Är det någhooon som vill ha lite fanthaa å tårthaaa IRANIIIIII
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
Jovanaa F0 Hahaha precis så pratar mina föräldrar!:S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag och mina kompisar var i Turkiet för ett tag sen och gick förbi ett stånd med en kille på typ 14 bast som var försäljare. En av mina kompisar säger "Tjena" på skoj till försäljaren. Han svarar då "Tjäna, tjäna mittbäna!". Vi blev först förvånade och började skratta. Min kompis frågade killen om han viste vad "mittbäna" var och mycket riktigt visade han ett med fingret ett streck i mitten av håret. Snacka om att vi skrattade!
kristella_: Varför pratade din pappa med röstinstruktionen hos Nix-registret, det är ju en automatisk tjänst?
Haha denna tråden är roligast, bra tidsfördriv i skolan :P Jag kom på fler saker som min pappas sambo säger bland annat: Hörrullar istället för hörlurar haha och när hon ska säga förvara säger hon försvara så det blir: "De försvarar äpplena i källaren"
haha chilenarmoms uttalar myndighetsnamn as roligt.. ja eska till el forsekeningkasa.. ( försäkringskassan)
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
mary_cherry ne det va det inte. han berättade sen att han ringt nix. aja skit samma
Roliga citat från min spanskalärare: "Så småningom så ska vi sluta nu." "Det här är en demokrati. När jag säger frivilliga så ska alla räcka upp handen" "Jag sa inte vad det betydde. Jag sa bara att det betydde på allvar."
I'll see you in another life, brotha!
"PLEASE SITT STILL IN THE BÅT"
I'll see you in another life, brotha!
"carloz jag blir så förvandlad"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jovanaa F0 " fifan asso, jevla Peršon" Hahaha=D
"neneh ge mig den där fjärr" "neneh vad ligger den där kebab?" "neneh,betyder weltsmerten medium rare or á point?" "jag älskar på dig neneh"
QueenLilMac haha sant
The One and Only...
jag - vad säger man när en DVD går i sönder mamma - va????? jag - man säger De Va Det :) mamma - varför dvd vår sönder?? /jag på matbordet försökte dra ett skämt o morsan fattar naturligtvis INGENTING hahah
www.gbg031.se
j"ag på matbordet försökte dra ett skämt o morsan fattar naturligtvis INGENTING hahah" hihi :)
Rädda en ko, ät en vegetarian!
folk från tanzania brukar blanda ihop L och R.... "jag ska på biblioteket och råna en bok"
En gång va nära på bli påkörd Så min farsa skrek AAAAASSTA DIG HAHAHAAHAAHAAH Asså shit va jag garva hahaha:D
mina gamla gymnastiklärare på högstadiet ville alltid att jag skulle "RAKA BENEN!!!!!!!!!!!" när jag strechade efter lektionerna.. alltså sträcka ut benen rakt.. lät alltid lika kul.. en annan gång skulle hon berätta om sin katt pussy som hon brukar leka och smeka varje kväll. lät ganska fel när hon berättade det.
morsan idag sur som fan efter jag blivit släppt i spårvagnen -jävla svenska je mig plats va dom göra här i biskop aldrig set så myket svensker här
www.gbg031.se
gahh man har ju garvat så mycket åt morsans svenska men kommer inte på nått just nu :/ återkommer imorn när hjärnan är uppvilad....
Haters gon' hate...
Det var nyårsafton för en massa år sedan och min moster och hennes svenska ssambo var hemma hoss oss på middag. Sen helt plötsligt säger min moster Kla-as bill du ha prinsenskorvo? haha det var as roligt och ni som vet hur chilenska mammor som försöker prata svenskar låter ni måste fatta hur kul det är:) hon menade Klas vill du ha prinskorv?
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
ojoj, många gags här alltså! Många andra som skrivit här har som jag helsvenska föräldrar, men mammas sambo är från Finland, kom till sverige när han var typ 10 och är lite dyslexiker så han både blandar ihop både ord och namn och bokstäver hit och dit, men en av det allra roligaste är när avocado kommer på tal som i hans huvud heter: Avacoode.
pappa mamma bråkar: papa: giv mig slik! mama:är inte det min replik? hahahahaha. ps.slik betyder godis på danska.
Mamma när hon är förbannad och ber mig hålla käften: HEERE GOOOD, TIST! = Herre Gud, tyst!
Kommer ihåg en gymnastiklärare i högstadiet som bl.a. sa åt några tjejer som skrek och hade sig: "Ni tre, go sätt po benken! Och tysta!!!" Också klassiker som: "Idag er det pinkis!"
Representing "Fresh N' Keff"! Det är jag som är Keff!
OTG P20 Vad skulle "pinkis" betyda?
här får du lite kärlek
HAHH allla som gillar invandrarmorsornas härlia svenskan bör läsa boken "kalla det vafan du vill" finns så jävla mycket kul o läsa :D
ännu ett roligt inlägg av min och mcroddans dear mom.. min mamma ringer till mekanikern när hon står på vägen: - ehej ronnii, ehjelpa mig, min bil har mikkee ångest, va eska jog jerra? - ah du kan inte göra så mycket, du får väl trösta den säger mekanikern .. haha jag garvar än idag, min moms vill berätta för mekanikern att det kommer ånga ur motorhuven.. ohoh stay tune, de kommer fler haha!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Min kusin Monica är gift me en man från Syrien. De här va när dom hade vart tillsammans i ca. två månader, o Abe inte bott i Sverige allt för länge.. Monicas mamma va på besök.. Abe: Det ska bli gott med kaffe med fitta! Monica: Men, Abe, vad säger du? Abe: Kaffe med fitta. Monica: Så kan du väl inte säga? Abe: JO, Kaffe med fi..... Sen märkte han va de va han sa, o bröt ihop o asgarvade på golvet.
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan
Kepish Ja det undrade de flesta. Men sen rullade han ut några pingisbord och så förstod vi ;-) Det blev ett stående skämt, så vi bara väntade på nästa gång vi skulle få spela "pinkis"
Representing "Fresh N' Keff"! Det är jag som är Keff!
"kom vi ska hälsa med chasmine o hannes bruuur" farsan i jalla jalla. ah shit, när man kommer från skärholmen så lär man sig ett o annat. har en polare som är turk, vars mormor är grymt skön på svenska. "ibrahiiiim, vaffö ede skor blott?" (ibrahim varför är skorna blöta). gammal som hon är hade hon inte märkt att det hade regnat ute. ah fyfan va vi garva!
ShegoF18 Hahahaha... skönaste!!! :D vikken lirare den där Abe asså:)
"sen så har de andra pinsamma normer, som att de alltid ska ta med dig tårta vart fan de än går. Min pappa tvingade mig att köpa kakor till min gammla körlärare när jag skulle sluta. " AAAAHAHAHAHAH!! fyfan asså, klockrent!
Abbes kiosk i kärrtorp . (bodde där i 8 år så jag var väl smtammis där på sätt och vis) Så varje gång man kom fick man alltid höra samma "ahhlllt brah kohmphiiiiiis?" .. lät riktigt roligt när han sa de :)
Graffare
2006-08-24 22:16
städerskan i skolan..åkte hiss med henne då sa hon: Samma samma grisar jag : va? städerska: samma sak hemma kanske
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
UPP!!!!!!!!!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Min familj/släkt är svensk sen flera generationer tillbaka.. men när jag, farsan, min faster och hennes man var på semester på teneriffa så bestämde min farsa och min faster att hon skulle ge mig lektioner i tyska så jag skulle klara godkänt betyg. jippe tänkte jag. samma kväll skulle vi gå till en "fantastisk" tysk resturang och äta " fantastiska" revbenspjäll. jippe tänkte jag. Min faster beställer väldigt självsäkert allt på tyska (det var en tysktalande tyska som servitris) men istället för revbenspjäll har hon beställt in fläsklägg med rotmos.. efter det talade dom aldrig om att hon skulle ge mig lektioner.. ganska kul när man var där.
i skolan finns det typ komvux så vare typ ett gäng 50-åriga invandrare som skulle lära sig svenska idag så hade en kille gått förbi när läraren först hade sagt o sen dom hade sagt i kör: Sova Över! lät rätt kul när han berätta det
c-dwoRF Va? Ja fattar inte ?
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan
shego haha va tänkte han säga igentligen för fitta?
www.gbg031.se
haffad Han skulle säga fika.
hahahahah :D
www.gbg031.se
En anna sak som är så invandrarmorsa är vad gällande telefonen. Om du pratar i telefon frågar hon medan du pratar vem du pratar med vilket är extremt irriterande eftersom det händer varje gång. men SEN när DU ska fråga henna minsta sak: - mamma? Mamma: tysntad 2 sek ..högljutt: Jahaaaaaaa Fouziah! använde du inte saffran? vad billigt! vart då? blev de gott? - mamma, jag går nu... Mamma gestikulerar ett håll käften som för den kurdiska mamman är minen med hopsnörpt mun och tennisbollar till ögon.. - okej, jag går nu, har sagt det nu. Mamma: NIAH!!!!! sparkar med benen från soffan som en vild 3åring och flaxar hotfullt med armarna och vildsint blick medan hon fortfarande med lugn och sansad röst pratar med moster Fouziah i telefon om matrecept.. sen när man drar så ringer hon på mobilen och blir helt grinig över att "man bara går" utan att säga vart man ska... inte direkt om hennes härliga svenska men om hennes härliga ologiska resonemang i vardagen,
Femme fatale
fast det jag nästan grinat över av ilska. och som min invandrarmorsa alltid gör är att skämma ut mig bland gäster. allt jag viskar tillö henne gallskriker hon svaret på - mamma, har vi bindor...? jag viskar nu för att jag vill inte att du skriker svaret ok? - VADDAAAA? - mamma, shhhh... jag hittade dem inte i skåpet, har du lagt dem någon annanstans..? - VARFÖR VISKAR DOOOOOOOOO??? - AHA BINDOR?? har du MENS???? DET ÄR INTE PINSAMMEN! hahahahhaa>!!! mamma kör sitt gargamelskratt varje gång
Femme fatale
heter du Amar, shirin eller Fouziah? :S
Queer-Bitches, hennes faster hette Fouziah. Hon heter Shirin. Det vet alla.
inte jag då, obviously ...
Amar haha du har redan skrivit om binda historien här ju tok ;9
här får du lite kärlek
hahaha jag tror jag skrivit om ett par stycken..sorry klassikeråterfall =) jag är shirin, min moster Fouzieh. shirin är amar på whoa =P jag läste hur som helst igenom tråden på nytt och jag sitter och garvar högt hela tiden, så sjukt roliga saker....Queenlilmac s blodnerade playboyfarsa, Monthanas mamma om mongoliska buffén, Madeinjapan s iraniecampingepisod, Boos historia om farsan och fotbollen osvosv.... och de där med kille som sa känkel till cancel..ahhahahahha bästa tråden evaaaah, tror vi alla har råkat ut för exakta exemplar av invandrarföräldrar,så jävla flummiga dem är...bollar =)
Femme fatale