I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag älskar att vara hatad av Sveriges förenade bondläppar!

Övrigt - Blandat

2007-03-28 21:28

Jag älskar att vara hatad av Sveriges förenade bondläppar!

Det har på senaste tiden varit en hel del skriverier om att stockholmare skulle ta större plats på en arbetsplats, att vi är dryga, och så vidare.

När jag läste det sken jag upp som en sol. Stockholmspatrioten inom mig kom fram och jag såg rakt igenom bondlurkarnas avundsjuka.

Jag vet inte varför, men det är något inom mig som bara älskar att vara en hatad stockholmare.

Sen hade även skåningarna bräkt något om att vi skulle ta större plats på en arbetsplats, vilket är fullkomligt idiotiskt, då vi inte skulle ta mer plats än någon annan, så länge skåningarna inte brydde sig om det faktum att vi är skapelsens kronjuveler - stockholmare.

Delar ni min lycka, eller har vi rent av någon bonde här och nu, som vill stå upp för sitt "vackra" län?

Felici-jah behöver inte ens yttra sig i frågan om hon bara ska gnälla.

/woffer

Signatur får rum här

2007-03-28 21:32
Föddes skåning, är numera västlänning. Patriotism är löjligt.
My heart lives in my vagina.

2007-03-28 21:35
Jag kanske inte älskar att vara hatad. Men jag skulle aldrig i hela mitt liv flytta ifrån my precious Stockholm för jag tycker att alla andra platser är snäppet sämre såå..

Och ju mer jag tänker på det..bondläppar kan få hata hur mycket dom vill, för jag kommer alltid ha tillgång till allt kul som dom inte har. Hohoho.

Jag delar din lycka!

GÖTEBORG IN THIS BITCH! FUCK BONDLÄPPAR OCH 08:OR

(med undantag för 08 Stockholm(basketlaget) ^^,)
Get Random!

finns det bondlurks här tänker jag ta bort min användare.
Jag pallar inte ha ett citat här.

2007-03-28 21:37
KinG-PhiL

Psst... Du är en bondläpp
Signatur får rum här

2007-03-28 21:40
Japp, för vi har ju verkligen storstäder i detta land. Stockholm kan ju verkligen mäta sig med de riktiga storstäder i världen! Som jag ser det är Sverige uppbyggt enbart av just SMÅstäder...inklusive Stockholm.

Du är alltså precis lika mycket bonnläpp som resten av Sveriges småstadsbor...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2007-03-28 21:41
kan ju faktist säga att jag bor inte i sthlm men älskar stan jag själv bor i. handlar nog mest om allt skönt folk i stan mer än stadens byggnader osv. men Big up till stadpatriotism :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-28 21:47
Askin P20
Nästa gång du tänker spela smart-äääs kan du ju ta reda på fakta. Till att börja med finns det inte städer i Sverige. Usa är det enda landet som har regelrätta städer. Vi har län. Stockholms län, osv.
Signatur får rum här

2007-03-28 21:48
åffer: Haha, va? Län? Städer? Tänker du inte på kommuner nu?

2007-03-28 21:53
Klart jag älskar mitt Stockholm, förstår inte hur man kan vilja bo någon annanstans.
Tycker också det är skrattretande med bönder som gnäller, have fun med epa-traktorn och sibyllamacken.

2007-03-28 21:55
_babyphat: Har du bott någon annanstans än i sthlm? Jag har bott både i Sthlm, Dalarna och Göteborg under min livstid. Har även mycket släkt och vänner i dessa platser. Jag kan säga att jag självklart älskar Sthlm, men att säga att det skulle vara "bättre" än någon annan del av Sverige förstår jag inte...

2007-03-28 21:57
Jag tror att åffer syftar på stater och inte städer..

men eftersom jag till viss mån vet hur den människan fungerar så skulle jag gissa på att han skrev fel med flit..
vegan power

2007-03-28 21:57
åffer

haha, gillar att du kommer med gnäll och inte ens läst på ordentligt ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-28 21:59
Askin

Varför måste jag ha bott någon annanstans än i Sthlm för att veta att jag trivs bäst här?
Nej jag har inte bott i någon annan stad, förutom Solna då. Dock har jag rest runt mycket i Sverige och det är utifrån det jag bildat mig en uppfattning.
Har släkt i Dalarna, Östergötland och Göteborg, men har även varit mycket i Helsingborg och Malmö.

Trivs ändå bäst i Sthlm, det kommer alltid vara hemma för mig.

2007-03-28 22:02
ååååå va muppigt det är att kalla stockholm för en småhåla jämfört med andra städer i europa..
jag älskar stockholm ganska mycket. Fast förtillfället beror det nog mest på att det är vår.

2007-03-28 22:02
_babyphat: Självklart trivs du i sthlm då du bott där i hela ditt liv. Det jag menade var att du kanske inte riktigt vet om du skulle trivas bättre någon annanstans om du inte riktigt testat:) Inget illa menat.

2007-03-28 22:04
Askin

Du har kanske rätt, dock känner jag att det inte skulle ge mig något att testa heller. Jag är en gammal kvinna vettu, och man kan inte lära gamla hundar att sitta :)

2007-03-28 22:05
_babyphat: Hehe, självklart ska du bo kvar i Sthlm om du trivs där. Jag förstår dig, det är en härlig stad!

2007-03-28 22:07
Stolt stockholmare. 4-ever.
Ni andra kan dra.

2007-03-28 22:07
Jag är inte så imponerad

2007-03-28 22:08
de flesta gnäller nog på stockholm för att ni beter er som ni gör, (drar inte alla över en kam) men många utav er verkar ju älska er själva så mycket att ni skulle kunna sänka resten av sverige för att sedan bli ett eget land och gifta er med eran egen kropp.

sen att säga att alla gnäller på er? ni gnäller ju inte mindre än någon annan så det jämnar ju ut sig.

gillar inte stockholm, skulle aldrig kunna tänka mig att bo där..
stadsrasister
www.myspace.com/dressyourself

2007-03-28 22:08
Japp, att älska sthlm och hata resten av Sverige är verkligen mer "rätt" än att göra tvärtom. Förstår ni inte att ni gör exakt samma misstag, sthlmare?:)

2007-03-28 22:09
Askin P20

Stockholm är ett län, det vill säga en större kommun. Sen finns det även mindre, så kallade kommuner i länet.

Sleepysmile

Dem har stater i Usa, ja. Men i dessa stater finns så kallade städer.
Signatur får rum här

2007-03-28 22:11
Askin P20

Jo, vi gör samma misstag.
Fast vi gör det inte utav samma anledningar som övriga Sverige. Och jag bryr mig inte om deras hat. Det ger näring till mitt hat som måste växa sig starkare gentemot andra "svenskar", det vill säga skåningar, göteborgare.
Signatur får rum här

2007-03-28 22:13
ja stockholm har allt. förutom kontakt med omvärlden.

2007-03-28 22:13
förklara de två olika haten, åffer

2007-03-28 22:17
Att säga att Storckholm är en småstad är lika med att säga att alla andra städer i Sverige är infödingsbyar.

2007-03-28 22:17
Dressyourself

Deras hat mot Stockholmare - hat #1

Mitt hat mot skåningar och och göteborgare - hat #2

Ska jag ta det ännu mer detaljerat?
Signatur får rum här

2007-03-28 22:20
du sa ju att de var hat av 2 olika anledningar, så ja gärna lite mer detaljerat

2007-03-28 22:26
åffer: Du kan ju inte ta Sthlm som exempel i allt. Stockholm är ett län med en massa småkommuner. Dalarna är ett län med en massa småkommuner i sig. Städer kan liknas vid kommuner, inte län.

2007-03-28 22:31
Askin P20

Du är listig. Jag räknade inte med att du ville ha en närmare förklaring.

Summa sumarum; jag orkar inte :(

Vi kan tjafsa vidare Ot i någon annan tråd ;D
Signatur får rum här

2007-03-28 22:32
Haha, ok.

2007-03-28 22:35
Ni är ju patetiska hela bunten.

2007-03-28 22:35
De som författar gnällskriverierna är väl snarare journalister från sthlm - för att de behöver provocera folk till att hålla med om deras inskränkta kokain-åsikter.

Grattis, populistsvin.

2007-03-28 22:40
Stoooockhooolm i mitt hjäääärta!!! (L)

2007-03-28 22:44
HEEEELA Sverige i mitt hjärta... inklusive sthlm...

2007-03-28 22:47
sorry förknippar lasse berghagen med allt ont

Hangaround

2007-03-28 23:08
stockholm ar ett javla nybygge, kom tillbaka nar ni har 1000 ar pa nacken.

2007-03-28 23:11
det skumma ar ju att folk bryr sig. Varfor kan folk inte bara skita i stockholmare, precis som stockholmare skiter i alla andra. Da skulle varlden vara en vackrare plats.

2007-03-28 23:21
palla sånt skit,hela sverige är ett fult land.
fast göteborg är jävligt vackert.norrland skulle kanske kunna bli nånting om man byggde stad över all jävla onödig skog.
AayFukYuuuu :@

2007-03-28 23:29

okej, ni har kungen då måste ni vara bäst fan :)

Jag är själv en epa och bondlurkskille bara att jag bor lite närmare köpenhamn.

http://www.earforcefm.blogspot.com

2007-03-28 23:29
hur kan i säga att stockholm inte är en "riktig" storstad? stockholm är större än många stora städer i europa som ni säkerligen skulle klassa som "storstäder"...

2007-03-28 23:33

Ja stockholm är större än berlin, paris, london, rom, warsawa, prag och budapest. Särskilt när det kommer till sinnet.

Btw, bor man i stockholm om man bor i typ sollentuna och liknande?

http://www.earforcefm.blogspot.com

2007-03-28 23:40
Norrland...om man vill vara sig själv för en stund.

2007-03-28 23:41
stockholm är större än t.ex. preag som du nämnde ja.
bor man i sollentuna bor man i stockholm.

2007-03-28 23:43
ASUL

Det är där skon klämmer förstår du. Ni som inte bor i Sthlm tror att Sthlm bara är innerstaden, alltså Östermalm, Kungholmen, Södermalm och Norrmalm när det i själva verket är så att Sthlm är mycket större och då förändrar nidbilden av oss stockholmare som dryga och otrevliga.

Ja man är Stockholmsbo om man bor i Sollentuna och liknande, det är ju förorter som tillhör vår vackra huvudstad.

2007-03-28 23:45
Var inte Kiruna världens största stad för några år sedan...till ytan, dvs. Om man får vara lite off topic

2007-03-28 23:50
GBG är mina gator, VILKEN model, vad vill du ha för DATOR.............BITCH fucc stockholm and everything in it...........trist o grått........gammla äckliga jävla byggnader inget fint o se alls.............det är till o med finare i GBGs förortar än i den mörka stockholm............o om du inte gillar de jag säger så FUCC U.........o den efter dig som kommer o säger nått FUCC HIM 2............pz and much love det var ba min åskit på verkligheten
i Aint No Hater Cuz It Aint In My Nature
www.indoproductions.com (OFFICIAL SITE OFF INDO PRODUCTIONS- Free beats every 2 weeks, mixtapes, beat compotitiens, and every thing that happens at INDO PRODUCTIONS) KeeP SMookIN
www.myspace.com/indoproductions

2007-03-28 23:52
Bojay P20

Du gjorde inte direkt bra reklam för Göteborg med ditt inlägg.

;)

2007-03-28 23:54
what da fucc do i look like a motherfuccin TV Bitch......think again foo......
i Aint No Hater Cuz It Aint In My Nature
www.indoproductions.com (OFFICIAL SITE OFF INDO PRODUCTIONS- Free beats every 2 weeks, mixtapes, beat compotitiens, and every thing that happens at INDO PRODUCTIONS) KeeP SMookIN
www.myspace.com/indoproductions