I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Invandrar-morsans härliga svenska

Övrigt - Blandat

2006-09-03 01:27
HAHAHA, höll på skratta ihjäl mej idag. Jag och en kompis satt o väntade på att få skjuts me en som jobbar i pizzerian i huset där vi bor.
Ägaren Wahid tyckte vi skulle betala för att få åka me dom vi skulle åka me..

Wahid: Vafan, om jag åker taxi, jag får petala schundra trä kronor.
Jag: Men varför tror du vi liftar me Mahdad o Ashgan då?
Wahid: Ja, men ja schan inte lifta!
Jag: Kan du väl, varför skulle du INTE kunna?
Wahid: For jag schar ingen rakade ben!
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan

2006-09-03 02:21
en polares pappa kan inte uttala hans namn riktigt så han säger krittian när han ska sägga kristian....lite kul när han är lite småförbannad...

2006-09-03 13:39
ingen pappa eller mamma men en klasskompis sa till en annan klasskompis när han rapade.
"Prosiit"
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!

2006-09-03 14:38
SegiRoten
De där kör ja me jämt.
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan

2006-09-03 17:45
Varje gång jag ringer min polare som e chilienare så svara alltid hans farsa..

Rafael (polarens farsa)- Vem? så säger han det tvär fort med chilienare brytning
Jag- Är alex där?
Rafael- Vänta ska kolla. det säger han ännu fortare och låter irriterad och i bakgrunden hör man han skrika ALEEEEEEEX också hör man alex: MEN VÄNTA PAPI JAG KOMMER STRAX. Sen hör man han flåsa irriterat och tar det mer än 10 sekunder skriker han ännu högre: ALEEEX FIFAN SKYNDA DIG
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-03 20:56
shego låter roligt
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!

2006-09-04 07:42
Jag skulle träffa en kompis(turkisk kurd) på stan förra helgen, och jag råkade vara lite sen.
En halvtimme efter att vi skulle ha träffats fick jag ett meddelande...

"Varfor inte kommer du"

2006-09-04 09:22
En polares mossa hade problem med att hon satte e framför allting dvs emalmö, eglas osv. Polaren sa till henne att sluta med detta vilket resulterade att hon sa slöv istället för Eslöv :P Underbart!
peace, love, unity and having fun
Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.

2006-09-04 10:17

hahahaa åååh kom på en grej. Jag var tillsammans med en kurd från Irak som precis hade anlänt till Sveroge eller vafan man ska säga..aja en bananimport helt enkelt..

fick alltid sms i denna stil:

Haj, jag ville bara veta hur din mår är!
Har du Höstlöv nu?

hahaha, i kurdiska säger man typ: vill veta hur din hälsa/mår är. på svenska låter det inte riktigt lika bra

=)
Femme fatale

2006-09-04 14:39
En äldre invandrarman går ensam i parken när en cyklist kommer i full fart runt hörnet och de kolliderar.
P.g.a. svårigheter att kommunicera blandas polisen in och varpå konstapeln frågar invandrarmannen "så, var kom du ifrån?" svarar han stolt "TURKIET".

2006-09-04 16:22
Min pappa och min min pojkväns syrianmorsa träffas första gången och av någon anledning kommer min morfar på tal. Min käre far berättar att morfar minsann arbetat på SJ hela sitt liv och att han därför tycker väldigt mycket om att åka tåg. Varpå min pojkväns syrianmorsa utbrister "E han, e han, vad heter den? E han tokförare!? " En ganska bra blandning mellan tågförare och lokförare.
shake it!

2006-09-06 10:42
en kompis när dom frågade honom vad han snusade:
"General lös portion"

2006-09-06 18:08
Hehe i skolan idag frågade jag en data tekniker( en arab snubbe) om han kunde ge mej ett konto till min data, som ja inte hade. Då skulle han säga till mej att snacka me en snubbe med Hästsvans

Han: Gå upp å prata han... han me hårig svans!

HAHAHAHA.... helvete va ja garva

2006-09-06 18:35
En polare fick en pizzabagare efter sig, efter en viss incident.

Varpå turken skrek: Vad håller du på med, eller?!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-24 19:42

den här tråden är den i särklass roligaste tråden hittills jag har fan suttit i en timme och läst och garvat tills jag har gråtit och Amar , jag dog när du beskrev våran vackra utflyckt till typ andra sidan sverige (Laleh grejjen)  du kunde inte ha beskrivit den bättre hahah

WAXHOLMSBOLAGET!

2006-11-24 23:23
haha mamma på utvecklingssamtalet om hur fort tiden hade gått på sistone:

"det sa bara pung pang"
 Haters gon' hate...

2006-11-24 23:36
hehe min farfar kan typ 5 ord svenska eller nått, han brukar säga:

"kan int venska" och sen brukar han säga "safta" för saft.
 Haters gon' hate...

2006-11-24 23:38
Sen måste jag berätta en annan rolig sak som hände för många år sen...
En snubbe hade nyss kommit hit från libanon och jobbade på sin brorsas pizzeria. I hans familj finns det nån som heter Zeinab. Han står och rullar pizza när en kund kommer och frågar:
- Var har ni senap?
- Senab inte her, Senab hemma!!

Men Zeinab låter ju faktiskt som senap...
trodde också folk sa senap första gången jag hörde det namnet.. haha

"Jag spelar inte på dig"
han skulle säga att han ej playade mig

2007-01-04 15:12
nu tycker jag det e dags att uppa
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2007-01-04 15:14
 KarlKadaver 
min danske morfar kör ofta med jeeeg kan taaale sveeensk. det är rätt kul.
syumoan akoinwe!

2007-01-04 16:04

Var ute vid en lekplats i ett område med mycket invandrare. En iraniemamma kommer ut med sin lilla dotter i handen och går fram till en liten mörk kille.
"Doo ha sårat min dotter!" skriker hon. "Doo ha sårat hennes insida!"
Sedan får vi reda på att den lille killen har råkat ge hennes dotter ett blåmärke på magen (under hennes tshirt)

My heart lives in my vagina.

2007-01-10 18:01
www.gbg031.se

2007-01-21 00:06
UPPPPP

2007-01-21 01:26
Denna tråd var rolig. Min pappa o hans uttal.
det är roligt när han pratar ibland. men får inte skratta förmkt då blir han arg!
han har jobbat i skovde & oland.

2007-01-24 22:01
min farsa snackar med en svensk arbetskompis på telefon

- alo bre roffi, lissnar du på va ja seger? bla bla bla.. pa bre du lissnar inte, vilken korkad du är asso

REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign

2007-01-24 22:11
hahahah när en elektriker kom hem till oss.

han skulle bara kolla en grej och sen dra.. min farmor, som inte kan svenska, puttar på mig och säger att jag ska koka kaffe.
jag svarar att han inte har tid
hon gick fram till snubben tog honom i armen och sa- kom kom, sitta! fin kafa... sitta du
- tack så mkt men jag har inte tid
- tack so mikke? så vänder hon sig till mig och säger på serbiska:
varför ljuger du? han vill visst ha kaffe
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign

2007-01-24 22:11
måste uppa

2007-01-25 20:40

Kom igen nu! Återuppliva tråden!
Alla "invandrarmorse-citat" kan väl inte vara slut?

2007-01-25 20:57
jovanna hahahaahha :D åh ja ser min farmor framför mig när du berättar allt de där.. hon tror alltid att hon förstår vad svenskarna säger ^^ hahha =D hon blev värsta bästis med sin granne för ett tag sen ;D.. dom fika å hade sig å ingen förstod vad den andre sa.. så sjukt gulligt =D dom satt där med var sin kaffekopp å peka på solen å smila typ =D
!! :)

2007-02-07 21:30
laurelisse

haha fan vad söt :D

2007-02-08 07:28
Min kusins farsa hotade en damsugarförsöljare med "DU SKA BLOD" för att försäljaren hade skrämt hans fru ;)

2007-02-08 08:04
hahahahaahah!
!! :)

2007-02-08 14:55
min pappa har bott här jävligt länge och gnäller på ALLAS svenska. alla som han kallar det "blatt" inte blattar utan blatt. bra pappa.
men bäst av allt är när man är ute på stan med honom och han helt plötsligt kan brist ut "Sami såg du hennes plattar". ja pappa jag såg hennes pattar.
han har också en bra förmåga att säga y istället för u. hysdjyr.

2007-02-08 15:42
haha min kompis Jimmy berättade en ganska rolig grej när han ringde till sin kompis vars mamma är från finland.

Jimmy: Hej det är Jimmy är Stefan hemma?

mamman: Neej tyvärr jimmy steffan är i sossken o söper sipps..

(kiosken och köper chips)

hahaha

Anima Sola

2007-02-08 16:32

haha jag prata med en chilenare nyligen och han skulle ge en adress:

- ya, det är hon den där Banja du ska till. Vanja Med B, inte vanlig B, ANDRA BOKSTAVEN B.

hahaha latinos kan ha lite svårt med v och b ibland. han menade Vanja, och han kunde inte förklara vilken bokstav han mena så han sa andra b, hahaha guld
Femme fatale

2007-02-08 17:28
Hade en tränare som alltid skrek Jag vill ha hårrrdah bazz! och Bazza bollen!!

2007-02-08 17:33

'HAHAHHAHA han ber om att bli knullad :D
Femme fatale

2007-02-08 19:58
mina mamma skulle säga dra åt helvete så hon bara
"dra åt halv ett ett"..

så skulle hon skriva ett brev så skrev hon så här i brevet "jag har bor i sverige år 11 "

fan va jag garvade då när hon skrev det =)

2007-02-08 21:21
Amar, ja vi hade lite kul åt det.. Och det var rätt kul på matcher när man mötte andra lag he he för han skrek jävligt mycket hehe

2007-02-08 22:18
Morsan sa en gång Hästpluggare istället för Plugghäst!

En gång när någon hade stulit min farsas bil så ringde han polisen och sa: Hej, Någon stålde min bil!...han förknippar det med ordet stöld

Och när vi ljuger så kallar han oss för halslögnare,och han kallar en skruvmejsel för skruvmajsale
Min Morfars sista ord: EN LASTBIL!!!!!!!!!!!

2007-02-09 02:20
haha!!

2007-02-09 02:24
Farsan sökte jobb som busschaufför precis när han kommit hit.
Så frågade arbetsgivaren om han hade busskort, varpå farsan svarade ja.

The key:
Arbetsgivaren menade busskörkort.
Farsan hade busskort som man betalar på bussar med.

Sen när jag gick i 7an berättade en klasskompis en "rolig historia" för mig.
Det hade farsan kunnat tjäna pengar på fan!
Är det på G så hänger det.

2007-02-09 10:17
haha mamma på utvecklingssamtalet om hur fort tiden hade gått på sistone:

"det sa bara pung pang"

Jag satt och drack, men kunde inte hålla mig så jag sprejade skärmen nästan. Tack! you made my day :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2007-02-09 11:10
"hon blev värsta bästis med sin granne för ett tag sen ;D.. dom fika å hade sig å ingen förstod vad den andre sa.. så sjukt gulligt =D dom satt där med var sin kaffekopp å peka på solen å smila typ =D"

Hehe...sett Ghost Dog? ;)
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar

2007-02-10 15:30
Hahahaha, en av mina jobbarkompisar vart lite arg på en annan jobbarkompis.
den där jeeevla idiåten! Han trur han kan kåma spela på allan!

2007-09-08 18:37
ere dags att uppa tro? vart död ett par månader..

2007-09-08 18:43
hur nödvändigt var det att dra upp denna tråden igen om du inte kunde fylla på med något intressant?
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2007-09-08 18:46
kanske andra roliga som har något kul att säga, jag har svenska föräldrar men tycker det är kul att läsa..

2007-09-08 19:48
en kompis fassa till en bilförsäljare

"ska vi prutta lite nu va?"
http://www.soundclick.com/Labbi

~ Labbi - Mind over Money - Linero ~

2007-09-08 20:08

hörde farsan i telefon....
nej lasse e inte hemma han ligger på badkaret........
inte konstigt om man luktar illa.....