Oväntat att man blir påhoppad av pöbeln så fort man ämnar föra en mogen och sansad debatt. Jag sprider sanningar, det är allt. Dom är inte bekväma visserligen, det har ni rätt i. Men ni behöver inte ta till personangrepp så fort kunnandet och förmågan brister, debattklimatet blir då lätt ett vi inte vill ha. Psycholess P28, du är välkommen in i Serie A-tråden på besök, så kan vi diskutera min teori om Giovinco vidare. Om ditt intresse nu är reellt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Det är det inte...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Hehe. Nej, precis som Chelsea insåg sina så är det nog bäst att du inser dina begränsningar och håller dig till ämnen där AB kan hjälpa dig på traven med vad du ska tycka. Vill du att jag copy-pastar nästa Simon Bank-krönika eller tar du det igen? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric P22 Du är ju pinsam, jag tyckte också att det var en rätt bra skriven sak av honom, tillskillnad från massa annat skit som kommer..
be the change
Rapsodisk att du fortfarande inte förstått att jag inte försvarar Chelsea gör att jag är befogad att kalla dig mongo, retard osv.
Haha, inte försvarar chesea? Vi säger så. Puss på dig sötnos.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
OK, det har gått 4 dagar nu och har kunnat reflektera över matchen flertalet ggr nu. Visst, 0-0 var ett bra resultat för Chelsea med tanke på det kraftiga spelövertaget och antalet chanser Barcelona hade. Dock äcklas jag av hur många PL-fans och media målar upp Hiddink som ett geni? Han hade två alternativ; spela så som i tisdags eller inte, varav det andra alternativet hade lett till att Chelsea hade blivit söndertrasade med 4 eller 6-0. Jag hatar den sortens fotbollen Chelsea visade i tisdags, men jag förstår naturligtvis att det är det ända sättet att överleva en match mot Barcelona på bortaplan. Det är även oerhört äcklande att se, som några här redan nämnt, hur media hycklar och hyllar detta engelska spelsätt när man smutskastade samma spelsätt skördade framgång under italienska klubbmärken. Liknande smutskastande skedde även förra året när Grekland spelade exakt samma skyttegravsfotboll under EM (och även EM 2004 för den delen). Fördel Chelsea? Nej, snarare 50-50 enligt mig. Många glömmer ju att Chelsea måste försöka göra mål (!) och VINNA matchen på onsdag, medan Barca kan klara sig med ett oavgjort resultat. Och Chelseas anfallsvapen och kreatörer skrämmer verkligen inte efter tisdagens bragdmatch, vem såg Lampard förresten ute på planen? Jag minns endast när han satt på bänken och förtvivlat skakade på huvudet efter han blivit utbytt mot bänkvärmaren (dock älskade) Belletti. Chelsea har fördelen i att spela hemmaplan, utöver det ser jag inget annat som talar åt deras fördel. Jo, det faktum att Puyol och Marquéz är borta, men Abidal kliver in i mitten (spelar ordinarie på den positionen i Frankrikes landslag) och Sylvinho tar vänsterkanten. Inte dålig backup, Abidal är en helgjuten ersättare, Sylvinho är sämre defensivt än Abidal dock bättre i offensiven (fördel/nackdel? tolka det hur du vill).
Många glömmer ju att Chelsea måste försöka göra mål (!) 0-0 och straffar funkar väl också?
Stop_Snitching Riktigt bra post. Applåder, behövs mer av den sortens kvalitet här.
mike_ Jo sant. Tror dock inte Hiddink strävar efter en sådan vinst.
Jag tror nästan på fulla allvar att lottningarna är riggade.
Don't!
Moderator
2009-05-06 20:29
Det här jävla tjatet om defensiven asså.. Skulle faktiskt vilja se Barca i final då jag inte orkar samma final som förra året men ändå. Chelsea gör helt rätt, fotboll är ju inte bara att spela den bästa, variation och anpassa sig efter motståndet är nästan lika stor del. I Spanien visst, där kan alla hålla på med sambafotbollen helt totalt, ni har inte spelarmaterialet för att deffa en hel match som ett engelskt eller italienskt lag, inte ett lag i spanska ligan skulle kunna gå in för att hålla nollan i en sådan match. Det är väl det som är lite av Arsenals minus också, dom kan inte deffa en hel match utan måste rulla boll i offensiven. Chelsea visste hur Barcelona skulle spela, det var självklart för alla. Dom gick in, anpassade sig till motståndet, fick ut det dom ville. Kan lova att dom går ut med en helt annan attityd idag och lär trycka tillbaks Barcelona. Tror på en uddamålsvinst för Chelsea.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2009-05-06 20:31
Kan ju säga att sambafotbollen inte är en negativ sak heller, otroligt kul att se på! :) Därför många "neutrala" fotbollssupportrar tycker att det är den bästa ligan för att alla spelar en offensiv fotboll och samma spelidé. Chelsea 2 - 1 Barcelona
nån som vet vart man kan streama matchen på internet?
Sup Now...
3-2 Barcelona till Barcelona.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
http://direct.sport.chez.com/crbst_17.html Dock fransk, men wtf, kan inte hitta någon bättre. Sämst kvallé också, men funkar.
Don't!
Älskar franska kommentatorer, de har generellt sett fantastisk inlevelse.
Jag kör ljudlöst! Fan orkar inte höra på skit som jag ändå inte förstår.
Don't!
tack kompisssss
Sup Now...
Fyfan vad ful Malouda är!
Tuggare, varsågod i fall du menade mig.
Don't!
Oj, vad det ser ut som Chelsea's dag.
Don't!
fan vad tråkigt om vi får se man u- chelsea igen. fyfan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så tråkigt att dom ska köra med 9 försvarare ...
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
Valdes är grym, roligt för matchen att det fortfarande bara står 1-0! Nu får vi se hur det går.
Don't!
Moderator
2009-05-06 22:01
Jaaa, ser ju lite spännande ut :)
Såg inte riktigt där, men han snubblade på sina egna ben eller?
Fan var det för rött kort? Typiskt jävla domare att hjälpa engelska lag. Åt helvete med fotboll
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Barca kan fortfarande få in en boll. De borde fortsätta skjuta, men få bollarna på mål.
Moderator
2009-05-06 22:15
Men trevligt här, när vi ändå är inne på det, någon som vet en skön fotbollspub i Gbg som kommer att visa finalen?
Dani Alves saknar känsla i högern ikväll. Inlägg och frisparkar har varit medelmåttiga för att vara Dani Alves.
Caliber hjälpa engelska lag? såg du handsen?
fyfan va tråkig match, är det så här chelsea spelar tycker ja synd om er som håller på dom.... 9 försvarare, så fort dom fick anfall då dök dom
det här är sorgligt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL
MÅÅÅÅÅÅÅÅL
vilka gjorde mål ? min browser crasha !?!?!? :O
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
VILKET MÅL! Holy hell vilken träff!
Haha oskönt för Chelsea med 2 hands
Ballsack, what the hell?!
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH SÅ enkelttttttttttttttttttttt vi lekerrrrrrrrrrrrr med errrrrrrrrrrrrrrrrr sopppppporrrrrrr
BARCAAAAAAAAAA BARCAAAAAAAAAA BARCAAAAAAAAAA BARCAAAAAAAAAA BARCAAAAAAAAAA BARCAAAAAAAAAA BARCAAAAAAAAAA BARCAAAAAAAAAA WE NEVER QUITTTTTTTTTT WE GO FOR THE WINNNNN BARCAAAAAAAAAA BARCAAAAAAAAAABARCAAAAAAAAAABARCAAAAAAAAAABARCAAAAAAAAAA
Cheers, vi ses i Rom!
Svitz: handsen var efter att jag skrev det där. Men jag håller med om att iaf Pique-situationen borde varit straff. Fan vad skönt att Barca tog det till slut, jag väckte nog halva höghuset vid 1-1! Fyfan vilken känsla =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
HAha så jävla skönt att slippa Chelsea i finalen!
Vi är överallt!