Att sminka sig är feminint. Om en snubbe sminkar sig är han feminin, det är fan inte sexigt för fem öre. Visst, sminka dig ifall du vill men .. Hellre en kille som ser sliten ut än en som sminkar sig. Ja, jag är "född i en skog".
"..No more speed I'm almost there! "<br>
Äh, alla är bögar och tjejer!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Jag tränar för att få snygg kropp och avänder parfym och ansiktskräm.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
ser förjävligt ut med smink på killar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag kan kanske någon enstaka gång rocka lite eyeliner. jag var helt emot det innan men så var jag modell/provdocka för en tjej som utbildar sig till makeupartist... då insåg jag att man som MAN kan bli sjukt jävla mycket snyggare om man lär sig sminka sig rätt. alltså det ska inte synas som det gör på kvinnor, det ska bara finnas där...pyttelite har dessutom märkt att många brudar verkar gilla snubbar som vågar köra lite eyeliner och skiter i vad andra säger. no big deal egentligen, palla, det är ju fan 2007.
http://www.kalvinhiphop.com
Tycker det är väldigt kul att ni ser smink på män som bögigt när både män och kvinnor sminkat sig i flera hundra år.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
pajson De som tycker det är bögigt med smink på män tycker nog inte det är mindre bögigt om män har sminkat sig i flera hundra år :P
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Jag kan passa på att tipsa alla killar (och tjejer) som rakar sig om American Crew Classic Shave Creme .
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Barnaerskoent Självklart inte! Ville mest få upp det faktum att även män gjort det, att det inte är en kvinnosyssla! Att det varit lika normalt med smink för män som för kvinnor, om inte mer tom.
pajson Precis, vi har ju trots allt genomlidit epoker som Romantiken etc. :)
Jag tycker inte smink är så nice på någon alls nästan, dom flesta är snyggare utan. Pojkar som flickor!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hurlotion är väl mer eller mindre självklart? Foundation och consealer borde knappt räknas som smink, så då blir det bara eyeliner och mascara kvar, det kan jag använda ibland.
Snara, du var iaf söt utan. :)
aaw, tack sewsis. Det är säkert du med:)
Varför ska man sminka sig om man inte behöver...? jag har gjort det en gång och aldrig mer säger jag...! kan knappt fatta hur tjejer orkar sminka sig överhuvud taget...
Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.
det händer ju inte att man sminkar sig
ask Beavis, I get nothing Butt-head
barnaerskoen Precis! Romantiken med dess smink och peruker, är nog väldans glad att dagen inte ser ut som då.
ÅHH! hatar verkligen folk som ska sticka ut från mängden bara för att synas. Det är bara ett tecken på osäkerhet. Det är en sak om man är född lite speciell eller alltid har klätt sig speciellt, men att verkligen anstränga sig för att bli " speciell" är bara pinsamt och tyder som sagt oerhört mycket på osäkerhet och ett enormt bekräftelsebehov.
Hur tänker du nu?
pajson Precis, då hade jag nog sökt mina ben utför ett stup
De egyptiska faraonerna sminkade sig, även de gamla sumererna sminkade sig så det är väl osedvanligt korkat att åberopa historien som argument för att män inte ska sminka sig and that's all I've got to say about that.
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
barnaerskoent haha ja, för då hade jag sett ut
såhär och du
såhär!
pajson Hahaha!
skulle ifs inte banga på
denna!
Fyfan, skulle ju kännas som att trycka en kåldocka!
nej, jag sminkar mig inte men tjejer brukar ha en förmåga att lyckas sminka mig. pri - testkanin nr 1. :/
hahaha "kåldocka". finns fler bilder att hämta :)
Shit, man blir ju mörkrädd, skönt att man är från Norrland och kommer vara gamla skolans hederligt osminkade karl livet ut och ingen djävla Babbsan.
Intressepenisen hårdnar!
Priyan Bara för dom har bröst, och bröst är onda, har du inte sett South Park - Bebe's Boobs Destroyed Society? :)
wasteapa01 Snacka om fördom! :P
Sminka sig och vara kille behöver ointe vara gay, utan det kan också vara metrosexuell . Vilket är på gränsen att vara samma sak, men ändå inte. Kolla på Peter Siepen, kan tänka mig att han är på båda planhalverna och spelar. Vilket nog många metrosexuella kan tänka sig göra om de inte redan gjort de. Men men vad vet jag :)
jag skulle personligen bli rätt skraj om min kille började sminka sig. kanske bara för att amn inte är van och har stereotypiska fördommar.
forever feels like home
jag avskyr ordet metrosexuell lika mycket som jag avskyr metrosexuella.. smink hör inte hemma på en kille vafan!
Tell them it's okay even though it's fucked.
Sminkar mig inte. Mest för att det verkar så jävla jobbigt
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
Insider tips: Evolution sminkar sig dagligen (men håll det hemligt) =))
Jag sminkar mig med: Foundation Mascara Kajal Ögonskugga (dock sällan) Lipgloss (väldigt sällan) Detta är enbart vid fest. Har ännu inte börjat sminka mig i vardagen och vet inte om jag kommer göra det heller.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
TenFingers: PUSSPUSSPUSS DU ÄR SÅSÖT
Har du möjligtvis trosor också på fest? Men vet inte riktigt ifall du kommer börja med det til vardags?
Intressepenisen hårdnar!
vafan är problemet här då? kan ni inte skippa sminket å göra det ni egentligen vill, ställa er på alla fyra med en gagball i munnen och ösa på utav bara helvete?
Nej och kommer förmodligen aldrig göra det heller. Vill inte vara en bakåtsträvare eller något men den dagen då män i allmänhet sminkar sig är den dagen jag och mina möjligtvis dåvarande manliga arvingar tar kollektivt självmord. Jag är latino och tänker aldrig sluta med det :Pwasteapa , right on.
Follow the dao, right about....NOW!
Btw anser jag som nog många andra i tråden att det är onödigt för många kvinnor att sminka sig med.
Follow the dao, right about....NOW!
alltså jag nyttjar ju inte heller smink, men måste ni vara så överdrivet trångsynta? inser ni inte hur många modernheter ni pojkar/grabbar/män idag tar för givet, som för några årtionden sågs på med samma blida ögon som ni idag ser på kombinationen killar + smink? bara en enkel sak som att kunna bära örhängen var ju tex rätt udda för några årtionden sen... idag bär ju hur många killar som det utan att ens reflektera över det nämnvärt. likaså finns det trots allt en del killar som bryr sig om sin egna kropp på ett helt annat vis... hur många av er som fördömer smink rakar/trimmar sig inte på andra platser än skägget? förmodligen en del. det är samma sak där.... för inte överdrivet länge sen var det inte heller direkt något allmänt accepterat... jag säger inte att man måste tycka om smink och så, men ni kan ju iaf vara öppna för framtiden och våga se det positiva i att det iaf finns folk som vågar bryta trender och beträda ny mark.
^^ jag håller med fuzz om att smink dock överlag är ganska så onödigt egentligen.... jag är också för naturlig skönhet... det är vackert om något....såväl hos kvinnor som män!
Det enda jag tänker med den här tråden är... Är det inte ett steg bakåt om killar ska börja sminka sig som norm? Ska vi inte gå ifrån utseendehetsen istället för att uppmuntra den?
ja bryr mej inte ifall ni sminkar er eller inte, om folk vill måla ansiktet så gör de det.. men en sak stog ut för mej i denna tråd. först säger de män som sminkar sig att ifall man sminkar sig så är självsäker. Sedan säger nån att man sminkar sig för att man vill bli fin och känna sig självsäker, betyder inte det att ni har dåligt självförtroende och vill bli självsäkra? rätta mej om jag har fel :D jag tycker personligen att sminka sig är fult, sedan ifall någon annan tycker annat, so be it. jag vill inte vara den som pekar finger
Lite konsigt det där med självsäkerhet. Jag slutade sminka mig ett tag och har börjat igen nu. I början gjorde jag det för att det var roligt, hade massa ögonskuggor och annat skoj att leka med. Men nu har det blivit en vana, tycker inte alls att jag är lika fräsch utan smink. Känns inte som att det rör säkerheten så mycket, mer vad jag tycker är snyggt och inte snyggt. Fast jag borde ju tycka att jag är snygg utan, eller?
det har hänt att jag smonkat mig, eller andra sminkat mig..... då jag gick modell! Då blev man ompysslad, ganska mysigt.... =P
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Jag sminkar mig inte. Men lite motorolja är svårt att undgå att få på sig... Wink ";)"
Signatur får rum här
Haha smink är för tjejer.