vilket jävla mål av lennon-bale.. Bales vänster är fan gudabenådad. snackar Stoke - Tottenham alltså, 1-2 målet :) good game!
"life's a garden, dig it."
Inte sett Bales mål än, hörde att dom var feta. Men helvete i satan va bra Theo Walcott var i arsenal matchen. Aldrig sett honom så bra under hela hans karriär. Han gör så jävla mycket rätt. Och ett hattrick är aldrig fel. Rosicky var grymt bra också. Skön vinst trots den felaktiga straffen! COME ON WIGAN.
be the change
fult.... skoja bara det va en schysst upprullning..
alltid kul att kolla fina mål, så jag länkar väl Bales andra
Wow vilken jävla volley!
be the change
Bara i PL som rensningar kommer att betraktas som assist ;) Bale vilken otrolig spelare..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
big upp fullham !
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
Bättre resultat än man förväntat sig dock, vi är inte bra på Craven Cottage, dessutom hör en svag säsonginsats till. Men varför, varför, varför skulle Nani ta straffen? Redan när han gick upp satt jag och skrek "VAAAARFÖR HAN?" Damn!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Damn fullham. fet match, så jävla gött att hangeland fick kvittera efter hans og! braa fullham!
bara chelsea som inte tappat poäng än. helt rätt att united missa straffen, tyckte den var billig som faan.. Annars, varför var inte rooney på plan?
be the change
JackVegas- Magvirus.
det var väl längesen united vann i ligan på craven cottage? de matcherna brukar väl ofta vara på våren? minns dem som jävligt nice matcher där united för en gång skull darrat lite. patenterad unitedstraff, tveeeksam! gott att nani missade, han är en av anledningarna till att jag saknar flamini, killen som svarade på mina skrik från tv-soffan och klippte nani å det grövsta i en match för längesen. inget som jag är stolt över men där ville jag se blod och i samma veva som tanken dyker upp i huvudet så kommer flamster och toksågar nani. såna moments är galna. ruskigt mål av bale. får väl ge en komplimang till spudsen, stoke på brittania är ingen walk in the park. så då var det gjort för den här säsongen :P
City vinner ligan dom körde över Pool Yaya Toure e Kung, synd vi släppte han :(
Milner och Johnson var nice idag..
be the change
RvP är ett fenomen alltså. Mannen med glasfötterna.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Moderator
2010-08-28 16:12
Haha, blev han skadad?
time isn't wasted when you're getting wasted .
Yes. Borta 10 dagar. Men TW14 fortsätter att producera. Och Spurs! Spurs! Känner dom redan av hur det är att spela i CL.. Förlust mot Wigan ;) Som innan matchen hade 0-10 i målskillnad hehehe
be the change
Haha TW14....
Nya Henry. Vänta bara och se... Hur bra var Henry när han var 20-21.... ;)
be the change
Producent
2010-08-29 11:13
Är det bara jag eller känns det som att 2010 2011 är en del spelare säsong? Syftar givetvis på TW14, Berbatov, Bale (där han verkligen slår igenom och lämnar spurs för större lag) N'gog? Finns säkert flera som jag har glömt av.
Lil_H..
Scholes! :D
be the change
PS18 ReborN^. Han har varit riktigt bra, men det ska sägas att det är mycket tack vare Fletcher som jobbar stenhårt för att ge Scholes frihet. Scholes orkar inte springa lika mycket längre - obviously - och behöver en mittfältskompis som är disciplinerad i försvarspelet. Håller med Lil_h, många spelare som har möjligeheten att ta det där "stora" -svårt att definiera stora - klivet iår. En annan grej gällande Viasats sändingar. Jag har inte Viasat men jag kan ändå se matcher på Viasat Premier League HD (sänds med engelska kommentatorer och studioprogram). Har fortgått i två-tre veckor nu. Jag läste på Viasats hemsida och uppenbarligen kan man få tre månader gratis med kanalen i fråga OM man beställer viasat sport-paket(?). Men som sagt, jag har inte detta paket. Vad tror ni?
Lil_h Inte N'gog, men om Hodgson släpper in Pacheco i fler matcher så tror jag absolut på genombrott!
Don't!
LETS ALL LAUGH AT CITY
be the change
Producent
2010-08-29 18:45
JackVegas- Pengar löser tydligen inte allt :D
Lil_H..
Darren my man! Haha so this is how it feels to be City? :D
van persie är fan som cykelljus man köper på claes olsson. funkar jävligt fint i affären men så fort man kommer utanför så pajar dem. sen har man dem i fickan några månader trots allt tills man blir tagen av polisen för att man cyklar utan ljus och drar man fram cykelljusen och tro fan inte att de funkar. man kommer undan och sen står de på blinkfunktion i ett halvår tills de lägger ner totalt.. vardagsfilosofi. gott att spöa big sam. helt otroligt vilken tråkig/infantil taktik han lägger upp. tränare för knattelag skäms fan för sån skitfotboll. och det här med handdukar vid sidan av planen leder till tre-fyra ggr så långa avbrott som en målkamera skulle göra över en säsong. Jack TW14, hehe blev helt chockad när jag fattade att du inte syftade på TH 14. Walcott i all ära men tänk om Henry varit tillbaka i god form... ögonen tårar sig. Ska smälla in Thierry Henry Legend i DVDn och gråta en skvätt.
Han börjar mer och mer likna Henry. Jag menar, hur bra var Henry när han var 21? Walcotts glorydays är på G.. Har tippat att han sätter 20 baljor iår... Han är ju på god väg iallafall.. Det med handdukar stör mig något fruktansvärt.
be the change
haha!
Arsenal striker Robin van Persie will be sidelined for "at least a few weeks" with an ankle injury, according to the Dutch Football Association. lol
Bitches Ain't Shit
Damien; Undrar om det inte är samma skada som förra säsongen fast andra foten. Hoppas läkarna gör rätt nu direkt så han inte blir borta 5 månader.. Det är tråkigt.. Mycket tråkigt..
be the change
Jack: Du vet lika väl som jag vad som väntar. Om två-tre veckor kommer vi få läsa citat av Wenger som i korthet går ut på att Robins skada förvärrats och att han beräknas vara tillbaka efter jul. Vilket i praktiken innebär mars. Orsaken kommer heta VM och för lite vila. Den gamla skadan hann aldrig läka. Bla bla bla.... Jag visste att det här skulle hända! Nu står Arsenal där med nykomlingen Chamakh och Vela som man bara hoppas ska börja göra mål i PL också. Kul för Chamakh dock, han måste har räknat med mycket speltid när han skrev på. Men han blir nog också skadad innan oktober. Fan att man inte kan värva en anfallare till. Nu blev det ingen målvakt heller. På solsidan hittar vi dock Walcott som verkar vara i trans och ett mittbackspar som kan bli riktigt bra.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Ska vi sätta igång en liten tävling om hur lång tid det tar innan Walcott blir skadad i minst en månad? Jag säger den 11:e november.
Ett vågat bud. Jag tror inte han håller så länge. Jag tror han går sönder i första bästa landskamp. Extra roligt skulle det vara om det blir en träningslandskamp. Jag tippar på senast 12 oktober. Efter en träning.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Såg ni Dawsons knävridning igår? FY FAN. Defoe gör hat-trick och allt är fan inte frid och fröjd ändå. Ingen vet hur länge han blir borta, skadan han fick är en "karriärdödare" för vissa - eller återkommer snabbare än väntat, läs Henke Larsson. Ett halvår, minst är min gissning. Vi signar VDV, Defoe stänker tre (mycket eloge till Rooney där såklart) och Daws går sönder, allt på en gång. Hej igen forumet.
tjenare mannen
saknat dig snygging (K)
be the change
Walcott går sönder den tredje oktober mot Chelsea.
Går rykten från The Mirror att Rooney har varit otrogen och att det kommer att publiceras de kommande dagarna.... Jävla idiot med tanke på att det inte är hans första gång, om det är sant.
frost. det är fel men vafan det är rooney vi snackar om... han lär juu hångla upp allt han kan..... ..skämt åsido, fuck skvallerblaskorna defoe gör det bra och jag har en helt ny premier league tippning nu.... men jag får ju inte ändra. men jag gillar inte att ni favoriserar chelsea så mkt. dont get me wrong, det är jordens bästa lag. men jag fattar iaf att Anch tänker påbörja ett generationsskifte denna säsongen. så jag förvånas inte om dom blå kommer 2-3 i PL denna säsong... vi siktar på CL nu
Saken är den att även om ni genomgår ett generationsskifte så återstår stommen, den som burit Chelsea till framgång. Ser fortfarande Chelsea som den största favoriten till PL titeln.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Fyfan, stackars Gunners. Men något fel måste de göra när spelare efter spelare trasas sönder.
h e l v e t e
be the change
Moderator
2010-09-07 23:05
Galet, förbannelse?
time isn't wasted when you're getting wasted .
Han som börjat så fucking galet bra i PL. Jag hoppas dock att det inte är så farligt, typ som när man trampar snett själv. Hoppas ju självklart att han är spelklar till helgen. Men i arsenal old way, han är borta 3 veckor....
be the change
Åkte in och röntgade enligt engelsk press. I värsta fall blir han borta en månad.
Och van Persie är borta till mitten av oktober enligt arsenal.com. Dock är känslan av informationen som brukar dyka upp där att det handlar om närmast glädjekalkyler. Same old, same old... Eftersom man vet att det här kommer hända måste man planera in reserver. Wenger kan inte skylla dåliga resultat på skador längre.
O_O Om jag jinxade något så ber jag verkligen om ursäkt!