bokmärken och klistermärken som man böt! :')
som sagt..
tala för dig själv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gamla tider :´)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
stretch armstrong ^^
det coolaste var ju sånna där klockor man kunde fästa på sin t-shirt, som skiftade färg om det va varmt éller kallt haha
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
Ni har glömt den viktigaste punkten - BMX nintendo 8 bit sega mega drive super nintendo nintendo 64 super mario
zelda
fubu-byxor
rullskridskor gul och blå byxor game boy nokia 5210
k1337oris
100 kg godis. ika i rutan. svirre sparv. slajmhänder som man kastade upp i taket eller på varann. spicegirlsbilder spela kula spela "king" lego playmobile nopper nån som minns barnprogrammet med en familj dinosaurier? var otecknat eller vad man ska säga.. så var det en dinosauriebaby i en barnstol typ.. det var iaf en skitbra låt i början.
Chokladläsken (eller var det redan på 80talet) som hette Chock eller något liknande.
KarlKadaver Men va hette det då? Jag måste hitta låten, minns att min lillebror och jag alltid hoppade en massa i soffan till låten. Vi hoppade även runt till Popsicle - Not forever och Babylon Zoo - Spaceman. :)
Skinnkepsar med hockey-loggos på, helst kings. Jurassic park! Nån som minns när de va Jurassic tema på McD? Dinosaurier över huvudtaget!
Så hade vi Minizza o co, crackersen som figurerade som "minipizzor".
getaway, getaway, you're my getaway.. va e det för låt? får mig att tänka på den tiden... sen det där tevespelet med en stor apa och en liten apa.. va hette det? börjar bli senil.. jaa.. o så power hit radio.. va ingen boybandfanatiker..
so-good F21 Donkey och Diddy Kong?
Vill du ha en snigel på ögat?
Högt liv
den är klockren! men kommer inte ihåg vilket sammanhang den va i?
Högt liv
skinkbörje yeeah donkey kong it is
so-good donkey kong är det bästa tvspelet.. har det hemma nu:P
Tjyvis Det var om man inte betalt tv-avgift . då fick man en snigel på ögat :P
Tüffü was here!
får seriöst ångest av den här tråden, fast jag är född 1983. att ni hunnit bli så nostalgiska är för mig ofattbart!
Spice girls & hockey bilder :D
Sariiiiiiiish
mde hmm.. supermario är nog min man.. nintendo 8-bitars.
Många här inne skulle kunna säga "jag föddes då...".
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
alla som är födda på 90-talet räknas inte!
i alla fall inte när det kommer till den här tråden
ni kan ju starta en 00-tråd eller något. typ snacka milleniumskifte och playstation 2...newbies
Danstävling
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Vet inte om det har blivit sagt än (orkade inte läsa igenom HEEELA tråden) men... - Sån där hårslinga som vissa killar hade i nacken. Standard var en familj med två eller fler blonda killar som båda/alla hade ljusblont kortklippt/snaggat hår med ett par jättelånga hårstrån som hängde ner i nacken. Tyckte redan då att det var så fult att det ryckte i händerna på mig för att jag så gärna ville slita av de där hårstråna... - Plasttroll med färgat hår
Så det så!!
Graffare
2006-10-12 09:50
Hiphopskejtare! att ingen nämt dem tidigare! Petters start på karriär!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
nintendo 8bitars plastaion jul kalendern besta mysteriet på grevholm eller sunes jul tutles tony hawk 2 till plastaion allt va nice me 90-talet typ när man va liten
Tishor som bytte färg av svett!
pop full a beer
nostalgi-delux !!de va fan bättre för !
Trodde du ja!
oj oj oj det ljuvliga 90 talet.
SKU - SKU - SKULASON!
jag hade "plastkapslar" på mina cykelhjul. det kanske var 80tal iofs.
SLUTA!!! Jag får nostalgi tårar :'(
Suck me beautiful :D
psykosen så va det ja.. tack
MTV Beach House
PS. Your cunt is in the sink
Jabtizemo P17 Det var nån skit ugne som åt slajm å så förbjöd dom slajm. dom har fan förbjudit allt kul nästan. jag menar, smällare, slajm, skatare att komma in på vissa ställen, osv..
buffalos alpha jackor fila pjuck vita jeans 2pac helihanson(stavning?!) jackor tommy hilfiger pike tröjjor och polo tröjjor patriot
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
men aså ärligt, vad fan får ungarna i sig idag?? Little einsteins och lattjo lajban??? WTF?? skit barnprogramm.
He-Man action figures
..........?
Asså He-Man, är inte de ganska åttiotal?
Hockeykort å power rangers!
http://soundcloud.com/rod_g
castle vania,,mario och när din mamma var mkt hetare då på den tiden!