hur kan man glömma bort Pokemon/Digimon? eller Nintendo 64? och damn jag vill att dom ska sända Disneyklubben igen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har typ fem videoband med inspelade avsnitt av det :D
Eccan P19 Artisterna kunde sjunga om hur Führern reste sig ur graven och upprättade världsherravälde, och ingen brydde sig. Folk sket i texterna. Det var bara de schysta elektroniska slingorna och rytmen som spelade roll. handlar alltså inte om någon speciell låt utan det var nog mer för att understryka att texterna inte var det viktiga.
and THAT you can quote...
Rederiet och Roy och Roger? Skor som blinkade :)
Signatur får rum här
-LunAtiC- F1 texten är väl inte särskilt viktig i dag heller i så fall.
Filaskor Raidersjacka Happy Hour Hockeybilder Och resten av det ni nämnt. Fyfan vad 90-talet var underbart!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Vad har vi på 2000-talet som ens nära kan mäta sig med 90-talet, egentligen?
Signatur får rum här
Adam Alsings talkshow med husbandet QBTQ och Micke Syd vid trummorna på lördagkvällarna. Efter det så gick "Married with Children" (våra värsta år) Det var en lyx när man fick vara uppe sent och kolla på vuxen TV, jag minns att jag och min kompis Karin kollade på det när hon sov över..
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Soffor klädda i sköna mönster får ej glömmas!
Signatur får rum här
Fan ingen som kommer ihåg de där barnprogrammet som gick under julen någon gång på 90talet. Det var typ en massa gosedjur som började leva om natten. sen var de nån elak leksak, typ en häxa eller nåt.. ingen bra förklaring jag vet, men är helt i extas nu när jag började minnas..
Högt liv
bör tilläggas att de var jul i själva serien också
Högt liv
Tacs P17 Du upptäckte din homosexualitet tidigt hör jag? ;)
Signatur får rum här
bilar som byter färg när man spolar varmt/kallt vatten på dom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nån som minns dom där monsterfiguerarna som kom i gröna påsar? sen slängde man ner dom i vatten så att påsen löstes upp och bildade en äcklig sörja och figuren uppenbarade sig. SÅ tunga. grävde förövrigt fram en halv fotsoldat från turtles för ett tag sen, har den liggandes på skrivbordet numera.Skönaste dansen: När man bara stod mitt emot varann och tog steg åt sidorna ni fattar? haha hell yes! ska börja köra den när jag drar ut nu också...ett och två, ett och två! fast jag vann iofs en danstävling på fritidsgården en gång genom att dansa tango. varför börjar alltid såna här trådar med att man blir skitglad men slutar med att man blir ledsen? nostalgi är risky business.
alltså, spelar ni nostalgiska eller är ni det på riktigt? känns som att snook trog igång värsta nostalgitrenden bland hiphopare. för det är väl bara hiphopare som är så här löjligt blödiga eller? :p kanske har med att ni är lite barnsliga att göra ;)
van dame bruce lee power rangers hokey kort. pogs 2pac
?
Och raider är 90tal som fan också, åt alltid de, det var alltså twix med gammalt namn, men namnbyten förstör smaken:(
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
jag har för mig att jag aldrig nånsin knöt skorna och lät snörena hänga ut. snubblade bara ibland.
o rly?
eremitkräftor robyn-frisyr fugees dia psalma parker lewis
silverpuff jacka halfpipe krök på kepan sno kondomer/samla på
snoops första skiva adidas kläder/skor breakdance krisskross hockybilder finns så sjukt mycket
doom troopers bilder gamla eriksdalsbadet leksaksaffären vid korsningen av ringvägen/hornsgatan som är borta sen länge :( spela kula på rasterna i skolan tippen, hade även en sån där gul tröja, kult
Figge adidas kläder/skor breakdance :08-tal?
parker lewis haha, lätt! glöm inte bort blossom heller, joey var lätt skönast :D"who-oow"
Kommer ni ihåg brädspelet där man gick runt med små druvor gjorda av modellera som man sedan fick pressa sönder, mosa och jobba sig med om man hamnade i en fälla på spelplan. Det känns jävligt barndom. Spökhuset var jävligt bra med, där man fick rulla ner en självlysande döskalle och försöka aktivera fällor. Gänget bygger en koja, palla äpplen och tyst i klassen är värda att nämnas med =)
windows 3.1 ms dos skumma bbs platser med recept på sakerDen 5 februari 1992, besöker Carl Bildt och Birgit Friggebo, Rinkeby och blir utbuade av innvånarna. Anledningen till besöket är att Lasermannen härjar i Stockholm och för att lugna känslorna vill Birgit att alla ska hålla handen och sjunga - We shall overcome.... Att man missade det...
FREE Ayatolla.
Höga jeans i färgglada färger
mysteriet på greveholm och kenny starfighter :)
dark quin duck eller vafan det hette som dom sände på disney daxs eller vafan det hette.. Den förbjöds vel också sen senare för att nån unge skjutit sin polare eller nått sånt om jag inte kommer ihåg fel?. Nu är klockan halv 4 på natten så orkar inte bry mig om stavningen. Good natt...
Jeffi Darkwing Duck. "Jag är faran som lurar i natten.."
http://i90.photobucket.com/albums/k263/dwarfmage87/DSC00120.jpg http://i90.photobucket.com/albums/k263/dwarfmage87/DSC00121.jpg
köp piller o börja knarka receptfria jättestarka
åh.....90 talet....det var grejer det. Jag blir helt rörd. vill tillbax till min barndom då man inte hade några andra problem än vilken kille man skulle vara kär i denna vecka....Take me back!!!
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Mattias_K P21 haha druvjakten...kommer ihåg låten från reklamen lite halvt. "nu är druvjakten igång!"
ååh...mellanstadiet. ljuva tider. på rasterna spelades Boom! Shake The Room på klassens stereo och alla killar sjöng med högt i "why don't you tell the girls what ya'll wanna do, I wanna
OOH-AAH-AAH-AAH-AAH-OOOOOH "
piratlego, snigel på ögat (om man inte anmälde tv-innehav), Star Wars Episode 1, alla jävla pojk- och flickband.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
10-öringarna: gav bort dom till fattiga barn i afrika innan de togs bort. fan vad jag grät. det var ju hela min spargris. egounge :P 10-lappar fanns väl också om jag inte minns fel?
Date-parfym för flickorna och Axe för grabbarna på tokiga mellanstadiediskon.
davvie P19 nej det stämmer ju, men jag la inte så mycket tanke i det när jag kopierade det från lg2s, jag tyckte mest bara att det var en rolig och träffsäker beskrivning som man nog inte ska ta på så stort allvar....
och:
är det nån som kommer ihåg "gogos". små plastfigurer som folk samlade på
?http://www.marioaragao.com.br/blog/imagens/gogos.jpg dom såg ut så fast oftas var dom inte genomskinliga.
and THAT you can quote...
Fångarna på fortet!!!! ;D
orup de där smurfskivorna,där "smurfarna"gjorde om låtar å bara sjöng smurf(nästan) smurf
Darkwing Duck blev la inte förbjudet? Såg de häromdan på disney chanel!
macarena
-dansa tryckare nåt jag saknar helt mys -Janne Loffe Karlsson med sina roliga homevideos
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
Måste fylla på med det mest nostalgiska som alla här har en koppling till: Julkalendern. Den hetaste e ju fortfarande Mysteriet på Greveholm... har den fortfarnde på VHS
stargate!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
dont forget skrottippen eller vad det hette :D det som gick på 1an, kollade på det varje morgon(eller var det bara på helgerna?)