samma sulor...
Candide: Jag ska nog in och kika på dem men jag tycker faktiskt inte de är så superheta :( Kanske ändrar mig när jag får se dem IRL men jag tror inte det. De kommer inte i närheten av clydesen de gjorde.
Forumssignatur...<br>
candide P25 Den helbruna var riktigt snygg! Och vilken är den nya? Allmoge möter sneaker
SunTzu det är Sns senaste släpp en reeboksko inspirerad av Dalahäst :). Jag har nog ändra mig de är fan rätt schyssta ändå.
Forumssignatur...<br>
alkor P25 Ja, de är rätt trevliga. Tyckte personligen att de såg bättre ut live än på bild, de sitter dessutom skönt på fötterna. Jag gillar särskilt detaljmönstret på det röda lädret, det framgick inte alls på bilderna. Nästa köp tror jag blir ett par AM1or, gillade det senaste Safarisläppet men när jag såg dem live såg jag att de har nån sorts pälsliknande material, gillade inte det alls. Får se vad det blir.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
reppin dalarna!
Mitt senaste är alltså samma som nicke-k, om inte detta framgick.
Moderator
2008-07-27 13:38
Jag klippte ett par Nike Air Max ettor i veckan. Tyvärr verkar det inte fungera att direkt-länka bild, så ni får använda fantasin. Det är iallafall dom gröna från Friendly Football-serien.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Skulle köpa skor åt min bror idag så jag drog in till SNS med honom. Kunde inte motstå att köpa ett par nike dunks år mig själv. Måste lägga ner, har blivit 6 par den här månaden. Man måste ju äta med, eller kan man tillaga lädret i skona om det krisar sig?
Grailhunting is officially over.
feta!
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
naero galna, vart plockade du upp dom?
Bootlegger: Folk som känner personen som designade dom, i det här fallet Parra, samma kille som äger Rocksmith, i särklass den mest limiterade airmax modellen, särskilt om man har stora fötter :/
naero det låter som om du är rätt ensam om dem då ju... kan du plåta baksidan? ser ut som nån annorlunda logga där... inte den vanliga nike air loggan...
naero nevermind.. har sett loggan nu... Amsterdam is king. inte sant? en fråga. står på insidan av muddgarden?
naero X1 Whoa! De är vidrigt feta. I särklass de snyggaste kicksen som postats i den här tråden. Gillar inte limiterat dock, såvida jag inte själv får tag på dem, hehe.
Och just ja, vad tror folk om nike 08.08.08 som släpps på fredag? Jag har sökt överallt och Nike verkar ha lyckats hålla helt vattentätt om vad som kommer släppas. Jag ska dessutom lämna landet på fredag eftermiddag så jag antar att jag måste in till SNS redan vid 11.00.
Apeman: Ja amsterdam is king, och custom parra artwork på soles, och samma på archsupports, samt broderat "Parra" på toeboxens sida.
Naero: Kom ihåg att du skrev för ganska längesedan att du hade köpt ett par amsterdams/eller skulle köpa. De är så sjukt nice alltså. Grattis till dem och hoppas du inte har fått leva på soppa och nudlar en längre tid. Fast med dina sneakerköp så kan man ju ana att du har en del cash iaf :)
Forumssignatur...<br>
alkor: Ja, föll igenom då men nu behövde personen pengar så då åkte dom äntligen, skönt att kunna lägga grailhunting åt sidan helt nu. Personligen så skiter jag helt i limited biten, för mig är det den snyggaste colorway av airmax någonsin, därför jag ville ha dom, skulle inte bry mig om Nike bestämde sig för att använda åtminstonne färgerna igen på någon framtida modell.
naero okej. riktigt feta var dom iaf! hoppas nike id släpper lös mer färger snart..gah måste vara jobbig o säga att det är Rockwell han äger hehe
Naero: Jag förstår vad du menar. Jag skulle gärna komma och kolla på din skosamling någon dag. Du verkar ha riktigt många feta par skor iaf.
Forumssignatur...<br>
Moderator
2008-08-03 00:40
Vet någon vart man kan få tag på ett par AM 1/AM 90 som är helvita med ljusblå sula samt swosh. Eller finns dom bara i min fantasi? :/naero Nästan kusligt fräsha!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Och ingen av dom var värd att lägga ner någon extra tid på..
BWs var de enda som såg något så när hyffsade ut.
Längesen det blev nya skor nu.. senaste paret var
JD AM90s (inte min bild)
alkor: Jag har sålt av så gott som allt, behöll 10 par tror jag totalt, alla dunks och skit är väck förutom unkle's, enda blazers jag behöll var supreme modellerna, finns annat man kan lägga pengarna på än skor som bara blir stående på hyllor i sina kartonger, dom jag har nu använder jag samtliga.
Naero: Oh fan :) Så du har ett par unkle's med, fett! Så du sålde du dina Supreme dunks också? Fick du tillbaka vad du gav för dem? Men jag förstår dig, har haft de där tankarna med - fast jag har oandra sidan inga direkt "heat" heller så jag skulle inte få några speciella pengar för mina skor. De senaste skorna jag köpte var de vita Rob L clydes:en och sneakerfreaker blaze of glory #2 fast båda var till min bror - haha!
Forumssignatur...<br>
alkor: Fick 1100 dollar för mina supremes förra sommaren då dollarn var någorlunda hög, så jo det fick jag la
Jag håller helt med naero om meningslösheten i att ha skor stående på hyllorna i sina lådor. Har aldrig förstått vitsen i att ha ett par jordan ettor OG exempelvis, skulle aldrig kunna använda dem.
naero: Grymt feta!
the T A P dance to it 1017475779
Ja de dær var faktiskt fire. Har ett par som står på bokhyllan boxfresh, Puma Vs SneakerFreaker Blaze Of Glory førsta færgseten, vet fan inte vad jag ska gøra med dem.. de kænns mer hype æn snygg-snygga really. tycker de ær svåra att bæra upp åxå.
candide, ja det går alldeles utmärkt att äta sneakers.
Support Radical Habit! - www.srh.se
GE MIG!
Would I shit you? You're my favourite turd.
Siveri P16 Då är ju ändå de som släpps nästa månad hetare. Black Cement och Fire reds AJF3-or.
Jag är lite bitter över att det inte fanns ett enda par från AZX jag frivilligt skulle sätta på fötterna och jag är ändå sjukligt svag alla ZX-modellerna.
whatone Haha! Segt, jag hade satt en hel del av dem på fötterna måste jag säga men köper jag ett par skor till nu så får jag nog söka efter ny flickvän samtidigt. Har någon annan förresten sett att NikeID har lagt till AM90? 1900 pix kostar de dock.
NikeID har väl haft AM90 i iallafall ett år? Vem behöver flickvänner? Köp skor for helvede!
whatone Ha! I så fall har jag helt missat dem. Håller helt med, flickvänner är sämre än skor.