Get in, get in! Underbar lottning! Nu kan vi lägga mer tid på att vinna ligan också!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-03-20 17:41
Skön lottning ja. Och Jack, underskatta inte Villareal. Dom är jävligt bra, både framåt och bakåt. United har haft jävligt jämna matcher mot dom, har vi ens vunnit mot dom på senare år i cl? Aja, vi fick väl på pappret sämsta motståndet iallafall och lättaste eventuella semin :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Jag underskattar ingen, men hellre villareal än bayern osv :) Underskatta inte porto, dom har vunnit cl en gång ;) woho
be the change
Moderator
2009-03-20 19:01
Justfaen det har dom ju, har ni det? :) Och lär ju inte bli nån underskattning , dom slog ju ut oss det året också väl? ;>
Nej, men vi var oerhört nära mot Barca 06.. Dämn hatar det minnet..
be the change
Moderator
2009-03-20 20:15
Jaa, säg någon svensk som inte gillar Henke Larsson? :)
Här är en.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
ja med han e ju skåning för fan
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Moderator
2009-03-20 22:56
Herregud, här pickar jag på Jack så kommer ni och förstör allt , tack
Fan va nice att dom två största konkurrenterna till de engelska lagen lottas mot varandra.
your heart pump project kool-aid
fan också. tycker mycket bättre om att vara underdogs i cl, man vinner sjukt mycket på det. förra året gick de jag känner som är pool supportrar runt och sa, "helvete arsenal är mycket bättre än oss, de kommer vinna". se hur det gick. vi har åkt ut mot psv också. jag ger mig fan på att bobby pires gör 3 mål och skickar oss åt helvete. murphys lag helt enkelt: lagen om tingen extrema jävlighet!
villareal är en hyffsad lottning.. kommer bli en jävla match mot united i semin sen :)
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Om vi vinner mot villareal, och om united vinner mot porto, så tror jag fan att vi tar oss förbi united i semin. Dom har visat att dom är mänskliga. 2 förluster på rad nu. Och vi spelar bra mot bra lag nu.(undantag roma men dom är inte bra) Så det ska bli riktigt jävla spännande.. Fattar ni att united och arsenal kan mötas 4ggr nu innan säsongen är över? haha sjukt
be the change
LIVERPOOL FC FOR THE WIN!
Själv tror jag att JackVegas byter till nästa topp 4 PL-lag när Arsenal åker.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
På onsdag då Jävlar!
Don't!
S-oteric P22 Arsenal kommer sluta 3a iår sådeså;)
be the change
Kom inte min sexiga bild med? :(
Don't!
happ... så nu ska allt visas på viasat? Någon som vet nån krog som visar matcherna? speciellt Barcelona - Bayern ;)
Att Arsenal skulle sluta 3:a i PL i år är totalt nonsens...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Psycholess Vi får se, jag har hoppet uppe. Chelsea har varit darriga och bara kunnat spela fotboll på ett sett nu på senare dagar. :) Så förhoppningsvis kan vi komma ikapp, och om vi inte gör det. så blir vi sjukt farliga framöver.
be the change
E de CL nu i veckan eller? Känns rätt ointressant tbh. Men de e nu va?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Imorgon. Tisdag och Onsdag S-oteric. Inte ointressant. Hur jävla kul som helst. :)
be the change
jack & psycho det är väl inte lönt någonstans att försöka bli trea, vi ska satsa allt på att vinna cl istället! villareal imorron. nervöst som satan, senna är äckligt bra som sweeper och bobby på kanten är itne att leka med. gissar på 1-1 och sedan tar arsenal det på emirates!
Senna är bra ja. Men jag vet att vi går vidare. Sen vinner vi mot united i semi. Sen finalen.. inte lönt.. vi lär väl komma 2a. Men håller med dig Mike .. fan,
be the change
Sen vinner vi mot united i semi. Luktar som önsketänkande, är inte förtjust i varken Arsenal eller United, men det finns inte en chans att ett halv taskigt Arsenal slår United i en semi-final som jag tror Arsenal inte ens kommer ta sig till, dom får spö av Villa Real... Sen blir det Bayern - United i final så vi slipper ännu en hel engelsk CL-final.
Digg it...
S-oteric CL har ju precis börjat? Alla skitlag är ju ute nu
Psycholess P28 Nervös?... Jag är..... fan fan fan, känner på mig att de blir samma som sist.
Don't!
Jag är faktiskt lugn än så länge, min syster och bror som är Die-hard Liverpool fans ska komma hit imorgon och det kan ju... bli kul... Not. Men samtidigt, det är liksom Antagonisterna Liverpool, och då spelar varken tidigare form, dags form, skador, hemma/borta plan någon roll. Det kan gå precis hur som helst. Liverpool kan slå sönder Chelsea med 3-0 likaväl som att Chelsea går därifrån med 2-0 inför Stamford Bridge. Jag HOPPAS, att Terry och Carvalho tar hand om Torres (Minns fortfarande träbenet Ban Haim´s debut mot Torres och hur jävla snurrad han var i 90 minuter), Det är liksom A och O inför denna matchen. Jag hoppas att Mikel eller Essien får punkta Gerrard och lyckas med det för då har vi tagit bort allt utom "gubben i lådan" teorin som te.x att Kuyt skulle göra allt rätt eller att Benna skulle ha en magiskt dag osv osv. Chelsea har i min mening fler folk som kan avgöra detta, Om Liverpool skulle punkta Drogba (som kanske inte spelar) och Lamps på samma sätt som vi på Torres/Gerrard så finns fortfarande Essien, Ballack, Anelka och någon av våra jojo yttrar Malouda eller Kalou att stiga fram... Men att "stiga fram" borta mot Pool... men den publiken... är inte det lättaste.
Tjusningen i CL är gruppspelet, nu är ju spänningen över, vad som händer efter detta känns som det kan kvitta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Allvarligt? Det är ju gruppspelet som är ett skämt bara för att håva in med deg till klubbarna. Nä, återinför CL som det ska vara, ligornas 1:or och endast dom mot varandra. Inte 2:an 3:an och till och med 4:an, det är fan ingen CL, det är "We who almost won it League".
Psycholess P28 Ungefär precis som du säger, därför är jag nervös. Med tanke på att Liverpool är så jävla beroende av Gerrard och Torres såpass mycket och om ni lyckas punktera dessa, ja, då har vi Kuyt som springer över hela planen och försöker rädda oss tillsammans med Mascherano.. Hoppas i alla fall på en bra match, men lite fart i! skrtl lär klara av Anelka & eventuellt Drogba, Reina som slår sina långbollar. Känns nästan jobbigt att vänta enda tills imorn! hehe
Don't!
Tjusningen är ifall Metalist kan åka till Roma och sno poäng eller tom vinna, resten som är kvar är ju lite inbördes beundran endast och det kittlar inte någonstans. Alltså det är ju alltid samma lag kvar nu i dessa skedena av spelet, hur många ggr har vi sett cfc-pool nu? första gången cfc-barca möttes var det ju hett, men sen blev det bara rutin och totalt ointressant.
fetlyrik hur kan det bli ointressant? för att det börjar gälla jävligt mycket mer helt plötsligt? är det mer intressant när inter möter ett cypriotiskt lag så kan man ju lägga ner massa vikt på att bedömma lag som möts från olika ligor under försäsonger. sen kan man sitta en hel säsong och prata om hur jävla jämt det var när sampdoria och svennis bevärdigade sverige och grunden bois ett besök. psycho fyfan vad man hatar kuyt och yossi. man kan gå en hel jävla match och tycka att ens eget lag är grymt eftersom man har stenkoll på gerrard och torres, sen kommer kuyt och grisar in en boll, slipper undan när han kapar folk i straffområden m.m. egentligen är han inte värd ett jävla skit och sen hittar den blinda hönan ett korn och avgör. tyder visserligen på hur jävla viktiga såna spelare är, men man kan fan inte gilla det. ikväll tackar vi sexan för visning av match och seger är ett nmåste! eller bortamål ioaf. come on the ARsenal!!!!
Det är liksom bara tråkigt nu, hela formatet, same shit different year. Jag kollar lite på asiens CL nu och det är fan mkt mer intressant i nuläget. Jets leder med 1-0 borta mot Nagoya.
intressant eftersom det inte spelar en enda världsstjärna där? eller för att du är intresserad av asiatisk fotboll?
Håller med alltså, det känns helt ointressant nu. Kolla bara ikväll, vad har man att välja mellan... Man U - Porto? :S Villareal - Arsenal? Var detta Champions League eller? Nej, jag tror nog jag löser korsord istället.
Moderator
2009-04-07 15:14
Haha, gruppspelet väntar man ju bara på ska ta slut. En lång jävla transportsträcka tills det är möjligt att åka ur CL. Nee, åttondelsfinalerna är lite roligare, då är det rätt mycket gott och blandat. Sen blir det som vanligt nu i kvarterna.
S-oteric Gör det, som alla andra "riktiga fans"
s-oteric härligt att bitterheten över att det inte är några italienskalag kvar fortfarande sitter i! och att du skulle kunna lösa ett korsord är ungefär lika rimligt som att sp*rs skulle vinna serie a
Såhär är det, PL-bönder. När det vankas CL-kvartsfinal så skall det pirra i samtliga sinnen. Det skall inte spela någon roll huruvida det är ditt lag som spelar, det skall bara kännas stort och mäktigt och matcherna skall föregås av veckor av hetsande och hypande. Annars kan man lika gärna skita i det. Det känns inte stort och spännande när Arsenal och Villareal eller United och Porto spelar. Ledsen alltså. Det känns bara som ett stort gäsp. Jämför hypen kring matcherna mellan dom tre italienska lagen och dom engelska som nyss var med dessa. Jag menar...? Haha. Inte många som bryr sig längre.
S-oteric: Uppenbarligen känner du så, men jag kan lova dig att det är bra många som bryr sig oerhört mycket om matcherna ikväll.. Potentiell startelva från cafered.net: The lad i got this team news from has been bang on every game this season. Fuck knows how he gets it. Anyway here you are... edwin oshea vida evans evra park carrick scholes fletcher ronaldo rooney
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
In med Macheda för fan :D
Han lär ju få hoppa in i slutet om vi leder komfortabelt, alternativt ligger under.. :)
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
S-oteric Anstränger du dig för att vara dum i huvudet eller är du bara så fel som gud skapade dig?
Fan att Porto inte hade mer koncentration där!
Don't!
Vad händer med tåget United?