well, det är väl en stukning så det ska inte vara några problem över längre sikt. 2 veckor varav minst 5 dagar är rehabträning. om det inte är så farligt så hoppas jag på att han spelar mot Stoke den 18/9. Bolton och Braga på hemmaplan ska inte vara några problem som vi behöver Theo till att lösa. Däremot kan just Stoke vara ett sånt problem. Håller tummarna. Bara att slänga in Rosicky, Wilshere eller varför inte Eboooue? Nasri är påväg tillbaka också och även Bendtner borde vara på gång.
almunia sagna-kos-verm-clichy diaby-cesc-song eboue-chamakh-arshavin bubblare; rosicky, gibbs, wilshere, JET Hoppas på något sådant i helgen..
be the change
Diaby kommer stuka lilltån. Arshavins knän kommer få mystiska värkar. Rosicky blir magsjuk och smittar dessutom Wilshere.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Moderator
2010-09-09 22:31
Haha, drack öl med ett gäng med holländare i fredags som var på företagsresa. Alla gillade van Nistelrooy, men ingen var något större fan av van Persie. Så fick allihopa att säga "Robin van Persie is a wanker" i kör, jag njöt.
time isn't wasted when you're getting wasted .
walcott borta 4-6 veckor.. otippat..
be the change
Haha helt magiskt med alla Arsenals skador. Det är verkligen nått komiskt över det hela.
Vi är överallt!
bara 4 just nu hehe
be the change
Ännu värre är väl att de kom under ligauppehållet. Säsongen har knappt dragit igång och en tredjedel av startelvan är borta. Är läkaren mutad? Är det fel på träningsanläggningen? Vad är det som inte stämmer?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Ok. Bara Nasri, Van Persie, Walcott, Vermaelen, Ramsey, Frimpong, Bendtner skadade just nu
be the change
För dåligt tränade, eller för hårt tränade.
Don't!
Appropå skador... Defoe borta till december?
EVERTON!! Episkt slut på matchen och tippade X'et sitter! :) 2 mål på 2 min. starkt everton fan va gott med matchdag igen
"life's a garden, dig it."
chelsea - west ham 1-1 i det här london derbyt förra året där lamps kvitterade på straff. 3p nu så har vi ett glapp i toppen.. känns som nått chelsea borde fixa enkelt med tanke på topformen och west hams dåliga form. hoppas på Ramires från start nu. vila mikel till CL i veckan
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE :@@@@@@@@@
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Arsenal vinner, ett tveksamt rött kort, men annars skulle det varit rött på han som tacklade diaby. hönsgård till försvar vid 1-1 målet. Skönt att Fabregas kommer in o levererar 3 assist. Tror det var hela 26 passningar innan Velas mål. Alex Song gör ett riktigt jävla snyggt mål, chamakh fortsätter nicka, och arshavin brände lite väl mkt men han sprang mycket. City, Spurs, United kryssade. Barcelona förlorade mot Hercules och Milan förlorade mot Cesena* .... UNDERBAR LÖRDAG!! :)
be the change
Jack robinson (var det som tacklade diaby). och hur kevin davies fick stanna på plan är också ett jävla mysterium. visst cahills röda kort var lite lättvindigt men om man kryssar av anledningar till ett rött kort så uppfyller tacklingen många kriterier. två fötter i luften, check vårdslös satsning, check inte i närheten av bollen, check det enda som saknas är att han får in en riktig träff på chamakh och därmed ett brutet ben eller en skada etc. gott att everton vände mot united. så jävla fint.
Meireles värderar jag högt, menat med att jag tror på honom.
Don't!
heh, såg på eurotalk och hörde att evertons fans skulle dra igång bob marley dängan.. "no woman no kai" wonderful
Fyyyyfan. Champions League premiär och en piss match där United spelar fantasilöst och Rangers sitter med hela laget i straffområdet. Men, det bekymrar mig inte lika mycket som Valencias benbrott. Så.Jävla.Otäckt.
Ser man på repriserna så ser det ju fan ut som foten och leden viker sig på två ställen. Ryser av bara tanken! Det kan inte ha gått bra det där... Vi hoppas på det bästa! Månne det nu inte bli en Eduardo av Valencia. Han förtjänar bättre.
Har satt mig in på förlust!
Don't!
Sämsta insatsen jag sett Liverpool göra mot oss. 3-2 är ett generöst resultat, minst sagt. Men nu ska vi för fan inte sura. Berbatov, vilken jävla hjälte. Hans andra mål *dreglar*. Skönt att han tystar alla doubters genom att göra ett hattrick, mot Liverpool. Något som vi inte har fått se på över 60 fucking år!
Eh, rött kort på o'shea och segern hade varit Liverpools, om inte oavgjort i alla fall och då hade du surat.
Don't!
frost Vad tror du ligger bakom Berbas förvandling?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2010-09-19 21:33
Sjukt skönt att det släppt för Berbatov nu! frost har sagt det bra, generöst resultat även om O'Shea borde ha haft rött kort nästan, det var min första tanke iallafall. Kul att vi spelar bra iallafall!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Mitchy Eh, rött kort på o'shea och segern hade varit Liverpools, om inte oavgjort i alla fall och då hade du surat. Knappast med det spelet ni förfogade över. Ni hade få skott, ni kunde inte låsa fast bollen. Torres var tam, Gerrard spelade bakom Meireles (?!) och ni hade inget kantspel.
Faktum är att jag inte är så nöjd som jag önskar att jag vore. Vi har darrat rejält där bak ett par veckor nu och det märks att Ferdinand saknas.
Xtremesia P18 Bra fråga. Även om det är väldigt tidigt in på säsongen så kan jag förmedla vad jag har observerat.
Dels kan man märka en väldigt stor skillnad på hans kroppsspråk och rörelsemönster ute på planen vilket indikerar ett starkare självförtroende. Han har också prickat in formen när andra Unitedsspelare har gjort det. Jämför man med förra säsongen så hade i princip bara Rooney en genomsnittlig, bra form. Nani kom verkligen igång efter januari men då hade inte Berbatov prickat sin form.
Nu, så ser vi Nani i ruggig form, Scholes i ruggig form och Berbatov i form. Kan tyckas vara en irrelevant skillnad jämfört med förra säsongen men det är Uniteds i särklass bästa framspelare när de är i form.
Xtremesia Jag tror att det handlar helt om att han har fått förtroende även när det har gått dåligt, hela tiden. Ferguson har alltid försvarat honom och startat honom fast han har varit helt ur form och sett rätt blek ut.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Herregud Ferguson, skärp dig. Nu har han gått ut i media och sagt att Torres filmar(överdriver). Han blev ju fälld/stoppad, han blev fälld sprang upp en gång såg jag med. Torres har mognat. Jag tyckte det var ett självklart rött kort på O'shea. Jag valde inte att säga något angående Nani och vem som är hans största inspirations källa, ganska självklart - Ronaldo. Jag tror jag aldrig föraktat någon så mycket som Nani på länge. Han är duktig men förstör sin respekt från andra lag så han uppträder. Hur kan Ferguson klaga, varför provocera. Är han blind och inte ser det andra inte ser? Åh, skrivet i ren frustration. Som ni vet, brukar jag inte vara så här uppretad.
Don't!
Det där med Nani är nästan ett identiskt fall som tidigare växte upp på Old Trafford, som du säger. Förhoppningsvis kan han få bort skitfilmningarna ur sitt spel och fortsätta att växa. Han har en otrolig fysik, kolla bara på hans kropp. Däremot vill jag också påpeka att det ligger lite taktik i hans filmningar OCH det faktum att Ferguson inte ber honom skärpa sig. Det handlar givetvis om att riva sönder tempo och hålla det nere när laget inte hänger med.
Haha jag tänkte faktiskt på det när det kom en närbild på hans hästlår.
Don't!
well, premier league är ju utan tvekan världens bästa liga.. skönt att se "konstiga" resultat åt höger och vänster hehe..
be the change
vill ni vinna nån liga cup i år då!? måste ju se mötet ikväll. tippar 1a pga gunners skador.. vad tror ni ?
Pinsamt att se Nasri falla, men resultatet är ändå skönt :)
Evolution well.. han är på honom. visst förstärker han fallet, men slår inte ut med armarna och "ber" om straffen. annars dominerar arsenal i 100 av 120 minuter. linjedomaren kan ju behöva kamma sig med tanke på att han först vinkar av gibbs för offside när han är tydligt onside och sedan låter keane få ett friläge i klar offsideposition. Sen får man ju gratulera Flappyhandski, couldn't catch a cold... Wilshere var monsterbra. Stämningen var riktigt nice. "Shall we make a DVD" var on the spot. Och nu när sp*rs är utslagna kan vi låta junisarna leka i resten av turneringen.
Tror Nasri bara är smart som inte slår ut med armarna. Har märkt av en tendens bland spelare att inte be om straff den senaste tiden och det känns som att det är lättare för dem att få det då. Har dock inga stora belägg för det än, utan det handlar mest om en känsla. Låtsas om att situationen är över och be inte om en straff, så får du den. Jag gillar helt enkelt inte filmningar, särskilt inte när det är ens eget lag. Det ger liksom mindre legitimitet att klaga när Gerrard lägger sig (nåja, han lägger sig iofs hela tiden). Såg inte matchen så kan inte uttala mig särskilt mycket mer om den. Och det säger jag egentligen bara för att jag vill kritisera Canal+. För hur tänker man egentligen? Här förlorar man ett av sina stora flaggskepp, PL, och i gengäld startar man ett gäng nya kanaler som ingår i paketet Canal+ MAX. Så vi som köpte Total förra året har helt plötsligt inte alla kanaler längre. Det är ju på dessa nya kanaler allt man vill se går. Jag skaffade Canal+ för PL och Allsvenskan. Har knappt sett en allsvensk match sedan sommaruppehållet och den lilla brittiska fotboll som de har rättighet till sänds i de nya kanalerna. Nåväl, skönt att abbonnemanget snart är över, nu är det Viasat för hela slanten.
Evolution du har nog rätt med det där att man inte ber om straffen längre för att få den. å andra sidan så hatar jag de som slår ut med armarna som om de dog bara för att de är nere i gräset. slår man inte ut med armarna så bölar man inte lika mycket etc. sen om det utnyttjas så kan man inte göra så mycket åt det. det är ju upp till domaren. på samma sätt som att han kan neka nasri straffen så kan han blåsa av keane för offside. sen kan redknapp ta upp det som en filmning, vilket han faktiskt bara nämnde väldigt snabbt i efterhand och inte alls kritiserade som medierna har blåst upp det som. man kunde tycka att han skulle få kommentera offsidemålet, men det hoppade sky över. fair enough. arsenal vann rättvist och nasri var MotM.
Redknapp tar nog upp det som filmning lagom till nästa match. Han är inte den mest snabbtänkte den där, så det handlar nog mest om att poletten inte ramlat ner riktigt än...
Evo word :) måste komma ut ur dimman först ju.
hehehe sen är carling cup bara rastning för de yngre spelarna. dock är det nice när pool, city, chelsea och sp*rs åker direkt. northampton... stabilt att loosa mot ett lag som spelar i league 2.
Underbart att Hargo är på väg tillbaka för spel. En spelare jag gillar skarpt, SAF sa att han såg väldigt bra ut på träningen med A-laget igår, hoppas hoppas att vi ser honom spela där snart igen. Imorgon väntar Chelseas riktiga svåra motstånd för säsongen, tidigare matcher har ju varit en walk in the park, och hur mycket jag än hatar City så hoppas jag då fan att dem plockar poäng mot Chelsea imorgon.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Håller med dig simpa..
be the change
börjar bli lite till mig nu. första tunga mötet iår ska vi klara city denna säsongen?? ja det tror jag nog. tråkigt att lampard inte kan lira, han är ovärdelig sådana här matcher. Essien måste placera offensiva passningar och styra mittfältet. tror Chelsea kommer att spela ganska avvaktande ändå med tanke på bortaplan men kontra in ett par bollar. effektiviteten är ju på top och mina förväntningar med tippar med hjärtat 1-2... fast nånting i mig säger 2-2 Kommer inte ens kunna se matchen för jag är på kneget, så jävla tråkigt... blir att följa så noga man kan på internet..
1-0 city... the fuck.. ramires var kass hörde jag.. lamps bli frisk :|
Sweet jesus. Chelsea får för första gången möta ordentligt motstånd sedan CC och visar att man är sårbara. Dessa fyra veckor som vänta Chelsea kommer att bli intressanta att följa.
Hahaha Vad är det som händer! :D
Arsenal 2-3 mot West Brom på Emirates... Hur smakar det Jack? HAHA! West Brom ledde alltså med 3-0 där ett tag. Chelsea förlorar, underbart. Liverpool fortsätter att ha ett helvete, 2-2 mot Sunderland, låg riktigt illa ute där ett tag. Nu ska bara United plocka hem 3 poäng imorgon, och hoppas att Rooney kommer igång.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Andra veckan i rad som någon dåre prickar in 13rätt och är ensam om det. Sinnessjuka människor som spelar på dessa resultat.