varför skulle någon bomba vitlössåsen med sperma? du har en sjuk hjärna.. varför försöker du ens tävla? den här kampen kan ni inte vinna! skaune!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
allt är inte platt i skåne, och om det är så vembryr sig? har inte varit så mycket för klättring och uppförsbackar anyways
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
askassa fotbollslag som allesammans slog skiten ur era fotbollslag. Helsingborg behövde Stuart Baxter för att komma tillbaks upp... samma tränare såg till att AIK hamnade i Champion's League. Drygt folk? Njäää... nu får du nog komma upp hit en sväng och festa loss med oss, så ska du se att Stockholm representeras av fler än bara stureplansbratsen. Anna Book är sannerligen inte den enda i vårt lag.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
varför skulle någon bomba vitlössåsen med sperma? du har en sjuk hjärna.. Det där är inga nyheter, grabben.. hälsomyndigheten fiskade fram en hel del Falafel no1-restauranger där nån ejakulerat i vitlökssåsen.varför försöker du ens tävla? den här kampen kan ni inte vinna! skaune! Jag tävlar inte alls.. det är det du själv som gör. allt är inte platt i skåne, och om det är så vembryr sig? har inte varit så mycket för klättring och uppförsbackar anyways Åh nej förlåt.. ni har ju nåra få åsar här och där... men resten är platt.. man får ingen träning i benen när man promenerar.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
well alla lag behöver en bra tränare, inte sant? jag hade gärna krökat loss i stockholm har faktiskt varit där fast i rinkeby och de sög fett, och en tjejpolare fråga en gubbe vad klockan var och han svarar "skaffa en egen tic tac bonnjävel" haha det är fan jävligt roligt när man tänker på det, men ja inget man orkar med mer än en gång! oförskämt! skaune!
det där med sperman i såsen är nog inget fenomen som bara existerar i skåne du. iallafall är det ju bra att den är billig, känner ju sig lite blåst att betala dyrt för en sperma falafel..usch
gustav III tog sthlm och gjorde det till vad det är i dag, en super stad av rang väl planerad och otrolig vacker. han drog det här skit landet ur smutsen och gjorde sthlm till juvelen i des krona. allt fins här, kulturen, folket av alla slag, historien lukterna och allt annat man vill åt. låg på skinnarviksberget i veckan efter jag varit på ams och glode upp mot vår klar blå himmel och ut över hela sthlm, då förstår man precis varför det inte går att gämför något annat i världen med den här staden.
Ja det var ingen trevlig jävel det där inte... och rinkeby.. vad festar man där ute för egentligen när det finns krogar centralt? Och defintivt en miljon trevligare typer!
efter att ni våldtagit danmark och robbat dom på skåne! och nu vill ni gräva bort det igen, lite dubbelmoral här va?
Jag hatar inte stockholmare, eller folk från andra städer heller. Jag känner många trevliga som bor i Sthlm. Däremot tycker jag synd om stockholmare eftersom så många i Stockholm uppenbarligen lider av mindervärdeskomplex mot de som inte bor i Stockholm och är mer trygga i sig själva. Det är pga. detta som många stockholmare hela tiden måste hävda sig, uttalar saker som det stavas för att de tror de ska göra bort sig annars, etc. Dessutom tycker jag synd om stockholmarna eftersom många dem verkar ha så dåliga kunskaper om andra delar av landet. Det måste vara trist med sådana brister i allmänbildningen. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
vadå robbat dem på skåne, vad jag vet förtjänar det att halshugas allaihopp sen ett litet bad på stortorget det i scen satte här i sthlm.
skulle aldrig våga mig på att kröka centralt i stockholm! brat attack! får min dos av det i båstad varje år och det räcker
haha nej kanske inte... men det är bara om Malmö som jag hört detta. Sperma i vitlökssåsen betalar jag inte ett öre för kan jag säga.
Bratattack.. haha! Ah men dra ner till söder då, så slipper du stureplansbratsen.
halshuggning kan väl inte vara rätt storpajsaren, och ja ni snodde oss era jävlar
Sen så var det frankerna också som tyckte att öresund skulle vara delat mellan två länder... det skulle minimera tullavgifterna.
hade nog inte heller betalat för en spermafalafel i nyktert tillstånd om dom skyltat om det :) ja sthlm är säkert fint på sina ställen men är nog ingenting extraordinärt man inte kan uppleva här i fina skåne
tycker nog att det där med mindervärdes komplex stämer mäst in på göteborgare och malmöiter. tycker folk från andra delar av landet sammt det flästa "riktiga" sthlm inte inflyttade pajasar är rätt landade gällande det där. här aldrig folk från dalarna eller någon från smålan håla på och skrika men så fort man stöter på folk från malmö eller göteborg ska det mätas kuk mellan städerna. vilket iofs rent fakta mässigt är helt orimligt då sthlm är stört och mäst på alla plan sammt huvustad. men det måste dit och håla på och skrika ändå. värkar vara något i södern som gör att folk inte riktigt kan håla sig coola med det där. så fort jag åker på festival så förväntar jag mig att folk har olika dialekter m.m. och skiter väl i det men det är alltid någon skåning eller göteborgare som ska hamna där man sitter och pimplar öl och anmärka på att man låter som en pilsner film. sen ska det börjas dra upp coocums kranen, fiske kyrkan, falafel, köpehamn m.m. bara för att på något visa övertala personen att det fins något värt att åka dit för. menar gör världen största garn nystan eller något då om det är så jävla viktigt. sen brukar alltid göteborgare och skåningar komma rätt bra överens sin i mellan men man kan aldrig ta i sthlm potatisen för då bräns det lite för mycket med huvustad och allt.
ja sthlm är stört på alla plan
haha nä men ta det lugnt.. det bästa alternativet för att undvika konflikter hade varit att tagit bort alla län samt döpt sverige till skåne och gjort skånskan till rikssvenskan, då hade vi sluppit allt det här
Jag bor pa oland, vilket ar bondernas paradis, och jag vill inget hellre an att flytta darifran, sa jag vet nog hur du tanker.
Bonder=Gulblonderathar-rinnande lossnus-jenasjacka-epa...
Fast utan dom hade vi ju inte fatt kak.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
öland är nice på sommaren!
någon skrev "norrland skulle kanske kunna bli nånting om man byggde stad över all jävla onödig skog." och det är det dummaste jag någonsin hört. ;o "onödig skog" HAHa
- same shit, different color
Jag skulle inte betala för skitet i onyktert tillstånd heller vill jag lova.. lite hygien får det vara när man käkar. Så när jag vill ha lite bakfyllekäk så tar jag en vurre (korv) hos närmsta grill. Gärna den på gullmarsplan. Gamla Stan är alltid nåt som folk kommer hit och beundrar, sen snackar dom om det bland sina väninnor och polare. Men vad är då extraordinärt? En sommarpromenad ute på djurgården som avslutas med en 100% ekologisk middag på plats. Eller varför inte en tur till cosmonovaplanetariet med sin 3D-bio?
fins inget motsvarighet i hela världen till visa delar av sthlm det jag sagt hela tiden. tyvär det är pärlan som aldrig slutar blänka och vad du än säger minimera det inte sthlms förträflighet. jag gillr iofs malmö och göteborg som stöder också så där men jag blir lätt utråkad efter ett tag. specielt i malmö även om jag inte varit där på några år. men har vänner som vistas där regelbundet och som det säger det flyr hälre till danmark än att stana några minuter i malmö. vi har haft några 100år försprång när det kommer till urbanisering och alla kultur instutioner liger här och drar på så vis till sig både pengar och männsikor. så det är tyvär så att mycket mer händer ofta i den här staden då det fins plats och det fins publik. det går tyvär inte göra på annat sätt. om ni var huvustad i kanske en 200-300år kanske ni också skulle blivit störe och fåt mer kultur instutioner men nu liger filmhuset, europas mäst levande fri teater klimat, musik scener m.m. tyvär här. dock har malmö en nice värld musik stäle har jag hört och det borde vi fixa här också för södra teatern räker inte till.
oland ar nice som fan pa sommaren, fast det ar unde typ 3 manader, resten av de 9 manaderna sa ar det lokigt.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
eemc - ja det var korkat.. den är inte så värst onödig när det gäller pappersbruk och sånt.
Men en sak kan jag medge om Norrland... Umeå kunde få sin stora expansion.
knivskarpa kulturella och psykologiska analyser i denna tråd.
roligare att generalisera ju
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
oj va inte meningen att länka dig åffer :P
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
hahaha så mycke avundsjuka fårn alla!!! södermalm in my heeaart fuck all yaaa!!! de e här man glider mest BITCHEHSSS!
Enda problemet med söderbröder är att dom håller på bajen... annars är det inget fel på dom.. :p
Förortspiraten Den avhandlingen skulle jag gärna vilja se... och glöm inte att komma med en mailadress, så jag kan skriva och håna den så kallade vetenskapsmannen. Det är min högst privata undersökning och du kommer aldrig att få se den ;)
Mind Your Head...
är från sundsvall och bor nu i skåne. tanken om varför inte malmö är sveriges huvudstad är stor. närheten till europa osv. plus att 80% av alla sthlmare (inte mina vänner och familj förstås) har en tendens till att vara idioter.
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
themitchbuchanon hahaha din lilla bög .. va vet du om de? om malmö va sveriges huvudstad så skulle ja flytta till lettland o bli manshora
Det är min högst privata undersökning och du kommer aldrig att få se den ;) Bra.. då vet jag att den är lika trovärdig som min kuk mellan scarlett johanssons ben.
Ja den dag Malmö blir Sveriges huvudstad... ja då ska jag leda en offensiv milisstyrka och avrätta hela styret där nere.
Haha hur orkar ni? ut och ta en promenad eller något.. halshuggningar och manshoror.. känns som om denna diskussionen spårade ur efter de första inläggen ..
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
stockholm? hahaha! norrland är väl ingen plats att bo på ändå? liksom vad fan händer där egentligen??
Finns de nå guzzar på den här sidan? :O vart fan är alla guzzar ? jag är ny på whoa så jag kan inte så mycket men vart faaan är brudarna ? :D
Ottar: Du kan väl inte döma alla efter dig själv.. Vissa trivs i ensamhet och tystnad:)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
öresundsregionen 3milj invånare. nuff said.
Askin vaddå? hur menar du nu egentligen? jag bor fan inte i norrland om du tror det? stockholm däremot ligger i norrland.. trivs ni med det?
Finns de nå guzzar på den här sidan? :O vart fan är alla guzzar ? jag är ny på whoa så jag kan inte så mycket men vart faaan är brudarna ? :D
o stockholm måste väl ändå va det bonnigaste stället i sverige? jag menar vilka mer går runt med långt hår o bandana?? så bonnigt det kan bli ju!
jag bor i norrland xD Heja Sverige!
"life's a garden, dig it."
Ottar: Så hela Stockholm går runt med långt hår och bandana medans INGEN i Malmö gör det? Haha, hur korkad får man bli?:) Dessutom ligger inte Stockholm i norrland. Det är ungefär som att säga att Skåne ligger vid Marseille...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Haha! Fy fan vad ochill människor det finns i tråden, nästan bara massa puckon, oavsett varifrån ni kommer, ^^
Så länge man har rätt sällskap så kan jag bo vartfan som helst.