T2 Värsta derbyfienden för Arsenal är Spurs ;) Chelsea har liksom varit en ickefråga. De har bara fått ett uppsving i och med förvandlingen till Chelski. Dagsfluga. Lika heta som typ Bajen. Personligen ser jag större rivalitet mellan Arsenal och ManU än Chelsea. Är bara en så jäkla skum känsla nu när Wenger och Ferguson verkar ha blivit dödspolare... Deras eviga gnäbb var en stor och viktig del i mötena. Det är inte utan att det känns aningen mer avslaget nu för tiden.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Men förfan domare gör fel! De är en del av fotbollen. Visst blir man lack när ens eget lag blir drabbat, men de är fotboll förfan! Och folk säger "det ska inte hända på den här nivån". Bullshit, de är ju större sannolikhet då spelet går mycket snabbare och spelarna fuskar hela jävla tiden. Nån som kommer ihåg hur Arsenal gjorde sitt mål mot Barca i CL finalen? Tydligare filmning får man ju leta efter länge.. men sånt händer varje match. Drogba som filmar en hel del borde ju veta hur ofta domare har fel.. Så jävla löjligt att skylla på domaren när man är det sämre laget.. Dom måste ju inse att det är ren tur att dom ens var nära att gå vidare.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
dags att införa 5 minuters påtvingad vila för alla spelare som måste ledas av planen? då kanske dom kvicknar till även innan dom går över den magiskt helande sidlinjen?
cry me a river! --> thcrew
joda; håller med till 100%.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
sen kan vi lägga till efterhandsavstängningar för uppenbara filmningar när vi väl är i farten. en sisådär 3 matcher vore lagom. vore ju inte allt för svårt att genomföra om vi säger så och det skulle bli bra mkt roligare både för spelare och publik. finns inget mer tröttsamt än alla dessa porslinsfigurer som går dör på planen för att sekunden dom kommer över sidlinjen magiskt bli helade. Ställer man sig självmant och tar sig av planen snabbt och smidigt kan man dock få komma in igen när man känner sig redo. men alla dessa halvdöda spelare kan nog må bra av 5 minuters vård.
Jag kan hålla med om Piquésituationen kanske kunde ha blivit straff, men de andra lägena var absolut inga straffar. Vilka är avstängda för Barca i finalen, Abidal och Alves, nån mer?
http://duckdown82.tumblr.com/
ingen fler
Ta sig igen Chelsea's försvar? Det var ju hur många försvarare som helst.. typ dom elva som fanns på plan och sedan ringde dom ner folk från läktaren.. Dom hade inga utespelare bara 12 målvakter hahahah! - Tyckte barca gjorde en okej match med tanke att de fick en snabbt baklänges mål och körde på bra. Men inga heta chanser. Otur för chelesa som skulle haft ett par straffar. Kanske skulle gått vidare oxå. Men Tackar domarn.
Jag har ingen personlighet
Jag tycker det är en disgrace att Drogba betedde sig som han gjorde. Okej att det var straff när Pique tog med handen, men hur ofta händer det inte att en domare gör fel vid straffsituationer. Sen lägger ju sig drogba konstant innanför straffområdet, inte precis en sportslig spelare. Skönt att ¨åtminstone ett spelande lag går till final, både utd o chelsea spelar som grekland i em 2004. hur kul är det, även om de gör det bra. Sen är ju Chelsea kapitalistlaget nummer ett så fuck'em!
Joda.. Fan va fett med 5 minuters vila:) Hade vatt en jävligt bra grej tror jag.. På tal om att filma så kollade jag på Australiensisk fotboll häromdan. Fyfan vilka jävla karlakarlar.. Sätter oss pussy-ass-europeèr på plats direkt.. Lite konstigt att dom kan fortsätta spela efter en dropkick med dubbarna i bröstet men här får folk ont av ett enkelt fälleben
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
många har säkert påpekat det, men tyvärr luktar det uppgjort på långt håll.. kul final hursomhelst, tråkigare för chelseasupportrarna, men dom skiter jag i
hahaha uppgjort i UEFA CL , nu börjar chelskisupportar bli riktigt patetiska
Yamo håller på ett italiensk lag, så därför är han vad vid uppgjorda saker.
be the change
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=610615&idseccio_PK=806 Terry e en stor spelare till skillnad från dom andra bortskämda snorungarna i laget!!! Real recognize real
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
t2 Joda.. Fan va fett med 5 minuters vila:) Hade vatt en jävligt bra grej tror jag.. jag med. så jävla döende dom är på planen kan dom ju nog behöva det. om inte är det dags för påven att besöka den helande sidlinjen och utpeka den som ett mirakel. På tal om att filma så kollade jag på Australiensisk fotboll häromdan. Fyfan vilka jävla karlakarlar.. Sätter oss pussy-ass-europeèr på plats direkt.. Lite konstigt att dom kan fortsätta spela efter en dropkick med dubbarna i bröstet men här får folk ont av ett enkelt fälleben behövs inte ens det. peta på ronaldo så är det som att varje ben i hans kropp gått av. herre gud. dom är väl fan inte gjorda av glas. Yamo klart det är uppgjort. därför terry missade straffen förra finalen ;)jackvegas 2-2 sverige danmark. forza norden! =)
haha ja jävlar vad jag garvade =D
be the change
bästa var bilden i tidningen sen när svenska och danska fans stod brevid varandra med en skylt där det stod 2-2. men visst, bor man i ett av världens mest korrupta länder är det väl inte konstigt att man tror att resten av världen är lika korrupt. Förjävla snyggt sett att spela 2-2 på om det var uppgjort iaf. =)
Haha, det 2-2 resultatet var INTE uppgjort.. Jag menar såg ni matchen? Det var ju en del ramträffar och reflexräddningar.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
no shit sherlock.
Jag tycker inte att det hade vatt fel om vi o Danmark såg till att Italien åkte ut.. Det e bara rätt vafan.. Jag menar, vem vill möta Italien i en ev. semi??
En fråga bara, kommer ni nånsin se mig sitta och vurma för Inter, Milan, Roma eller Viola i dom Europeiska cuperna? Svar nej. Kommer ni nånsin få se pl-bönder som JackVegas eller Psycholess vurma för Manchester United när deras egna engelska plastlag åkt ut? Titta i den här tråden så får ni svaret. Hahahahahahahaha. Psycholess kommer in och kör en A4-rant efter att hans lag bestående av 11 mittbackar åkt ur CL och han kan givetvis inte hålla sig ifrån att dra upp mitt namn. Jag har ingenting med Chelsea-Barcelona att göra. Försök glömma mig. Försök fokusera på ditt lag. Försök... Sen att det är en seger för fotbollen är väl egentligen bara en självklarhet. En final i Champions League skall vara en nervkittlande historia. En final i Champions League skall vara hypad nåt så inni helvete. En final i Champions League skall vara en episk kamp mellan länder, kulturer, folkslag, livsstilar, spelstilar, generationer och ibland mellan gott och ont. En final i Champions League får aldrig någonsin vara en trött tillställning mellan Manchester United och Chavski FC. DÅ... och först då, Simon Bank, är fotbollen död. Så enkelt är det.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
har redan diskuterat denna match som fan i svenskafans, så orkar itne skriva mer om den här. Håller de kort som fan; Tycker otroligt synd om chelsea som åkte ut på detta sätt. NEJ detta var ingen seger för fotbollen, orkar itne motivera men ett bra fotbollslag ska besitta offensiv, defensiv, taktik, styrka, kondition, spelsinne mm. Inte bara bollinnehav och klacksparkar. Pep är den sämsta tränaren någonsin. Såg direkt vad som skulle ändras i taktitken i andra halvlek, det såg dock inte han. barca, ni är för kaxiga. ska bli skönt att pippa er i finalen. kör upp er vackra fotboll i röven.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Få nu inte finalen att bli ett hatmöte för att ditt andra engelska lag (ifall inte manchester skulle vinna något i år) åkte ur cl-finalen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
soteric chockar mig gång på gång, börjar bli van nu. plastlag? KOMMER ifrån en fusk-klubbs-pajas
be the change
fetlyrik Hahaha, ord. Dessa pl-bönder har det bra. Dom har alltid ett backup-lag ifall det första skulle gå dåligt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
s-oteric jag vet inte vad du tänker med alltså, säg någon som har mer än 1 lag förutom Åkersberga?
be the change
fetlyrik Jaha så nu kör vi oprovocerade personangrepp. Visst, jag gillar att hålla mig på den nivån :) Du är 15. Hahahahah. 3 år kvar till krogen. hahahaha. jävla snorunge, gå och runka av till filmer där ett lag har 80% bollinnehav i en match, då det är det enda ni barca fans bryr er om. Soteric Du vet när man drar till en fest, och upptäcker att festen är skitdålig och urtrist. Så ska man vara där några timmar innan man ska dra hem, och man har ett 10tal bärs med sig. Då vill man inte börja dricka, för det känns så otroligt onödigt. Waist så att säga. Slösa öl på en skitfest. Ungefär så är det med dig. Jag orkar inte kommentera dina inlägg då det är som att snacka med en vägg. Jag har läst vad du skrivit tidigare och hur du fjantar dig på whoa så det känns bara waist att prata med dig.
Har jag förstått det hela rätt om jag säger att du anser det vara "midja " att prata med mig?
Det e iaf liite sjukt att den sämsta tränaren nånsin har gjort dom bästa resultaten nånsin.. Pep e kung.. Det e hans debutsäsong inom topp-fotbollen o han har lagt ribban hyffsat högt. Även om jag tror att Fergie blir lite för mycket i finalen
T2 Det är barcelona som e grymma, inte tränarens förtjänst. kan jämföras med hur avram grant tog chelsea till final.
Pinsam bonde-åsikt. Uppsnappad i Aftonbladet eller på svenskafans.
Undrar vem som är mest pinsam här, i sportforumet - ja kanske hela whoa.nu... My vote ligger på S-oteric.
Topdogz.. Okej, lite skumt att det inte blev en enda titel i fjol i så fall.. Dom hade exakt samma lag, förutom Alves o Piquè.. ALLT är tränarens förtjänst o man e blind om man inte ser ledarens roll i framgången
t2da nja, det är en del spelare till som kommit/lämnat sen guardiola men laget var snarare bättre än sämre förra säsongen, iaf på papperet.
Joda.. Det e ju det jag menade.. Om pappret hade avgjort så hade Barca vunnit förra året oxå men så e det inte.. Pep har gjort underverk o kommer att belönas för det
det var bra för dom att ronaldinho lämnade, det som gjorde det!
be the change
jack.. absolut, nu har Milan samma problem:)
pep har ju gjort det jävligt bra. han satte ju ner foten direkt, tack och hej eller skärp er rejält till vissa spelare som levde på gamla meriter och satt å sura i omklädningsrummet. ingen panik när inte allt funkade i början av säsongen och sedan fixa ihop barca till ett lag igen. klart att det finns material till ett av världens bästa lag men man måste få ihop allt annat också, vilket pep har klarat av, dessutom en barcalegend som klarar av sköta ett världslag. finns alldeles för många exempel på spelare som inte lyckas som tränare