Tandborstar som ändrade färg!
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
ah justja...tippen! med lasse och morgan!
Visst kom 90-talet med ngr trevliheter.. men glöm för guds skull inte kläderna. Alla hemska 90-talskläder. Usch, fy och tvi!!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skilldavärdar & trekronor!
Tre kronor ägde ju tills det flippa ut TOTALT med nån jävla alien som satt på en brud och grejer...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eller hur, men skulle man se det idag skulle de säkert kännas mer B!
EVERYTHING BUT THE GIRL!
KLINGMEISTER P17 dr. bombay?
då får du ju inte glömma dr.calcutta hans första alias.
"calle-calle-cutta-cutta-cutta-eeeooo-eee-eee-ooo..."
dessutom hade han ett till alias. men det har jag förträngt.
och jag ger mig FAN på att det var han jag såg på baksidan av en rockytidning där det var reklam för en skiva i sommras.
"carlito" kallade han sig numera och hade antagit en mexicansk image. men han såg oroväckande lik ut dr.bobmay/calcutta..
vilken comeback endå!
and THAT you can quote...
oj där misstog jag mig allt! han hette ju dr bombay och låten hette calcutta song. Dr Macdoo, var däremor hans andra alias där han var bombay's skottske bror.
även scatman john...
What would macgyver do?
...typ stöta på ett hundratal(?) svartklädda nazister med flaggor & grejjer som marscherar igenom stan ostört. "Gamla goda tiden" :/
haha aa fan nassarna får man inte glömma!
http://soundcloud.com/rod_g
svensson svensson bullen silver jacka robyn frisyr bokmarken spice girls + bsb bilder
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
Spider-man Turtles Batman Mighty Max!! Dino Riders Silverfang!! Robotech!! Fan, alla nya barnprogram suger!
POSTAL ja fyfan, de kan inte vara lätt att vara du...
Skate punk och Bomba jackor.Röda svarta blå och gröna!!
BastaRDS
Har inte orkat läsa hela tråden, gjorde en sökning och såg att ingen, alltså inte en enda person på över 200 inlägg, har nämt en utav dom bästa grejerna med 90-talet.
Folk har väll förträngt det, hjältar såsom Benny klimp, Dirtpunkaren Ramon och Pervo kris. Jag talar naturligt vis om serietidningen Pyton!
asiwouldsay AHB AHB
En sak som ingen har nämnt tror jag som alla som var 14+ på 90talet hade.. Buffalo.. Skäms på er
KENNY STARFIGHTER :D älskade barndom, kom tillbaka. <3
Ingen som nämnt dom luktande brevpapprena som alla gick och samlade på?
Hangaround
2006-10-17 20:08
http://matildaberggrens.blogg.se
RGK-Rosetown thang (nostalgi!) kort kort och knästrumpor hahahahaha
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Låter schysst.
vilket så?
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Spice Girls och spice girls korten! :D aa shit alla har rabblat upp min barndom haha , hade glömt bort nästan hälften!
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.
born_pasta i min hood kicka dom flesta breakdance och kicka adidas på 90 talet iallafall :) fanns säkert dom som kicka de på 80 talet men då va jag inte specielt gammal så vet ej hur de låg till då, finns ju fortfarande dom som breakar m.m men inte som de va förr halva skola breaka på lunchrasterna m.m
Hangaround
2006-10-19 18:51
Hangaround
2006-10-19 18:52
Genomsnittlig Whoait är inte tillräckligt modig för att erkänna vad som i gemene mans hus det har blivit det största frånvaro glappet ifråga sedan 90-talets slut. det är självfallet som en modig utstickare högre upp skrev: python och mega python. även Svenska serier saknas, med sina fenomenala ideer som Nazist dinosaurier som invaderar jorden, och att globen kläcks och en gigantisk kyckling hoppar ut för att ödelägga svearike i äkta king kong manér.
Pilsner: Ja fy fan jag var rädd för henne men ändå kunde jag inte gå från tven när hon kom. Det var läskigt och sjukt trist men jag skulle likförbannat se det
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Är det föresten någon som nämnt Simpor och Grodfötter? Läskigaste barnprogramet någonsin ju..
The absence of evidence is not the evidence of absence
lunatic, din lista gjorde min kväll :)
fortsättning följer.
Ketchup vampyrerna! Döfett barnprogram som gick på 90-talet,det tyckte jag var grejer det.
Wa wa wee wa!
Spice Girls yoo! Those were the days när alla tjejer dansade och bråkade om vem som skulle vara emma och geri på rasterna.
Jojo och alla tävlingar som hörde till "Jag kan köra Eiffeltornet shiit" Diablo, sån där timglasformad leksak som man snurrade över två pinnar med snöre mellan =P
Wa wa wee wa!
katt_
hahaha I feel yah.
apropå bråka om vem som skulle va vem i spice girls.
jag ville alltid va mel c eftersom hon va fett grym. meeen, när jag hjulade slog jag alltid i mina hälar på ngt kefft sätt och började antingen böla eller tappade takten. ujujuj, hard life.
magtröja, jäävligt 90-tal. säkert redan droppad
fortsättning följer.
Godisarna med äckliga namn typ: Måsbajs Flugskitar kommer ni ihåg
Last sight me as a lion. now take care see u in Zion!
HAHA james bond jr! "gordon" i den serien skulel kunna vara 90talet personifierad! de va förövrigt han den blona biffiga.
haha kommer ihåg dem så här typ blöta blöjer och smorkråkor... skit goda dock.. när alla rablar upp massa saker så kommer jag att tänka på CLERKS. och att man inte fatta poängen för äns jag såg den för ett tag sen men det är redigt super 90
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
fruit of the lome, tälta, folisar, handla cigg till morsan med en lapp. snöbollskrig på hittade lekar,
Last sight me as a lion. now take care see u in Zion!
rätt fantastiskt när man funderar på vissa saker...när jag gick på mellanstadiet var jojos så jävla heta att vi t o m fick besök av en jojomästare som visade upp en massa tricks för oss storögda ungar. idag står väl han på något torg med en uppochnervänd hatt framför sig bredvid nån kille som spelar didgeridoo... justja, fotbolls-vm 94. bästa någonsin!
dom ackliga godisarna me ackliga namn .. typ mas-skitar, fluglortar och sa vidare ? kommer nagon ihag dem ? de var typ sura sota o salta... olika.. fanns pa pressbyran .. och saklart: PATRONER .. sota patroner o sura patroner .. kopte alltid en san och en REFRESHER efter skolan i lagstadiet .. dom var sa sjukt sura dom dar ..
Hangaround
2006-10-20 08:02
Tefat! Godiset dvs. Kulor spelades det också. Har t.o.m kvar min kulsamling.
Figge om man tänker på något typiskt för 90-talet så tycker jag inte att det är breakedance och adidas snarare walking man och fruit of the loom.
för min del så komnmer jag med ihåg breakdance starkt från 90-talet. det beror på hur gammal man var på 80-talet. det var en hel del breakdance mellan dom "yngre", på 90-talet, som inte fick uppleva 80-talets breakdance.
ingen anna än jag som minns CLEKS
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK