LittleJohnny "Det enda jag tänker med den här tråden är... Är det inte ett steg bakåt om killar ska börja sminka sig som norm? Ska vi inte gå ifrån utseendehetsen istället för att uppmuntra den?" Det jag tänker också.
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
"Har du möjligtvis trosor också på fest? Men vet inte riktigt ifall du kommer börja med det til vardags?" wasteapa01 Hahaha, jag lovar att ingen skrattade högre än mig när ni läste det där. Helt underbart faktiskt. Den bjuder jag på.
"PUSSPUSSPUSS DU ÄR SÅSÖT" Snara Oj oj oj, känns som om det där var skaaapligt sarkastiskt.
" ABSOLUT INTE! JAG ÄR JU INTE BÖG LIXOM" svettgunnar Men please.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
hohoho. Kul att folk stirrar upp sig över en sån småsak. Palla bry sig om andra snubbar sminkar sig, låt folk göra som dom vill för tusan. Själv sminkar jag mig inte.
There´s no point of living if you can´t feel alive....
prone Tycker bara det är att smink är för tjejer. Använder du 'killsmink'?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-01-16 13:05
fy! jag skulle dö om min pojkvän använde smink. fast det är väl upp till var och en! vissa killar passar i det och vissa inte. fast det där med mascaran och eyelinern skrämmer mig lite, iallafall om det är synligt. eller tja, beror väl pa vad du har för stil. är du sadär rock n roll, sa passar det väl. men pa "vanliga" killar tror jag nog inte att jag skulle tycka det var snyggt. eller tja.. om man använder sig av en VÄLDIGT diskret mascara, en sandär genomskinlig tillexempel. och en eyeliner som är väldigt väldigt tunn och nästan matchar hudfärgen, sa antar jag väl att det är okej enligt mig :) fast alltsa. just nu far jag för mig att ni killar sminkar er som översminkade fjortisar. jag minns själv hur man sminkade sig i början, för att det skulle "synas rejält" anvönder ni tilleempel "hudprodukter" som är mörkare än huden, mascara som är mörkare än ögonfransarna.. kletar ni pa mycket?
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Jag är sminkad på min presbild. Kan lägga upp fler bilder där jag är sminkad om det är så. Det är ju inte så att jag ser ut som den tredje helt bortglömda medlemmen ur After Dark direkt.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Jag brukar använda concealers lite då och då, eftersom min hy kan bli jävligt dålig utav alla sena och hårda nätter. Gillar att ta hand om min hy, har hela badrummet fullt med hudvårdsprodukter.. är jag bögig?
Din defination av bögar är ju tydligen en av dom dåligaste.
Jag tycker att det finns en klar och tydlig gräns mellan att fixa sig och sminka sig. Att fixa sig innebär att noppa ögonbrynen, smörja in sig med BUS, osv. Att sminka sig däremot är att gå steget längre och börja böja ögonfransarna, concealer/täckstift, mascara osv. Låt the dragqueens sminka sig så spar vi på idioti..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej, jag sminkar mig inte... Inget att diskutera.
Lägg av, är det sant?
det är så jävla extremt töntigt med killar som fortfarande tror att killar är bögar om dom använder makeup. ork
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
jag sminkar mig inte för att jag inte orkar, jag skulle vara sämst på det och jag är snygg utan.
PAO!
http://www.youtube.com/watch?v=-VBdAY8eA9w Om man använder makeup kan det sluta såhär.
Jag sminkar mig inte och jag tycker inte att tjejer behöver göra det hellerNaturlig skönhet är för mig vackrare än spacklad
En riktig karl sminkar sig inte
Var lite kreativ för fan!
Shit va Sverige är fullt av trångsynta människor!
Hur kan man tro att nån är homosexuell för att man bättrar på sitt utseende?!
Skulle kunna slå vad om att snubbarna här inne som säger att de sminkar sig ibland har haft så jävla mycket mer brudar än dom andra trångsynta homofob-snubbarna.
Vad är folk rädda för?
___________ Mange
Det handlar inte om homosexualitet eller inte, människor får vara homosexuella om de vill... Tycker bara att det ser förjävligt ut!
Lägg av, är det sant?
lo-pro
Förmodligen så ser du många snubbar varje dag som ser fräscha ut och som du inte äns vet är sminkade.. kanske bara lite mindre flottiga.
Men du kanske bara syftar på folk som använder mascare osv..?
Men jag tror att de flesta här snackar om concealer etc.
___________ Mange
Mangen P24: Jag pratar om snubbar man ser på tuben, som har så mycket smink så att det ser ut som att man skulle kunna dra fingret genom det... Kanske är det som är concealer? Ser ut som kladd, gegga, snoosk! Tror knappast att huden mår bättre av att putsa över den med en massa smink... Maskara på killar är inte min grej heller, tycker inte att det ser snyggt ut heller för den delen. Men det är ju bara min syn.
Lägg av, är det sant?
Hmm ok.. but still..
Förmodligen ser du flera personer varje dag som har smink utan att du ser det. Och om du inte ser att nån har smink utan bara tycker att personen i fråga ser bra/fräsch ut, skulle du döma ut honom om det uppdagades att han har någon typ av smink på sig? Bara för sakens skull alltså?
___________ Mange
Mangen P24: Fan vilka nivåer du ska dra det till då, ok i sånna fall använder väl jag också smink! Jag använder acnestift! Alltid samma visa om saker och ting, döma ut och döma ut... Vad menar du med att döma ut? Kan du inte vara kompisar med folk om ni inte har 100% lika åsikter? Jag påstår inte att jag diggar allt mina kompisar gör, eller tycker... Men jag gillar dem ändå, och respekterar deras åsikter... Det jag vill uttrycka här, är att JAG inte någon större sminkfan, varken på män eller kvinnor! ok?
Lägg av, är det sant?
Mangen P24: Peace!;) Glad we had this talk...
Lägg av, är det sant?
Hehe yes! :)
___________ Mange
fan.. när blev allt i världen OK nu för tiden? ~~
r-.-a
Tycker det ser helt fuckat ut med killar som har smink, det ser onaturligt ut. Sen är det jävligt omanligt.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
finns ingen anledning att sminka oss, were beatiful by nature...
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Jag blev sminkad onsdag och torsdag då jag gick modell!
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Det är väl tillräckligt illa att tjejer känner sig tvungna att sminka sig, varför ska killar också börja? Smink är bara skit, oavsett vem som har det på sig.
FUCK NO att jag sminkar mig
You already know, den e on lean!
Jag förvånas hur könsbundet ytlighet ska vara. Tycker att alla killar och tjejer kan göra hur mycket eller hur lite de vill och fixa sitt utseende. Om man är kille och vill dölja en finne så ska han väl fan i mig kunna göra det utan att någon ska kalla honom homo? Visst, personligen är jag inte för smink så mkt alls oavsett kön...men behöver man det för att känna sig vacker so why not?
Delam tange barat
funtar nästan på det, springa runt helt jävla goth sminkad och se gay ut
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot