skor med blinkade sula word! doktor snuggles!
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
åhh doktor snuggles <3
mjao!
ah sunes sommar och bert den sista oskulden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Man kunde skata i Vreten. Shit is real.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Buffalo-skor... men man kan även se en och annan användare även nuförtiden...
..........?
asså när slutade dom sända tuttifrutti? Haha a ja kommer ihåg när batteriet började ta slut å den gick långsammare =)
http://soundcloud.com/rod_g
Tom & jerry kex!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
cuewauwau-191 F60 haha, klart man minnns napparna, jag har tillåmed en sån napp kvar, fast en av dom mindre, fanns ju olika storlekar, eller fanns de bara små å stora? iallafall, en genomskynlig vit napp har ja..
boooyaa!!
fan? äre ingen som minns pushpop??
cocacola jojo's.
If i cared.. would it matter?!
Alice DJ - Better of alone ATB - 9 pm Dj Aligator Project - Blow my bla blablab la Antiloop - Belive 666 - Paradox & Amokk osv
Thundercats HOOOOOOOOOOOOOOOOOOE!
Arvingarna
The absence of evidence is not the evidence of absence
åh fyfan vad bra! mina bästa 90-tals minnen är nog tv programmet tutti frutti, skurt och när vi kids på gatan lekte he-man. Alice deejay och hockey och spicegirls kort. ååh
Voxpop, leka krig, bikermice.
Action man , Hette det inte så? :)
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
Måste tillägga att finska mark och penni är ju nostalgi som fan.
Still in the bridge
tommy hillfiger tröjjor helly hansen jacka cat-kängor wu-tang Shimmy Shimmy Ya i mina speakers Första besöket på STD-motagningen. Första fallet av klamydia. Fick bitestikelinlamation av det och hade tre pungkulor ett tag. Rohypnol Kir Explorer Lingon 2,8 svart afghan
FREE Ayatolla.
Pacman Pogs Melodifestivalen Joelbitar Hoppande bönor Våfflat hår Små kulor på cykels ekrar
Smurfhits
buffaloskor
All skön hiphop som släptes runt 96. Ooyea.
rakat huvud förrutom en lugg haha, så sant så sant
Linus på Linjen!! Dr. Alban ABC Tåget -Bolibompa, tidigt 90 -tal Tamagocci (stavning?) Kjol-shorts Trasdockorna Stor & Liten Hoppstyltor Dr. Feelgood Scatman John Rakat Huvud och svans där bak Fila Bubbles Spice Girls och Backstreet Boys Idol affischer Cindy (barbies fiende) Glass i pappers colaglas med en kolsyra effekt, käka med plastsked. minns inte namnet. Savannbyxor Halsband som sitter åt halvvägs upp på halsen Hur gör djur? Skrållandockor som pratade Mon chi chi (kanske någon som nämnt) Rufsig tofs med backslick Backslickhästsvans Rednecks Barbafamiljen Roxette Tomas Brolin Men In Black Pallar inte komma på mer nu men kan :p
19 Din IQ beräknas vara 126 - 135. Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126. 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.
Shampoo! We're going downtown on the escalator We're blonde haired teenage terminators (Yeah)
HAHA ja jazzbyxor med fastsydd kjol och bögtofs!
Trasdockorna på Bolibompa.Vi är trasiga och kansiga
The absence of evidence is not the evidence of absence
GHB House Of Pain Kriss Kross Naughty By Nature Skins p
Övrigt : Kjol över byxorna spela "Trolls" på Amiga 500 Sonic ! Bert & Sune böcker/seriealbum Kamrat Posten HubbaBubba & ?TicTac? drycken "Loranga" & Zingo MAX-glassen i form av skattkista med leksak Laserpekare 3D-bilder (som jag ALDRIG förstod mig på!) My little pony Drickan man blev blå av ! Spiral-leksak som kunde gå i trappor Tuggumi med tatuering/klistermärke i (bla Turtles) Vattenpistolskrig Slime-hand som man kastade åt folk "plupp" (elr vad det hette) i div. storlekar som man vände ut å in på och som sedan "ploppade upp" Polly pocket Sea monkeys "TOY"-tuggummi Choklad som poppade Etch-a-scetch.(grejen man styrde en markör och målade en bild) Masken Twisty. (luddig mask som man drog mellan fingrarna med en osynlig tråd) TRICKSKIDOR! boken "Gummi tarzan" Hockeypulver Festis i tetrapak "Rör inte min kompis"-pinsTeve: "lilla huset på prärien" "SOS på liv och död" "Ingenting är omöjligt" "24 karat" "Sunset beach" "Disneyklubben"/"disneydags"Filmer : "Ensam hemma" "Rädda Willy" "lejonkungen" "Independence day" "Jurassic park" "Titanic"Musik : E-type Fugees - ready o not & killing me softly Prodigy Aqua/backstreet boys/Spice girls/Ace of base/Hanson/Pandora/rednex Nordman Scatman take that - back for good + massa mera såklart!
Tüffü was here!
Playstation 1 med Crash Bandicot, och små blandade godispåsar för 5 mark.
EVREKA å playstation 1
oooh. CLUELESS. såååå 90-tal. bästa filmen!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Fotbolls brons är sjukt 90-tal också.
Hockeyfrilla var väl också populärt på 90-talet.
Clueless + Jawbreaker, bästa filmcombon.
åh ja. jawbreaker!! sjukt bra! fast den är så sent 90-tal att den nästan är 2000-tal. clueless måste ha varit 95-96 nångång =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
mantis ååhhh vafan heter det där nu igen? så sjukt bra! tror jag har en eller två såna filmer nånstans :D
Rädda en ko, ät en vegetarian!
glassbilen
Men lika glad är jag för det!
jag fattar än idag inte hur dom där 3d bilderna man kunde få i tex kelloggs(stavning??) cornflakes paketen funka?smällare blir så jäkla sne på att de är olagliga!Slajm i alla färger och former och til allt. Alien egg med slajm i kunde man köpa tex. och pruttslajm. och spel som var uppbyggda på slajm och/eller lerfigurer.
Den här tråden knäcker bautamycket! Suveränt!
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Jabtizemo P17 håller med fullstädigt. perfekt tråd nu under denna mörka höstkväll.
För den delen: Slime! Varför ser man inte ungar längre leka med alla sorters olika slime?
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Vad hette de samlarkorten man kunde köpa som var typ dockor som hade maskar ur ögonen. Det var brutala kort iaf.
Garbage Pail Kids. Kom en otecknad film med dom också =D.
A Profound Hatred of Man
nintendo
Jag pallar inte ha ett citat här.
axe och discon =)
Jag pallar inte ha ett citat här.
DUKE NUKEN ?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
-LunAtiC- F1 Jodå, jag vet. Men jag kan då inte minnas att jag lyssnat på någon sådan musik. Vilken låt syftar du ens på??
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly