I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Uefa Champions League 2008/2009

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Admin

2009-04-07 22:43
Psycholess

Psyket är ju kört i botten. Man såg det nu och i Villa matchen. Förut har de alltid varit säkra, främst i försvaret, men även offensiven har varit säker. Men nu känns det som att de blir lite rädda, lite osäkra, och då missar man så många passningar och viktiga markeringar. Om laget inte får tillbaka momentum snart ligger vi illa till.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-04-07 22:43
Får alltid en olustig känsla i magen när Neville byts in nuförtiden.. Och väldigt ofta utvecklas den till ett gravt illamående.
Tuff match borta nästa vecka.. Får hoppas på en lugn och säker seger mot Tottenham på lördag så att spelarna är utvilade och på bra humör. Det har varit alldeles för mycket skador, avstängningar och matcher nu.
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!

2009-04-07 22:48
alltså porto lyckades göra 2 mål borta på united under en match, inter noll mål på 2 matcher....

2009-04-07 22:54
1-1 på El Madrigal och 2-2 på Old Trafford... Oj.

Fy fan vilket fantastiskt mål av Senna! Sen var han jävligt nära att avlossa sitt andra mål igen. En riktig slägga där.

Man U verkade vara hyfsat usla i en match som jag personligen trodde skulle bli ganska ensidig. Kan bli riktigt tufft för dem på bortaplan, två bortamål i baken är inget kul.

Jävligt roligt ifall engelsmännen blir utslagna, inte för att det verkar särskilt osannolikt, men ändå. En skräll känns inte helt omöjlig.

För övrigt håller jag med S-oteric om att CL inte känns lika intressant längre. Men men, morgondagens match mellan Bayern och Barca kan nog bli "ljusglimten" i årets tråkiga slutspel.

Nästa år är vi tillbaka! Forza Juve

2009-04-07 22:55
United möter Sunderland borta på lördag, var fick du Spurs ifrån?
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-04-07 23:02
Doh! Tottenham är några veckor framöver.. Hemma dessutom. Sunderland känns bättre! Tackar. :)
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!

2009-04-07 23:07
Jag hoppas verkligen att Chelsea kör över Fools imorrn
Sångare

2009-04-08 00:10
Känns som att United blir av med halva sin fanskara nästa vecka...
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-04-08 00:15
haha italiensk bitterhet i kvadrat. bara för att det inte känns hos er som inte har era lag kvar i turneringen så finns det andra som har. skriv här om ni vill men sluta böla, spaghettis are out!

yamo
skönt att du är så englandbitter att du nämner sennas vackra mål men helt skiter i adebayors.

Champions Leagues snyggaste mål... Ade fucking bayor

nu tar vi dem hemma och sen hoppas vi på porto i semi!

2009-04-08 00:32
Oj, glömde nämna det. Givetvis var även Adebayors mål jävligt vackert det med, men föll lite extra för Sennas mål då jag är väldigt svag för tunga distansskott som just Senna avlossade ikväll.

2009-04-08 00:34
sennas var fint, men adebayor och fabregas visar återigen hur bra dom är tillsammans. sjukt mål.

villareal var grymma i första, vi var grymma i andra. hade tippat 1-1 faktiskt. Så nu jävlar tar vi dom. Förresten, undra hur det går för united nu, porto kommer väl säkert spela med 10 spelare på egen planhalva hela matchen :)
be the change

2009-04-08 08:03
08:00, sitter med morgonkoppen... och spyr nästan... har så jävla ont i magen... Jävla Chelsea och CL... Du och Underbar fotboll (Läs: Alla ligor minus Serie Sug) kommer bli min död.

Jag hoppas på ett mål från våran sida... Jag menar det är liksom inte Juventus vi möter där man kan ställa ut 1 rakhyvel vid en kort linjen och få hela Juventus att jaga hyveln istället för bollen, vi möter ett av världens bästa lag på borta plan...

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-04-08 10:25
Drogba ska spela, men Bosingwa missar ikväll. Kan tänka mig att Ivanovic får vikariera där igen.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-04-08 10:43
sennas var riktigt fint, bara att vara så säker på att träffa mål (eller en dec utanför) gjorde en riktigt orolig. villareal ska ha en fet eloge tycker jag, fan arsenal blev utspelade under delar av matchen med sitt eget spel. kul att se men jag kunde hålla mig för skratt. sen är ju Le Bob så jävla bra, ok att han inte pallar mer än en halvlek men han var en sjuk injektion när arsenal hade allt. tror nu på en säker seger på hemmaplan. känns inte som att vi kommer släppa till på emirates.

kul att porto spelar 2-2, bara att göra 2 mål på OT är bra som fan och komma tillbaka efter 1-1 bjudningen. frågan är hur de ska spela hemma... united är vana vid att spela mot 10 i handbollsförsvar och vinner oftast såna matcher. men sen är det inte smart att sticka iväg på en tokoffensiv heller... svårt som fan.

när det kommer till barca - bayern så hoppas jag på bayern. även fast jag inte tror att de har en chans att rubba pool eller chelsea så är barca för bra för att man ska vilja möta dem.

liverpool-chelsea, det är fan svårt att hitta sympatier men det hade varit skönt om någon tog ner gerrard från hans grymma form och göra om honom till det stora barn han är. det bästa är att chelsea verkligen kan göra det, med essien, ballack och mikel. inte för att jag gillar chelsea men för att jag tycker så jävla illa om pool i cl!

2009-04-08 10:46
Jag hatar att vänta.

Psycholess

Tänk positivt, det kan sluta hur som helst, (Riise kanske kommer tillbacka från ingenstans?). Fast för mig är det svårt att tänka positivt!!
Don't!

2009-04-08 10:48
mike_

Det sistnämnda är inte bra för mig :(, för jag vet det är sant om Essien, varför är han tillbacka? Fan ingen kommer tillbacka som han, direkt i toppform.
Don't!

2009-04-08 10:58
Essien kan mycket väl vara våran gubben i lådan. När han vill så spelar han för 2 man, kan då Mikel styra upp Gerrard (Svårt att tro att han klarar det i 90 minuter men ändå) så kan det bli en nyckel.

2009-04-08 12:07
Underbart att Man U åker ut nu. De som hade fått en lätt lottning.

2009-04-08 12:34
Ah, vad trist det är att vi helt tappat formen! Slarvigt försvarsspel trodde jag verkligen inte att vi skulle få se flera matcher i rad av vårt United anno 08/09. Saknar verkligen Ferdinand när inte han spelar, även om han vart lite osäker han också på sistone, men det känns som att vi inte har nån som verkligen ryter till och gapar igång alla lite. Rooney och Vidic i all ära men dom visar det mest med att gå in stenhårt i närkamper.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2009-04-08 18:49
Come on Chelsea!

2009-04-08 19:05
Skål, sitter i kvällssolen och smuttar på en fin Whiskypinne. Känns bra... vet ej varför.

Carefree, whereever you will be. We are fucking CFC

2009-04-08 19:44
När det gäller Fools mot Chelski så hoppas jag på en brutal match med handgemäng, benbrott och krossade skallar :)

Kan i stort sett sluta hur som helst, och det gäller båda matcherna.

Bitches Ain't Shit

2009-04-08 20:59
Oj jävlar barcelona. bra jävla 12 minuter än så länge iaf.
be the change

2009-04-08 21:28
haha 4-0 fyfan va nice, kunde fan stått 7-0 xD
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt

2009-04-08 21:32
haha ellerhur. Dom spelar sjukt förtillfället.. eller så suger bayern!

1-1 pool chelsea oxå.. nån som kollar på matchen och har något att säga?
be the change

2009-04-08 21:38
Inte nog med att domaren rånar messi på en straff och därefter ger honom gult kort, men han skickar upp tränaren på läktaren för att han vänligt påpekade hans misstag. De borde börjat använda domarkameror för länge sen..

Härligt att se barca lira iaf
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2009-04-08 21:42
Håller med dig Caliber, men att barcas tränare "vänligt" påpekade håller jag INTE med om. hahahaha..

Henry har ju missat ett par rejäla målchanser också. Men jag hoppas dom fortsätter, det är underhållande.
be the change

2009-04-08 21:58
Fan va skönt det är att se att Henry vågar utmana, vågar springa förbi.. Och så, sist match jag såg med barca så gjorde han fan inte det. Nu har väl självförtroendet kommit tillbaks :) sist match jag såg var den första mellan barca-lyon heh.
be the change

2009-04-08 22:04
Där gjorde Chelsea 1-2. Hoppas de vinner :P

Sa ju att Bayern var överskattade.. Folk gjorde dem till gudar när de tog Sporting men alla här inne hade kunnat utgöra varsin del av Sportings backlinje.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-08 22:06
Haha, tur för chelsea att ivanovic spelar ;)

Hehe ja.. barca är nog vidare fyfan
be the change

2009-04-08 22:08
O där kom drogba
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-08 22:10
Damn. Nu blir Psycho glad. :)

Xtrem: är matchen kul?

Fan jag hoppas pool åker ut, jag gillar dom inte. (Bara Mitchy) Inget annat ;) haha
be the change

2009-04-08 22:20
Jag kollar med ena ögat bara kom in i 55:e minuten. Det är väl helt ok. Chelsea ligger rätt i sina positioner o Pool har mycket boll. Chelsea kontrar på bra..

2009-04-08 22:31
Jaha ok. Barca's första halvlek var iallafall magisk, fan va kul fotboll är ibland :)
be the change

2009-04-08 22:44
1-3... Med en Lampard som inte gjorde många rätt.

Essien tog bort Gerrard helt och hållet.

Ivanovic gör 2, what the fuck liksom :)

Terry borta inför returen men... 3-1 inför en hemma match. Det känns som om Alex och Carvalho ska kunna stänga det.

MYCKET NÖJD

Förresten, Pool publiken som sjunger "You´ll never walk alone" i 90:e är stort.
(Lika kul som när dom bröt Chelsea fansens Carefree med samma sång fast you aint got no history texten, komik ;) )

2009-04-08 22:44
Fools are out! Underbart!
Bitches Ain't Shit

2009-04-08 22:46
fyfan jag in hårt på under 4.5 på barca efter 2-0...har inte vågat titta på skärmjävlen sista timmen

2009-04-08 22:57
köpte barcamatchen via viasatondemand, velade länge, men nu är jag glad att jag gjorde det :D

Viva Barcelona

2009-04-08 22:59
JackVegas-

Nämen, där ser man :)!

Psycholess

All ära till Chelsea, de gjorde en mycket mycket bättre match. Liverpool spelade grymt i 5 minuter tills målet kom, då de inte riktigt visste vad det skulle göra. Vi vinner varken ligan eller CL. Är helt förkrossad så dåligt vi spelade! Ert försvar var grymt organiserat, creed till de.

Babel & Dossena var helt lost, Torres uppe på topp helt själv. Gerrard var helt enkelt slut, han var också förkrossad. Ivanovic fick vara helt själv i straffområdet (även om första så hade han bra rörlighet).

Grattis hoppas det går bra för er!
Don't!

2009-04-09 00:21
Fenomenal uppvisning av Barca!!

Kul att Chelsea besegrar Pool på Anfield, med tre mål dessutom. Odio Liverpool
Sångare

2009-04-09 00:24
Kvartsfinalerna har ändå överraskat lite. Jag trodde att det skulle bli 3 pissmatcher och ställde bara förhoppningar till Barca - Bayern. Men det blev ju fyra ruskigt intressanta och trevliga resultat. Det är ju mycket pest eller kolera men hade jag fått välja vinnare så hade dessa vart Porto, Arsenal/Villareal, Chelsea och Barca. Ser bra ut så långt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-04-09 00:29
^^ co-sign!

(första gången jag håller med s-oteric fullt ut tror jag...)

2009-04-09 02:29
Ahhh så härligt. Nu blir det att skaffa en Ivanovic-tröja!

2009-04-09 02:39
Hehe.

Jag tror att vi vinner mot Villareal på Emirates. Om nu vi inte spelar sepedåligt som i första halvlek. Och att vi inte får en senna som pangar som få.

united porto, jag är fan lite osäker där. united är världens bästa fotbollslag.. men porto behöver bara göra 1 mål på kontring så måste united trycka in 2.. eller så stänger porto matchen helt och hållet.. nja jag vet inte. har bara en konstig känsla i den matchen.. men antagligen går väl united vidare..

barca är helt klart vidare, tveklöst. så jävla bra första halvlek från dom.

pool och chelski då.. man ska aldrig räkna bort pool. men jag har svårt att se en målrik match i nästa möte..

men vi får se.. sjukt kul med champions iallafall!
be the change

2009-04-09 06:17
Vad är det för lodaretävling ni pratar om, missat det helt.

2009-04-09 09:01
Porto har inte loosat sedan November ska tilläggas, Inte bara så att United kan åka ner och spöa dom som om det vore Tottenham liksom.

2009-04-09 09:50
haha t'ttenham...

fan när ivanovic gör 2 mål kan man inte förlora en match. så kul för chelsea... sen är barca äckelbra samtidigt som bayern inte lärt sig spela försvarspel.

2009-04-09 10:04
Mmm, Satt med mina syskon som sagt som håller på Pool och vi sa alla tre att "Men det blir ju Barca efter detta för någon av oss och det ser det ju ut som det är stopp"

Dom spelar en sjuk fotboll

2009-04-09 10:46
Ja alltså bayern hade ju lite problem med försvaret inför matchen, jag läste farbror banks lilla resumé av matchen. Bägge mittbackarna var ju borta.

Lucio är skadad, och Van Buyten är hemma och sörjer sin bortgånga far. Och sen var ju Lahm skadad också. Så tvungna att lira ett nytt försvar på Camp Nou i kvarten i CL kanske inte var det ultimata.

Man var tvungna att lira DeMichelis, som farbror bank skriver så här om: Längre bak stod Martín Demichelis, och såg ledsen ut. Hans tre senaste matcher som mittback har slutat 1–6 (Bolivia), 1–5 (Wolfsburg) och 0–4 (Barcelona).

Och sen klose skadad i anklen och inte tillgänglig så kunde ju matchen bara gå åt ett håll.

2009-04-09 13:01
Skulle bra gärna vilja veta vad Ribery och Henry snackade om i paus, hehe